bijna sweet 16quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vijftien en een half. En een half ja!

quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En de ster zit achterop ipv voorop

bel carglass maar even, die spuiten er even wat HPX2 hars inquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En de ster zit achterop ipv voorop

Zal Paul fijn vindenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bel carglass maar even, die spuiten er even wat HPX2 hars in
 )))
)))

en toch ben je een aanwinstquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:38 schreef Lutte het volgende:
[..]

Haha, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, maar met een kleine verandering aan de naam kom je weer uit op The Police of Toto

Truste jullie daarquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef Gasol het volgende:
Ben er vandoor. Greotjens, houdoe en een likje.

damn ben je in die tijd geborenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Mijn ouders wilden me eigenlijk Alice noemen, maar toen kwam 'Alice, Alice, who the fuck is Alice' of zoiets uit.

Jack Blackquote:

Is te doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:38 schreef Lutte het volgende:
[..]

Is ook een mooie naamquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Mijn ouders wilden me eigenlijk Alice noemen, maar toen kwam 'Alice, Alice, who the fuck is Alice' of zoiets uit.

woei, sentimentquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.

Nope, ik zei kus aan alle wel slapersquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |