Enthouisiast niet, maar ik heb zonder bril maar 50 procent zicht volgens de opticienquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Min tien is wel enthousiast ja!
Maar ik heb een bril ja.-2.25 en -2.75 geloof ik. Maar heb hem pas sinds maart, ennuh, ik zag dus heel slecht.
Gaat een wereld voor je open als je dan een bril krijgt!
quote:
Ik heb een bril.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
23 is wel erg overdreven
Ook aan een brilletje toe Graseter
SOms kan ik je humor wel waarderen, maar nu echt nietquote:
uhuh, ik zie geen diepte zonder bril en heb ongeveer dezelfde waarden als jij, alleen trekt er eentje naar -3quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Min tien is wel enthousiast ja!
Maar ik heb een bril ja.-2.25 en -2.75 geloof ik. Maar heb hem pas sinds maart, ennuh, ik zag dus heel slecht, als je bedenkt dat ik heel lang gefietst en alles heb zonder.
Gaat een wereld voor je open als je dan een bril krijgt!
-bril op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ik zie geen diepte zonder bril en heb ongeveer dezelfde waarden als jij, alleen trekt er eentje naar -3
toen ik voor het eerst een bril op had, dat was trippy shit, diepte!
Ik zie ook bijna geen diepte zonder bril, ik liep ook altijd tegen banken op met de gym, echt heel dom.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ik zie geen diepte zonder bril en heb ongeveer dezelfde waarden als jij, alleen trekt er eentje naar -3
toen ik voor het eerst een bril op had, dat was trippy shit, diepte!
16 dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SOms kan ik je humor wel waarderen, maar nu echt niet
respect voor de bejaarden, jeweetsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik voel me vereerd door al jullie felicitaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |