Ik kan wel wat hebben hoor, alhoewel je Yvonne niet had op me af had moeten sturen. Dat was een beetje overkill.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oké, my bad dan, hoewel ik het wel leuk vond om verontwaardigd te doen.
Ik denk dat het meer gaat over het gedrag van deze Syrier. Of wil je deze man gelijkstellen met heel Syrie?quote:
Syriër-die-een-verkeersopstopping-veroorzaakt-en-weigert-politieinstructies-op-te-volgen-en-geen-vrouwen-wil-spreken-animositeit.quote:
Da's waar ook, ik stapte in de lift en betrapte twee half naakte dames die mekaar hun nieuwe slipjes toonden, zij zagen er feestelijk uit en ik durfde verder niks te vragen... ze schrokken zich doodquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Afgelopen 4 dagen offerfeest.
Sorry IHVK, het blijkt van usert Dagonet te komen, een user die me nooit als interessant is opgevallen. Vandaar dat ik jou verdacht (gezien ik met jou wel geregeld de degens kruis omdat jij wel een leuke en interessante user bent), maar dat is dus onterecht. Mea culpa, mea maxima culpa.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor, alhoewel je Yvonne niet had op me af had moeten sturen. Dat was een beetje overkill.
Net of ze daar geen vrouwelijke agentes hebbenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Viajero het volgende:
Belachelijk. Dit soort tuig moet per direct op het vliegtuig terug naar Syrie.
Ben je er wel eens geweest? Het viel me daar eigenlijk heel erg mee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom lopen ze anders allemaal in van die jurken en doeken rond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |