Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen, gek!Ieder z'n eigen ding!
I'm Trouble, Yeah Trouble nowquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb haar vorige week nog gesingstarrrrd.
So so what, I'm still a rockstarrr
Dat vind ik dus dan weer wél een leuk liedje!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I'm Trouble, Yeah Trouble now
SO RAISE YOUR GLASS IF YOU ARE WRONG, IN ALL THE RIGHT WAYSquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat Pink en ik vond het ook nog dr slechtste nummer geloof ik:
Toen ze op Pinkpop stond moest ik bijna huilen toen ik het op tv zag, zo erg vond ik het
Ja, ik zat al een minuut na te denken. Dussssquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou , geen punten voor de TT qua orginaliteit zeg
OMG waar krijg ik dr zo een?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Kijk Senes, uit mijn vakantiefoto's
[ afbeelding ]
Ja maar ma Flodder lijkt nergens opquote:
Ik vind Pink bijna altijd briljant hahahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Pink sowieso bijna nooit leuk.
Irene is sowieso veel minder tot nu toe vind ik..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ma Flodder lijkt nergens op
Ik vond haar vorig seizoen meestal beter dan Carlo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Irene is sowieso veel minder tot nu toe vind ik..
Wauw, mooi he?!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Kijk Senes, uit mijn vakantiefoto's
[ afbeelding ]
Gek dat dat zo kan veranderen he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond haar vorig seizoen meestal beter dan Carlo.
Maar vorige week vond ik dr niks aan...
Oh ik ben een kei met planten hoor, alleen niet met bonenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Wauw, mooi he?!![]()
Het is een Strelitzia reginae oh-oh. En ze zijn helemaal niet zo moeilijk als kamerplant te houden en ook niet giftig![]()
Soms hebben tuincentra ze maar je kunt ze ook zelf zaaien. Duurt alleen drie jaar voor ze gaan bloeien. Misschien dat je ze zelfs online wel kunt bestellen
Kim Holland is wel heel tof, jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou Kim Holland vond ik het leukst van allemaal hoor![]()
Die was gewoon beter dan de echtequote:
Als je daar gewoon een rondje over dat eiland maakt dan weet je niet waar je beginnen moet met foto's makenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Wauw Greys, je kan ze bijna ruiken
Ik vind d'r ook echt leuk en goed!! Een vriend van mijn vriend gaat altijd helemaal stuk als zij zingt, zo gaaf vind ' ie drquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Sowieso de bloemen op Madeira
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |