Echt, wtf, wil er een voormalig notoire baggeraar een lemming maken, is ie te druk bezig met een leven te faken te lopen te doen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben te lui om een topic te open kwam ik net achter. Ik ben allang blij dat ik 5 minuten voor Fok vrij kan maken
quote:
Ik dacht al dat ik 'm zag vliegen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
SOUNDDRAGON GVD VERWIJDER JE NU JE EIGEN POST?!?!?!
OMG MODDEN (met dubbel d) BUITEN ZIJN EIGEN SUBFORUM WQT EEN HETEROMANNETJE!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
SOUNDDRAGON GVD VERWIJDER JE NU JE EIGEN POST?!?!?!
Ja? Is dat raar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMG MODDEN (met dubbel d) BUITEN ZIJN EIGEN SUBFORUM WQT EEN HETEROMANNETJE!
quote:
Hoogstens eigenaardig in deze context.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op fok zitten in werkelijkheid alleen maar vrijgezelle mannen. Dat is algemene kennis.
Zeg dat tegen TS.quote:
Nee, want een sc is geen kuttopic in KLB.quote:
Ik kreeg iig het advies zelfstandig ondernemer te worden volgesn mijn competentietest jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Barcaconia het volgende:
Hij heeft moeite met gezag, naar het schijnt.
Ik zeg doen! Met BB laat je toch zien een en ander in je te hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kreeg iig het advies zelfstandig ondernemer te worden volgesn mijn competentietest ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |