Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
liever een mooi stukje architectuur dan 1 of andere kankerbagger langs de kant van de weg dat ze kunst noemen.
Haha onderbouw dat eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:44 schreef Hyundai het volgende:
Ik snap niet hoe dit nou de schuld van rechts kan zijn, dit is toch duidelijk een besluit van het linkse kabinet en haar ministers
Dat wordt niet gezegd. Le-zen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:35 schreef Pharkus het volgende:
Toch knap dat geert dat gebouw binnen een maand eventjes uit de grond stampt.
Knap als kabinet rutte in 2 maanden tijd, zowel 't ontwerp, als de financiering ende bouw heeft weten af te ronden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha onderbouw dat eens.
Lees mijn voorgaande post nog eens. Het genoemde bedrag gaat niet over een gebouw.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:47 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar je bent toch wel met ons in overéénstemming dat dit wel heel erg duur is voor een gebouw met die functie.
Er staat toch nergens dat dat is gebeurd? Ik geef dat ook nergens aan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:58 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Knap als kabinet rutte in 2 maanden tijd, zowel 't ontwerp, als de financiering ende bouw heeft weten af te ronden.
Je hebt gelijk, hoewel ik nog steeds vind dat het gebouw luxer oogt dan nodig is, is de som van de verschillende onderdelen wel een normaal bedrag tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Lees mijn voorgaande post nog eens. Het genoemde bedrag gaat niet over een gebouw.
Ik bedoel jou er dan ook niet mee, maar in het algemeen. Slap gelul allemaalquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat dat is gebeurd? Ik geef dat ook nergens aan.
Overbodig engelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Susteren het volgende:
Valt dit gebouw niet te veel op in die jungle? Dadelijk spot de enemy vijand deze soldiers soldaten en bomben bombaderen ze die hele bunker kapot![]()
Defensie is een van de grootste hulpverleners in Nederland, varierend van gigantische hulp als Brabant en Limburg weer eens blank staan tot mijnenruimen (in zowel de Noordzee als op land), want er ligt nog een hoop van die zooi.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef Lanshire het volgende:
[..]
Wat doet het leger dan ook alweer in het buitenland behalve vechten en schieten?
Vredesmissies? Yup, "vrede brengen."
Diplomatiek? Het zal allemaal wel joh, komt op hetzelfde neer.
Vertel mij maar eens wat het leger anders doet (en ja, dit is dus een serieuze vraag.)
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef Vortix het volgende:
[..]
Defensie is een van de grootste hulpverleners in Nederland, varierend van gigantische hulp als Brabant en Limburg weer eens blank staan tot mijnenruimen (in zowel de Noordzee als op land), want er ligt nog een hoop van die zooi.
Bovendien is het huidige Defensiebudget geen 12,6 miljard, maar was het in de 2006 al ongeveer twee miljard minder dan dat. In Dollars. Dus haal daar nog maar een miljardje of wat af.
Hoe je het wendt of keert, Defensie is een veel minder grote kostenpost dan veel mensen het uitmaken te zijn. 1,4% van ons BNP is fucking peanuts.
Waar ik het dan weer wel mee eens ben is dat het nergens op slaat, een contract voor een superluxe kazerne voor de legerleiding te bouwen terwijl de rest van de organisatie op een houtje moet bijten.
Dat is echt fantastischquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
450 miljoen? Om een paar soldaatjes te laten slapen?

De massa bepaald wat er gebeurd, hierdoor worden kunst en cultuur wegbezuinigd als nutteloos vermaak en wordt zooi alsquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Alsof we ooit aangevallen worden man ___________________!
Het is gewoon de dumbing down van de samenleving. Straks ga je niet meer naar een opera van Verdi, maar zit je thuis Oh Oh Cherso! te kijken.
Jij denkt dat privé-milities vormen een goed idee is?quote:Op zondag 21 november 2010 04:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mooi om te zien dat links en rechts elkaar in de haren vliegen over hun hobby's. Dat schept ruimte voor de liberaal om nou eens een begin te maken met het afstoten van taken van de overheid.
Riiiight, want diezelfde NAVO, VN, VS en EU hebben zin om ons bij te staan als we zelf niks kunnen bijdragen als zij worden aangevallen. Zo werkt dat inderdaad in de internationale politiek...quote:Op zondag 21 november 2010 05:06 schreef ABombali het volgende:
Gewoon leger opheffen, en als we aangevallen worden, gewoon kontjes likken bij de EU/UN/US/NAVO etc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |