Vast wel een keer.quote:Op zondag 21 november 2010 12:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Toen ik klein was vond ik het leuk om achter de streekbus aan te rennen voor die lekkere diesellucht
Ga ik nu dood??
wat weer riant wordt gecompenseerd door meer belastinginkomsten / accijns op de brandstof en waarschijnlijk ook minder files.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:30 schreef Hukkie het volgende:
Het enige waarmee de overheid zichzelf in de vingers kan snijden is dat de snelheidsboetes lager zullen uitvallen.
dat dus.quote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bang dat die overwegingen enorm meespelen.
Het is net als met de CO2 industrie. Hoe harder die onderzoekers schreeuwen dat er een ramp aan komt, des te meer geld krijgen ze. Ja, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om te vertellen dat het best mee kan vallen...
Ja, of de NASA die elke keer een 'belangrijke ontdekking' doet als de subsidie bepaald gaat worden. We triest dat het zo gaat hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bang dat die overwegingen enorm meespelen.
Het is net als met de CO2 industrie. Hoe harder die onderzoekers schreeuwen dat er een ramp aan komt, des te meer geld krijgen ze. Ja, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om te vertellen dat het best mee kan vallen...
Kunnen we niet gewoon invoeren :quote:Op zondag 21 november 2010 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
Enneh... gaan we dan langs allerlei diverse snelwegtrajecten bordjes neerzetten ofzo, met dal- en piektijden erop?
Want de huidige generatie matrixportalen kunnen het iig niet aangeven. Daar moet dan héél veel geld in om die te vervangen. Bovendien moeten we niet naar een situatie toe dat matrixborden permanent moeten branden om de actuele snelheid aan te geven. Dat werkt niet. Dan zou je weer met dynamische klapborden moeten werken langs de weg. En die dingen vallen nu al herhaaldelijk in storing.
Dus zelfs al zóu men dit onzalige populistisch plan willen uitvoeren, dan nog gaat het geld kosten wil je het een beetje duidelijk maken waar wanneer hoe hard.
Ga er maar vanuit dat de maxima op de snelwegen over tien jaar centraal bepaald en aangestuurd worden via internet in je auto, dus dan kan je niet meer harder rijden dan het maximum.quote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef junkiexp het volgende:
Kunnen we niet gewoon invoeren :
130 bij droog weer
110 bij nat weer
Om de ring van steden 80/100 (houden zoals het is)
Hebben ze in Frankrijk en Duitsland ook zo, werkt volgens mij prima.
En daar hebben ze geen matrixborden buiten de stadsringen om.
Over 10 jaar nog niet hoorquote:Op zondag 21 november 2010 17:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de maxima op de snelwegen over tien jaar centraal bepaald en aangestuurd worden via internet in je auto, dus dan kan je niet meer harder rijden dan het maximum.
Ook niet te dicht op je voorganger trouwens
En bij dichte mist gaat de snelheid op de hele snelweg omlaag
En bij grote ongelukken gaat iedereen op het zelfde moment remmen, met een melding op je TOMTOM dat er een ongeluk is gebeurd, en je nu de afrit kan nemen
Het is de tijd om het individueel vervoer te automatiseren
O Nee.??quote:
Inderdaad. De trams in Amsterdam hebben dat toch allang, zo'n snelheidsbegrenzer via GPS?quote:Op zondag 21 november 2010 18:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O Nee.??
Dit is vrij eenvoudig hoor
Dit kan volgend jaar al ingevoerd worden
Kan wel, maar gaan ze niet doen voorlopig.quote:Op zondag 21 november 2010 18:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O Nee.??
Dit is vrij eenvoudig hoor
Dit kan volgend jaar al ingevoerd worden
het zou het verkeer wel onnoemelijk veel veiliger maken en heel veel minder verkeersdodenquote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kan wel, maar gaan ze niet doen voorlopig.
Maar hierdoor wordt het ook een stuk drukker.quote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het zou het verkeer wel onnoemelijk veel veiliger maken en heel veel minder verkeersdoden
Wees maar blij dat het bestaat. In China ontruimen ze honderden dorpen om er een gigantisch stuwmeer aan te leggen, en daar hebben die inwoners niks over te zeggen. Dus tenzij jij blij bent als ik zomaar een kolencentrale achter je huis kom bouwen, mag je de Nederlandse staat op je knietjes danken dat we hier democratie kennen, waar dit soort van organisaties bij horen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:47 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Planbureau voor de Leefomgeving (PBL)
Dat het überhaupt bestaat
Kom die kolencentale maar neerpoten. Ik wil wel een kabeltje met gratis stroom van je, verder ga je je gang maar.quote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het bestaat. In China ontruimen ze honderden dorpen om er een gigantisch stuwmeer aan te leggen, en daar hebben die inwoners niks over te zeggen. Dus tenzij jij blij bent als ik zomaar een kolencentrale achter je huis kom bouwen, mag je de Nederlandse staat op je knietjes danken dat we hier democratie kennen, waar dit soort van organisaties bij horen.
Gratis??? Nee, dat bestaat niet in het neoliberale universum. Of bespeur ik hier communistische tendensen bij jou?quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kom die kolencentale maar neerpoten. Ik wil wel een kabeltje met gratis stroom van je, verder ga je je gang maar.
Om dat soort dingen te voorkomen is natuurlijk een Planbureau voor de Leefomgeving nodigquote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het bestaat. In China ontruimen ze honderden dorpen om er een gigantisch stuwmeer aan te leggen, en daar hebben die inwoners niks over te zeggen. Dus tenzij jij blij bent als ik zomaar een kolencentrale achter je huis kom bouwen, mag je de Nederlandse staat op je knietjes danken dat we hier democratie kennen, waar dit soort van organisaties bij horen.
Is wel erg communistisch hequote:Op zondag 21 november 2010 20:47 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Planbureau voor de Leefomgeving (PBL)
Dat het überhaupt bestaat
Nee, heeft niets met communisme te maken.quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Gratis??? Nee, dat bestaat niet in het neoliberale universum. Of bespeur ik hier communistische tendensen bij jou?
En waar precies haal je het lef vandaan om te denken dat jij iets zou mogen vragen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met communisme te maken.
Jij wil een kolencentrale in MIJN achtertuin zetten. Dat mag je doen en als betaling hiervoor vraag ik enkel een kabeltje met gratis stroom. Meer moet je daar niet achter zoeken.
Kwaliteitspost, veel diepgang en voegt veel toequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |