Ik vind dat ze dit seizoen juist weer goed bezig zijnquote:Op zondag 1 april 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pff deze serie heeft echt flink wat kwaliteit ingeleverd de laatste paar seizoenen
Waar las je dat? Ik zie nergens dat het bevestigd is dat hij stopt, maar eerder dat hij neigt om nog wel door te gaan als 30 Rock gecontinueerd wordt.quote:Op zondag 1 april 2012 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Baldwin heeft zijn laatste werkdag gehad volgens mij. Benueuwd of het zonder hem ook kan bestaan.
Mwa, vond het verre van geniaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Live afleveringen waren geniaal. Met gastrollen van o.a. Paul McCartney, Donald Glover en Amy Poehler
Ik vond deze eigenlijk leuker. Veel leukere cutscènes en cameo'squote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef Breuls het volgende:
Erg leuk, maar de vorige liveshow was beter.
Ik zag d'r toevallig bij de Daily Show netquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk is Hazel nu weg. Maar dat zal wel niet
Arrested Development is weer terug in meiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Mike het volgende:
Ik bleef het tot het laatste moment leuk vinden. Slimmere comedies zijn er niet op tv.
Dat seizoen vind ik dus helemaal niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |