Was mij ook niet helemaal duidelijk. Kennelijk heeft hij een tweede?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, die zwangerschap. Moest dat nou? Geeft het wel een erg hoog soap-gehalte, allemaal.
Trouwens, wie was die Oosterse geliefde van Walternate in godsnaam? Wat heb ik gemist? Hij was toch nog samen met de moeder van Peter?
weet jij het, weet ik het!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef schijffie het volgende:
Wie/wat moet deze gast voorstellen?
[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Jon Smith bedoel je? nee, die zag er heel anders uit toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was mij ook niet helemaal duidelijk. Kennelijk heeft hij een tweede?
Verder dacht ik dat die Bolivia met dezelfde kerel als Olivia was (maar die in de wereld van Oliva al dood is)....
Die zwangerschap is gewoon simpelweg omdat haar relatie met Peter een consequentie moest hebben. Geen soap ding, want dan zou ze er achter komen en het geheim houden, etc. etc.
Wellicht dat dat de redder van het alternatieve universum kan worden, zodat er twee van hetzelfde bloed aan beiden kanten zijn, en beiden universa gered kunnen worden oid.
4e Seizoen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Merel het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten...
Godverredomme,quote:Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, die zwangerschap. Moest dat nou? Geeft het wel een erg hoog soap-gehalte, allemaal.
Trouwens, wie was die Oosterse geliefde van Walternate in godsnaam? Wat heb ik gemist? Hij was toch nog samen met de moeder van Peter?
Daarnaast, met de huidige kijkcijfers is de serie al lang afgelopen als de baby van Fauxlivia geboren wordt, dus we hoeven ons nergens zorgen over te makenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Merel het volgende:
Ik vind die zwangerschap wel een leuke ontwikkeling eigenlijkWant ik denk niet dat ze het doen om het verhaal in een soap te veranderen, maar omdat de baby een rol kan spelen tussen de twee universa. Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten...
Van Fringepedia.net:quote:Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah ja, misschien is die baby wel handig ja, kunnen ze hem in the machine pluggen en beide werelden redden. Maar dan nog vind ik het stom. Is iemand er al achter wie die Oosterse geliefde van Walternate was, als we dan toch de soapkant op gaan?
Gewoon zijn minnares waarschijnlijk. Vraag me dan af hoe de band is tussen hem en zijn vrouw.quote:Reiko is Secretary Bishop's mistress. Someone he trusts more than anyone else.
Hij kwam vaak in seizoen 2 voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef schijffie het volgende:
[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Beetje rare introductie van dat karakter dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Van Fringepedia.net:
[..]
Gewoon zijn minnares waarschijnlijk. Vraag me dan af hoe de band is tussen hem en zijn vrouw.
Sam Weiss, die helpt mensen door ze te laten bowlen. Toch wel een belangrijk stuk in het seizoen waar Olivia ontdekt dat ze toch wel enige psychische krachten heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef schijffie het volgende:
[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Nope in de US lopen ze denk ik 5 a 6 afleveringen voor en die kijkt iedereen hier trouw op zaterdagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef tripack het volgende:
ff een dom vraagje... jullie volgen hier niet afleveringen die op net 5 wordt uitgezonden, toch?
Waar ze zijn in seizoen 3 afl.
dan moet ik hier maar niet gaan lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nope in de US lopen ze denk ik 5 a 6 afleveringen voor en die kijkt iedereen hier trouw op zaterdag
Nope.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet ik hier maar niet gaan lezen
Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sam Weiss, die helpt mensen door ze te laten bowlen. Toch wel een belangrijk stuk in het seizoen waar Olivia ontdekt dat ze toch wel enige psychische krachten heeft.
Leuke cameo had 'ie in Community trouwens.
Je haalt niets door elkaar, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.
Hoop nu niet dat ik series door elkaar aan het halen ben, want klinkt beetje vaag als ik het zo terug lees.
Idd, en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je haalt niets door elkaar, je hebt helemaal gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |