neh dat was retroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Ah, hij was dus niet alleen bij mij dubbel?
Ik ook. Echt super genotenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Matig? Ik vond dit juist een geweldige aflevering!
Dat ja, ik vond het een prima aflevering ter afwisseling van alle actie.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik ook. Echt super genoten![]()
Misschien dat het algemene plot niet echt opgeschoten was met deze aflevering, maar het vulde wel veel gaten uit het verleden op, en bracht vooral meer diepte in het karakter van Walter (en Olivia en Peter).
Ik kijk alles in 720, heerlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef NotYou het volgende:
Dan download je eens een 720p versie...Toffe episode though.
Het vreemde is dat hij op een gegeven moment dit wel doet. Zelfs in de mate dat hij Olivia een jeugdtrauma oplevert waardoor ze hem zich niet eens meer kan herinneren, kennelijk. Waarom kon hij het eerst niet, en later wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze aflevering was een belangrijke voor het achtergrondverhaal. Het verklaart namelijk waarom Peter uiteindelijk niet is teruggebracht door Walter, ondanks dat dat het plan was. Om Peter terug te sturen, zou hij Olivia terug moeten sturen naar huis. Daar zijn namelijk de ideale factoren aanwezig om haar te laten crossoveren. En dat krijgt hij niet over z'n hart.
Dan is het nog vreemd dat ze werkelijk alles vergeet. Die school van Walter is immers een plaats van veiligheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het jeugdtrauma van Olivia was meer het neerschieten van haar stiefvader denk ik en dat gebeurde na de gebeurtenissen in deze aflevering.
Toen Peter het eenmaal door had, reageerde hij alsof hij het niet wist. Dus dan is mij het toch wel vergeten? Immers zou hij vanaf het moment dat ze bezig gingen met de alternatieve dimensie toch iets moeten hebben van "zie je wel dat ik gelijk had?"quote:Peter is het niet vergeten, maar ik denk dat hij uiteindelijk z'n moeder geloofde dat hij het ingebeeld had door z'n ziekte.
Ik denk dat de jeugdtrauma's wel een redelijke verklaring zijn, maar opzich zou ik het niet verkeerd vinden dat ze daar in een latere aflevering nog even wat meer op in gaan. Want het is nu een beetje vaagquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dan is het nog vreemd dat ze werkelijk alles vergeet. Die school van Walter is immers een plaats van veiligheid.
[..]
Toen Peter het eenmaal door had, reageerde hij alsof hij het niet wist. Dus dan is mij het toch wel vergeten? Immers zou hij vanaf het moment dat ze bezig gingen met de alternatieve dimensie toch iets moeten hebben van "zie je wel dat ik gelijk had?"
Idd. Daar zijn ze goed in daar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:08 schreef Henno het volgende:
Vast weer een of ander kansloos sportevenement of Obama speech o.i.d. waar dan het hele openbare leven voor stil moet liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Symer het volgende:
Gastacteur volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Gastacteur volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastacteur volgende week:BAAAAAASSSSS!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste paar spoilers bevatten geen verhaal-spoilers, alleen plaatjes. Voor de Lost-fans is het wel leuk. Voor anderen maakt het niets uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef Houniet het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig, maar lezen doe ik niet.
Fuck, dan mis je echt wat. Fringe is wel aardig. Of eigenlijk minder dan 'aardig' wanneer je het vergelijkt met Lost wat gewoon top is. Met name de eerste twee seizoenen. Maar ook kwa productie-value kan Fringe daar niet tegen op. Downen die hap. Geloof me, dat gaat je niet tegenvallen.quote:
Ik volg 26 series, dus ik kan er effe geen bij hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Fuck, dan mis je echt wat. Fringe is wel aardig. Of eigenlijk minder dan 'aardig' wanneer je het vergelijkt met Lost wat gewoon top is. Met name de eerste twee seizoenen. Maar ook kwa productie-value kan Fringe daar niet tegen op. Downen die hap. Geloof me, dat gaat je niet tegenvallen.
Als je de eerste aflevering van Lost hebt gezien, denk je hier anders over...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik volg 26 series, dus ik kan er effe geen bij hebben.
Lost zuigt elke minuut vrije tijd die je hebt helemaal op. Ik geloof dat ik een weekend per seizoen nodig had.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik volg 26 series, dus ik kan er effe geen bij hebben.
Het eerste seizoen heb ik non stop gekeken, in 1 ruk. De enige serie waarbij ik dat heb gedaan... Stapel 720p'tjes naar binnen hengsten, en lekker als een zombie alles verwerkenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Young_David het volgende:
[..]
Lost zuigt elke minuut vrije tijd die je hebt helemaal op. Ik geloof dat ik een weekend per seizoen nodig had.
Dit is toch juist hartstikke leuk? Dan kun je vanaf het begin alles in een ruk doorkijken en hoef je na een cliffhanger niet te wachten tot de volgende week. Ik ben echt jaloers op de mensen die Lost (mn. de eerste twee seizoenen) in één ruk kunnen doorkijken. Hetzelfde geldt voor iets als Prison Break (ook weer de eerste twee seizoenen) of 24.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:19 schreef Henno het volgende:
de epische series weet ik nooit vanaf het begin te vinden).
Gastacteur volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was die van afgelopen week?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef Houniet het volgende:
Maar hier zitten we bij Fringe.
Wanneer komt de nieuwe? Aanstaande vrijdag weer?
It's going to be so awkwardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog niemand deze week?
Mijn eerste gedachte na het einde: They will never ever have sex again!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |