Aan dezelfde kant als altijd.quote:
Afgelopen 4 dagen offerfeest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben Arabieren of iniedergeval Marokkanen vandaag een feestdag?
Die van de wet.quote:
Ik ben dan gelukkig niet van plan om inwoner te worden van een land met zulke repressieve wetgeving. Indien dat wel het geval zou zijn dan zou ik vertrekken of op politieke wijze een wijziging pogen door te voeren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:06 schreef Triggershot het volgende:
Als resident van SA zou dat de Sharia zijn?
Precies! En voor altijd de toegang tot het land ontzeggen. Achterlijk figuurquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Viajero het volgende:
Belachelijk. Dit soort tuig moet per direct op het vliegtuig terug naar Syrie.
Neequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:10 schreef Ringo het volgende:
Dagonet is er een van het juridisch autisme.
en nee.quote:
Geen bohemien, zoveel is duidelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:10 schreef Ringo het volgende:
Dagonet is er een van het juridisch autisme.
Ja, en de aanslagen op het WTC zijn ook verzonnen. Púúr om de westerse onderbuik te voeden. Het is één groot anti-islamitisch complot.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:05 schreef IHVK het volgende:
Dit is echt zo'n nieuwsbericht waar ik geen hol van geloof.
Zal wel gewoon een Syrische idioot zijn die dit als smoes heeft gebruikt.
Maar het voedt de westerse onderbuik en vooroordelen dus het kan zo in kranten.
François Marie Arouet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben dan gelukkig niet van plan om inwoner te worden van een land met zulke repressieve wetgeving. Indien dat wel het geval zou zijn dan zou ik vertrekken of op politieke wijze een wijziging pogen door te voeren.
Het is de schuld van de zionisten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en de aanslagen op het WTC zijn ook verzonnen. Púúr om de westerse onderbuik te voeden. Het is één groot anti-islamitisch complot.
Dat is inderdaad wat ik zei.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en de aanslagen op het WTC zijn ook verzonnen. Púúr om de westerse onderbuik te voeden. Het is één groot anti-islamitisch complot.
Ja maak me maar ook gelijk verdacht van antisemitisme .quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is de schuld van de zionisten.
Komt die 's nachts langs, en is ie gek op mensenvlees?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Komt die 's nachts langs, en is ie gek op mensenvlees?
Dat doe ik niet. Ik haak slechts in op een populaire complottheorie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maak me maar ook gelijk verdacht van antisemitisme .
Lekker bezig.
Oké, my bad dan, hoewel ik het wel leuk vond om verontwaardigd te doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik haak slechts in op een populaire complottheorie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |