Tof hoorquote:
Ik had het al gedaan tochquote:
duim jij voor mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, maandag is de operatie..
waar heb je het nou toch steeds over man?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet wat ik verwachte maar ik doe het er voor
oeh oeh ja, maar wat heb jij dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duim jij voor mij
duim ik voor je meneer taart
Over een post die ik maakte waar jullie niet op reageerdequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar heb je het nou toch steeds over man?
je hebt krullenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens wil ik gelijk alle associaties van mij met schapen ontkennen. Ik zie mijzelf meer als een uil, nachtdier, wijs en lawaaiig op de verkeerde momenten.
Ja, maar kan ook komen doordat ik sinds een week een andere bril draag.. Die had ze nog niet gezien ..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof hoor![]()
[..]
Ik had het al gedaan toch
jezus, nou, zo ver was ik ook nog wel hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over een post die ik maakte waar jullie niet op reageerde
Dan snap ik je punt nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus, nou, zo ver was ik ook nog wel hoor
Ahaaaaa, twee opvallende andere dingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar kan ook komen doordat ik sinds een week een andere bril draag.. Die had ze nog niet gezien ..
autorijden naar a'damquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh ja, maar wat heb jij dan?
Dan word het moeilijk ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, maandag is de operatie..
Op een subtiele manier, ik had een directe nog verwacht.quote:
quote:
Ik heb geen krullen.quote:
Ja, de bril is behoorlijik anders dan mijn vorige. De sterkte gelukkig niet..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahaaaaa, twee opvallende andere dingen
dat is echt waar ja, maar dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan word het moeilijk ja.
Overigens, is dat van de operatie gemeend? In dat geval succes / sterkte voor jullie, dat zijn niet de meeste fijne operaties toch?
oh, ik hield me best heel erg in jaquote:Op een subtiele manier, ik had een directe nog verwacht.
ff chillen LLquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff chillen he, het is geen examen
Maar als nog kan jij het best welquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff chillen he, het is geen examen
Roosvice lost al uw problemen op. *schuift een glaasje toe*quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is echt waar ja, maar dat komt wel goed hoor![]()
Dat dacht ik al.quote:[..]
oh, ik hield me best heel erg in ja
Deze post:quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
waar moet ik nou per se op reageren van jou?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Moet ik dit nou erg gaan vinden?
[..]
dus krijg je de klappen van beide kanten
ja, en ik hoef niet onder het mes, dus...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Roosvice lost al uw problemen op. *schuift een glaasje toe*
quote:
geen ideeeeeeeeeee meer waar dat over ging..quote:
Ik zou een pak voor je vent meenemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en ik hoef niet onder het mes, dus...
Het blijft toch echt de geilste trein die ik ooit heb gezienquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijft toch echt de geilste trein die ik ooit heb gezien
Dan laat maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeeeeeeeeee meer waar dat over ging..
hij houdt niet zo van pakkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou een pak voor je vent meenemen.
Mja, gamma.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijft toch echt de geilste trein die ik ooit heb gezien
Wat is er mis met een mooi pak?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij houdt niet zo van pakken
quote:
ik ga zo naar bedquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blikje monster hebben of ga je zo naar bed?
en jij wel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij houdt niet zo van pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |