Of stond dit ook al in het vorige topic ?quote:NBC has picked up its Emmy Award-winning comedy 30 Rock (Thursdays, 10-10:30 p.m. ET) for another season through 2011-12, it was announced today by Angela Bromstad, President, Primetime Entertainment, NBC and Universal Media Studios.
We are happy to confirm the pickup of 30 Rock for another season, said Bromstad. It continues to be a bold, hilarious, sophisticated comedy that has become a classic in its own time.
The pickup comes as 30 Rock also celebrates its 100th episode this season.
Inderdaad, die had de leukste stukken uit de showquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef hexje het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Heb vooral erg gelachen om Jack.
Ik las dat je overigens echt 'Liz' kon sms-en, dan kreeg je een quote van Liz Lemon terugquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
En wederom weer een hele toffe aflevering! Ik vind het echt een ijzersterk seizoen dit
"We produce more failed pilots than the French Air Force!"
Pete die 'wint' met armpje drukken
"You're the one who wrote 'every kind of ketchup' on my shopping list!"
- "And yet you still don't have the one I'm thinking of. It's red, it has ketchup on it... Oh, I hear it, that one's on me."
Die rap op het einde en die film van Jenna in het algemeen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
En wederom weer een hele toffe aflevering! Ik vind het echt een ijzersterk seizoen dit
"We produce more failed pilots than the French Air Force!"
Pete die 'wint' met armpje drukken
"You're the one who wrote 'every kind of mustard' on my shopping list!"
- "And yet you still don't have the one I'm thinking of. It's red, it has ketchup on it... Oh, I hear it, that one's on me."
Die rap op het einde en die film van Jenna in het algemeen
Ik vind het tot nu toe nog een beetje tegenvallen eigenlijk. Vond E03 de leukste, met de compilatie van Jack en Banks die samen op pad gaan om de kinderen van Banks op die school te krijgenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:21 schreef Rick_Castle het volgende:
Dubbele aflevering was ook weer heerlijkSeizoen 6 tot nu toe erg goed al zijn ze nog maar 4 episodes onderweg
Het gaat echt heel slecht met 30 Rock...het is volgens mij op dit moment het minstbekeken NBC programma op prime time.quote:8 p.m.
FOX: "American Idol" (17.1 million viewers, 10.1/16 households)
CBS: "The Big Bang Theory" (16.4 million, 9.7/16)/"Rob" (11.3 million, 6.7/10)
ABC: "Wipeout" (5.9 million, 3.3/5)
NBC: "30 Rock" (3.2 million, 2.2/4)/"Parks and Recreation" (3.65 million, 2.4/4)
The CW: "The Vampire Diaries" (2.7 million, 1.8/3)
Ik vind dat ze dit seizoen juist weer goed bezig zijnquote:Op zondag 1 april 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pff deze serie heeft echt flink wat kwaliteit ingeleverd de laatste paar seizoenen
Waar las je dat? Ik zie nergens dat het bevestigd is dat hij stopt, maar eerder dat hij neigt om nog wel door te gaan als 30 Rock gecontinueerd wordt.quote:Op zondag 1 april 2012 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Baldwin heeft zijn laatste werkdag gehad volgens mij. Benueuwd of het zonder hem ook kan bestaan.
Mwa, vond het verre van geniaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Live afleveringen waren geniaal. Met gastrollen van o.a. Paul McCartney, Donald Glover en Amy Poehler
Ik vond deze eigenlijk leuker. Veel leukere cutscènes en cameo'squote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef Breuls het volgende:
Erg leuk, maar de vorige liveshow was beter.
Ik zag d'r toevallig bij de Daily Show netquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk is Hazel nu weg. Maar dat zal wel niet
Arrested Development is weer terug in meiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Mike het volgende:
Ik bleef het tot het laatste moment leuk vinden. Slimmere comedies zijn er niet op tv.
Dat seizoen vind ik dus helemaal niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |