Ze zeiden dat hij nu al op Itunes stond...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:30 schreef Waalwijker het volgende:
IK WIL GODVERDOMME EEN MP3 VAN DIE TYFUSPLAAT VAN JONATHAN JEREROTZOOI - LOST!!!!!1111111![]()
![]()
![]()
En altijd maar dat gezeik over illegaal downloaden: ALS ER AMPER LEGALE MOGELIJKHEDEN ZIJN, JA, WAT DAN????!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Waalwijker het volgende:
En het is echt schandalig hoeveel foute Nederlands kutcarnavalsplaten hiervan zijn gemaakt.![]()
Ja, maar niet iedereen is zo'n Apple-fanboy. En dat geld niet alleen voor dit nummer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zeiden dat hij nu al op Itunes stond...
hij heeft een contract ondertekend voor een bepaald periode, omdat Eric wat rustiger aan moet doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik baalde paar maanden geleden zeker toen bekend werd dat Rudy weg ging van dit tijdstip, vindt het nogal altijd zonde. Maar ik moet eerlijk zeggen, vind dit programme met Stenders nog leuker. altijd weer lachen.
Gelukkig heeft Rudy een plekje bij 3voor12, tenminste dat is vast toch?
Hoop dat het vast is. Hij doet het goed bij 3voor12.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik baalde paar maanden geleden zeker toen bekend werd dat Rudy weg ging van dit tijdstip, vindt het nogal altijd zonde. Maar ik moet eerlijk zeggen, vind dit programme met Stenders nog leuker. altijd weer lachen.
Gelukkig heeft Rudy een plekje bij 3voor12, tenminste dat is vast toch?
Ben ik het helemaal mee eens hoor. Het is toch raar dat je gewoon nergens muziek (als in breed aanbod) kunt downloaden via iDeal? Ik heb geen zin om op andere manieren te betalen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is zo'n Apple-fanboy. En dat geld niet alleen voor dit nummer.
Altijd dat geklaag over illegaal downloaden in de media. Zorg dan eerst maar eens dat er een goed aanbod aan legale downloadsites is, dan praten we verder!
Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Die plaat heeft geen informatie nodig joh
Wow. Echte inside info. Nicequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft een contract ondertekend voor een bepaald periode, omdat Eric wat rustiger aan moet doen.
klopt, hoewel het door Rudy toch een ander programma wordt......quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat het vast is. Hij doet het goed bij 3voor12.
Downloaden is legaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is zo'n Apple-fanboy. En dat geld niet alleen voor dit nummer.
Altijd dat geklaag over illegaal downloaden in de media. Zorg dan eerst maar eens dat er een goed aanbod aan legale downloadsites is, dan praten we verder!
was gewoon op de radio hoor.quote:
Eigenlijk veel leuker of niet dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
klopt, hoewel het door Rudy toch een ander programma wordt......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |