abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92687832
Ik heb eens even wat afleveringen bekeken van het eerste seizoen. Van karakterontwikkeling moest het in ieder geval niet hebben. Misschien dat de onderwerpen later aan het eind van het seizoen nog interessant worden?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:35:44 #202
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_92699884
Rare ep.
Leuk om weer eens 'daar' te zijn hoor, naar dat zwangerschapsgebeuren...

Overigens, de nek-tattoo van Bolivia is nog steeds weg?
Ik dacht dat het tijdelijk zou zijn.
Burnt to the core but not broken
pi_92703015
Ugh, die zwangerschap :{. Moest dat nou? Geeft het wel een erg hoog soap-gehalte, allemaal.

Trouwens, wie was die Oosterse geliefde van Walternate in godsnaam? Wat heb ik gemist? Hij was toch nog samen met de moeder van Peter?
pi_92705078
Wie/wat moet deze gast voorstellen?

bowlingbaangast
  zondag 13 februari 2011 @ 03:41:00 #205
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_92706648
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, die zwangerschap :{. Moest dat nou? Geeft het wel een erg hoog soap-gehalte, allemaal.

Trouwens, wie was die Oosterse geliefde van Walternate in godsnaam? Wat heb ik gemist? Hij was toch nog samen met de moeder van Peter?
Was mij ook niet helemaal duidelijk. Kennelijk heeft hij een tweede?
Verder dacht ik dat die Bolivia met dezelfde kerel als Olivia was (maar die in de wereld van Oliva al dood is)....

Die zwangerschap is gewoon simpelweg omdat haar relatie met Peter een consequentie moest hebben. Geen soap ding, want dan zou ze er achter komen en het geheim houden, etc. etc.

Wellicht dat dat de redder van het alternatieve universum kan worden, zodat er twee van hetzelfde bloed aan beiden kanten zijn, en beiden universa gered kunnen worden oid.
  zondag 13 februari 2011 @ 03:55:20 #206
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_92706785
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef schijffie het volgende:

[ afbeelding ]
bowlingbaangast
weet jij het, weet ik het!
pi_92708806
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:41 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Was mij ook niet helemaal duidelijk. Kennelijk heeft hij een tweede?
Verder dacht ik dat die Bolivia met dezelfde kerel als Olivia was (maar die in de wereld van Oliva al dood is)....

Die zwangerschap is gewoon simpelweg omdat haar relatie met Peter een consequentie moest hebben. Geen soap ding, want dan zou ze er achter komen en het geheim houden, etc. etc.

Wellicht dat dat de redder van het alternatieve universum kan worden, zodat er twee van hetzelfde bloed aan beiden kanten zijn, en beiden universa gered kunnen worden oid.
Jon Smith bedoel je? nee, die zag er heel anders uit toch?
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  zondag 13 februari 2011 @ 10:49:16 #208
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_92709136
John Scott...
http://fringepedia.net/wiki/John_Scott

John Scott werd gespeeld door de acteur Mark Valley.
Frank Stanton wordt gespeeld door Philip Winchester.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:29:29 #209
331 Merel
Be here now.
pi_92711986
Ik vind die zwangerschap wel een leuke ontwikkeling eigenlijk :@ Want ik denk niet dat ze het doen om het verhaal in een soap te veranderen, maar omdat de baby een rol kan spelen tussen de twee universa. Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten... ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 13 februari 2011 @ 12:45:56 #210
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_92712602
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Merel het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten... ;)
4e Seizoen.
*O*
pi_92757277
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:

Godverredomme, }:|. Ik loop een week achter omdat ik speciaal naar m'n ouders moet om te downloaden. Klik per ongeluk dit topic aan en lees de eerste drie woorden van deze post.

Note to self: niet meer deze topics lezen tot ik weer bij ben.
pi_92757512
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Merel het volgende:
Ik vind die zwangerschap wel een leuke ontwikkeling eigenlijk :@ Want ik denk niet dat ze het doen om het verhaal in een soap te veranderen, maar omdat de baby een rol kan spelen tussen de twee universa. Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten... ;)
Daarnaast, met de huidige kijkcijfers is de serie al lang afgelopen als de baby van Fauxlivia geboren wordt, dus we hoeven ons nergens zorgen over te maken ^O^

:{

-O-
pi_92757709
Ah ja, misschien is die baby wel handig ja, kunnen ze hem in the machine pluggen en beide werelden redden. Maar dan nog vind ik het stom. Is iemand er al achter wie die Oosterse geliefde van Walternate was, als we dan toch de soapkant op gaan?
pi_92762445
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah ja, misschien is die baby wel handig ja, kunnen ze hem in the machine pluggen en beide werelden redden. Maar dan nog vind ik het stom. Is iemand er al achter wie die Oosterse geliefde van Walternate was, als we dan toch de soapkant op gaan?
Van Fringepedia.net:

quote:
Reiko is Secretary Bishop's mistress. Someone he trusts more than anyone else.
Gewoon zijn minnares waarschijnlijk. Vraag me dan af hoe de band is tussen hem en zijn vrouw.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:20:22 #215
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92762814
quote:

[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Hij kwam vaak in seizoen 2 voor.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_92787654
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Van Fringepedia.net:

[..]

Gewoon zijn minnares waarschijnlijk. Vraag me dan af hoe de band is tussen hem en zijn vrouw.
Beetje rare introductie van dat karakter dan.

Nee, ik ben niet tevreden over de afgelopen aflevering :').
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:58:10 #217
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92812937
ff een dom vraagje... jullie volgen hier niet afleveringen die op net 5 wordt uitgezonden, toch?
Waar ze zijn in seizoen 3 afl.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92813069
quote:

[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Sam Weiss, die helpt mensen door ze te laten bowlen. Toch wel een belangrijk stuk in het seizoen waar Olivia ontdekt dat ze toch wel enige psychische krachten heeft.

Leuke cameo had 'ie in Community trouwens.
pi_92816773
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef tripack het volgende:
ff een dom vraagje... jullie volgen hier niet afleveringen die op net 5 wordt uitgezonden, toch?
Waar ze zijn in seizoen 3 afl.
Nope in de US lopen ze denk ik 5 a 6 afleveringen voor en die kijkt iedereen hier trouw op zaterdag :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:08:29 #220
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92817797
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:43 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Nope in de US lopen ze denk ik 5 a 6 afleveringen voor en die kijkt iedereen hier trouw op zaterdag :)
dan moet ik hier maar niet gaan lezen :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92818057
vond die vriend van fauxlivia wel leuk :D maar ja, die zien we nu natuurlijk ook niet meer.. verder wel een ok story met die bugs, maar dat met die zwangerschap had van mij ook niet gehoeven.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:24:41 #222
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92818519
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:08 schreef tripack het volgende:

[..]

dan moet ik hier maar niet gaan lezen :D
Nope.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_92833630
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef picodealion het volgende:

[..]

Sam Weiss, die helpt mensen door ze te laten bowlen. Toch wel een belangrijk stuk in het seizoen waar Olivia ontdekt dat ze toch wel enige psychische krachten heeft.

Leuke cameo had 'ie in Community trouwens.
Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.

Hoop nu niet dat ik series door elkaar aan het halen ben, want klinkt beetje vaag als ik het zo terug lees.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:19:49 #224
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_92847219
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.

Hoop nu niet dat ik series door elkaar aan het halen ben, want klinkt beetje vaag als ik het zo terug lees.
Je haalt niets door elkaar, je hebt helemaal gelijk. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_92847333
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Je haalt niets door elkaar, je hebt helemaal gelijk. ;)
Idd, en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')