je doet het erom!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, nieuwe staat net op maar is bijna klaar
tja, je hebt Fok!kers......en je hebt Hansquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef themauster het volgende:
Hans heeft elke weer de LAPO hoe doet hij het?
Naast de computer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn huisgenoot zag de muis net weer en nu durf ik mijn deur niet meer open te laten staan
stuur je poes er op af!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn huisgenoot zag de muis net weer en nu durf ik mijn deur niet meer open te laten staan
Je hebt Nelson Mandela, Obama, Muhammad Ali en Hans.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je hebt Fok!kers......en je hebt Hans
je hebt wel meer mensen hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt Nelson Mandela, Obama, Mohammed Ali en Hans.
Hans, ziehier een prachtige sig voor uquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou je schat Hans wel te laag in hoor.Je hebt god en je hebt Hansquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hans, ziehier een prachtige sig voor u
jij kunt het wetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es es geiler gezegd.
God mag nog niet eens de veters van Hans strikken. Laat staan ernaar kijken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou je schat Hans wel te laag in hoor.Je hebt god en je hebt Hans
Als het aan God lag, werd ie Hans!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou je schat Hans wel te laag in hoor.Je hebt god en je hebt Hans
God is een creatie van Hans.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als het aan God lag, werd ie Hans!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als het aan God lag, werd ie Hans!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hebt Nelson Mandela, Obama, Muhammad Ali en Hans.
je wordt traag Hans...quote:
niet dus! dove fok!ster van een oh-oh!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Dat was James Brown dove dj van een Ramon
ik herkende het fragmentjequote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet dus! dove fok!ster van een oh-oh!
daarvoor laat Timur altijd horen wat de 1e plaat wordt...quote:
Ohhhhhhhhhhhhhh ja dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarvoor laat Timur altijd horen wat de 1e plaat wordt...
Toen dacht RAmon Michael Jackson, maar ik herkende meteen AAFdit integenstelling tot oh-oh...die dacht James Brown
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Eleanor Rigby van The Beatles op één staat in de de MEGA TOP VIJFTIG!!!!!!!!
eindelijk kwaliteitsmuziekquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Eleanor Rigby van The Beatles op één staat in de de MEGA TOP VIJFTIG!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |