Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen, gek!Ieder z'n eigen ding!
I'm Trouble, Yeah Trouble nowquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb haar vorige week nog gesingstarrrrd.
So so what, I'm still a rockstarrr
Dat vind ik dus dan weer wél een leuk liedje!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I'm Trouble, Yeah Trouble now
SO RAISE YOUR GLASS IF YOU ARE WRONG, IN ALL THE RIGHT WAYSquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat Pink en ik vond het ook nog dr slechtste nummer geloof ik:
Toen ze op Pinkpop stond moest ik bijna huilen toen ik het op tv zag, zo erg vond ik het
Ja, ik zat al een minuut na te denken. Dussssquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou , geen punten voor de TT qua orginaliteit zeg
OMG waar krijg ik dr zo een?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Kijk Senes, uit mijn vakantiefoto's
[ afbeelding ]
Ja maar ma Flodder lijkt nergens opquote:
Ik vind Pink bijna altijd briljant hahahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Pink sowieso bijna nooit leuk.
Irene is sowieso veel minder tot nu toe vind ik..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ma Flodder lijkt nergens op
Ik vond haar vorig seizoen meestal beter dan Carlo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Irene is sowieso veel minder tot nu toe vind ik..
Wauw, mooi he?!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Kijk Senes, uit mijn vakantiefoto's
[ afbeelding ]
Gek dat dat zo kan veranderen he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond haar vorig seizoen meestal beter dan Carlo.
Maar vorige week vond ik dr niks aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |