abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91460350
Zag dat ze gisteren bij NET5 ook al aan Seizoen 3 zijn begonnen. Helemaal top als NET5 nu blijft aanhaken tot het einde van het seizoen. (Het was nog in perfect HD ook nog *O* )
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_91486422
Ik heb het gister ook gezien alleen ik had seizoen 2 ook nog niet gezien. Was een beetje afgehaakt na seizoen 1, maar nu ben ik er alweer verslaafd aan. Ik heb inmiddels de eerste 5 afleveringen van seizoen 2 vandaag al gezien :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_91487383
Ik denk dat ik na bijna 2 jaar maar aan seizoen 2 ga beginnen :+
Is er nog een soort van samenvatting uitzending van seizoen 1?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:19:21 #129
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_91511074
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat ik na bijna 2 jaar maar aan seizoen 2 ga beginnen :+
Is er nog een soort van samenvatting uitzending van seizoen 1?
Die zit in de eerste EP van S02.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:39:03 #130
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_91701017
Ik weet nog even niet wat ik er van moet vinden.
Hoe moet ik dit zien in het grotere geheel?
Wat is de rol van The Observers en wat is hun agenda?
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:21:22 #131
331 Merel
Be here now.
pi_91707286
Dit was toch een test om te zien hoe Walter zou reageren als het later écht nodig is?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91708903
Vanavond even kijken! ben benieuwd,promo zag er goed uit.
pi_91708938
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:21 schreef Merel het volgende:
Dit was toch een test om te zien hoe Walter zou reageren als het later écht nodig is?
:Y
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_91729700
Heeft iemand The Observer kunnen spotten?

Mooie aflevering. Ik snap echter niet hoe men tot de conclusie is gekomen dat Walter bereid is zijn zoon op te geven... :?
pi_91730865
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Heeft iemand The Observer kunnen spotten?

Mooie aflevering. Ik snap echter niet hoe men tot de conclusie is gekomen dat Walter bereid is zijn zoon op te geven... :?
Nou ja, Wij hoorden in het begin al dat observer nr 1 (degene die Walter en Peter heeft gered) een plan aan het uitwerken was om Walter te testen. Waar de test over ging werd later duidelijk. Walter heeft, met hulp van de observer, het verloop van het universum gewijzigd, door Peter te redden. De observer mag geen invloed hebben op het verloop van de geschiedenis, dus moet dit rechtzetten. Walter kwam dus tot de conclusie dat dit zou betekenen dat Peter alsnog dood zou moeten. Toen Walter de boodschap kreeg dat hij z'n sleutels af moest geven en het meisje moest redden, kreeg Walter door dat dit het plan was van de observer, en dat het dus zou leiden tot Peters dood. Peter haalt Walter over om toch de sleutels te geven, wat Walter ook doet, wetende wat de uitkomst zou zijn. Daarom verwacht Walter ook dat Peter dood is, als Olivia 'we've lost him' zegt. De observer heeft Peter echter alleen neergeschoten, niet vermoord, omdat Peter blijkbaar nog niet dood moet.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:43:08 #136
331 Merel
Be here now.
pi_91730958
Hij gaf Peter de sleutels en ging zelf het meisje redden, wetende dat Peter daardoor iets zou overkomen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:44:08 #137
331 Merel
Be here now.
pi_91731004
Oh wacht, Clumsy vertelt het nét iets uitgebreider! ;)
pi_91738127
Mjah...
  zondag 23 januari 2011 @ 08:55:18 #139
236046 NotYou
tigerblood
pi_91738187
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

Die zit in de eerste EP van S02.
Maar is dat ook het geval op de dvd ( O-) :') ) of slechts bij de tvrips? *O*
Je suis Charlie Sheen
  zondag 23 januari 2011 @ 10:11:49 #140
251119 Rainesz
flets outz
pi_91738867
Goede aflevering.
pi_91739278
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 08:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maar is dat ook het geval op de dvd ( O-) :') ) of slechts bij de tvrips? *O*
ik neem aan dat de afleveringen toch gewoon hetzelfde zijn op dvd?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 januari 2011 @ 10:52:48 #142
236046 NotYou
tigerblood
pi_91739446
Ik dacht dat er een "previously on .." stukje bedoeld werd, dat vaak wel op tv vertoond wordt maar op de dvd's best wel eens zou kunnen ontbreken. :P
Je suis Charlie Sheen
pi_91739935
De 'previously on ...' stukjes staan ook op de DVD's ... op de Blu-Rays in ieder geval wel
  zondag 23 januari 2011 @ 11:53:39 #144
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_91741128
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, Wij hoorden in het begin al dat observer nr 1 (degene die Walter en Peter heeft gered) een plan aan het uitwerken was om Walter te testen. Waar de test over ging werd later duidelijk. Walter heeft, met hulp van de observer, het verloop van het universum gewijzigd, door Peter te redden. De observer mag geen invloed hebben op het verloop van de geschiedenis, dus moet dit rechtzetten. Walter kwam dus tot de conclusie dat dit zou betekenen dat Peter alsnog dood zou moeten. Toen Walter de boodschap kreeg dat hij z'n sleutels af moest geven en het meisje moest redden, kreeg Walter door dat dit het plan was van de observer, en dat het dus zou leiden tot Peters dood. Peter haalt Walter over om toch de sleutels te geven, wat Walter ook doet, wetende wat de uitkomst zou zijn. Daarom verwacht Walter ook dat Peter dood is, als Olivia 'we've lost him' zegt. De observer heeft Peter echter alleen neergeschoten, niet vermoord, omdat Peter blijkbaar nog niet dood moet.
Later dacht Walter dat het het plan was van de Observer om hem nogmaals te redden, toen Peter de melk uit de koelkast opdronk waardoor Walter had kunnen sterven.
pi_91742696
quote:
Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Orealo het volgende:

[..]

Later dacht Walter dat het het plan was van de Observer om hem nogmaals te redden, toen Peter de melk uit de koelkast opdronk waardoor Walter had kunnen sterven.
Klopt ja, dat was wat verwarrend, maar de Observer zegt aan het eind duidelijk dat hij het niet verwacht had, maar Walter bereid is zijn zoon te laten sterven, en dat ze nu weten dat hij het ook zal doen wanneer het later nodig is.
pi_91744862
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ooh, ik dacht dat Peter de sleutels van het lab waarna de Observer hem schiet, Peter de melk drinkt en daarmee Walters leven red. Ik zat ook al te denken op het eind van, hoezoe wil Walter Peter opofferen, hij had Olivia toch het medicijn aangewezen, haha.

Maar dat gedoe van die vader dan? Hoe hoorde hij Walter te helpen, wat is nu eigenlijk het doel daarvan geweest, het zijn eigenlijk 2 observer verhalen in een aflevering die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben, of niet?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_91745024
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ooh, ik dacht dat Peter de sleutels van het lab waarna de Observer hem schiet, Peter de melk drinkt en daarmee Walters leven red. Ik zat ook al te denken op het eind van, hoezoe wil Walter Peter opofferen, hij had Olivia toch het medicijn aangewezen, haha.

Maar dat gedoe van die vader dan? Hoe hoorde hij Walter te helpen, wat is nu eigenlijk het doel daarvan geweest, het zijn eigenlijk 2 observer verhalen in een aflevering die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben, of niet?
Die vader was er om Walter duidelijk te maken dat hij met het terugbrengen van Peter iemand anders had vermoord, als het ware. Hierdoor werd hij dus weer overtuigd om de sleutels aan Peter te geven, omdat hij het anders weer zou doen :)
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_91745078
Die vader was er om Walter te laten beseffen wat de consequenties van zijn daden zijn geweest. De zoon van die man is overleden doordat Peter nog leefde. En via dia vader heeft de Observer ook de opdracht gegeven om z'n sleutels af te geven en het meisje te redden. Walter moest zich bewust zijn van het feit dat hij Peter op aan het offeren was, anders konden ze nog niet weten of hij dat zou doen wanneer het nodig is.
pi_91756819
Aha, bedankt :P Jeetje wat ingewikkeld weer zeg. Geen probleem natuurlijk, maar af en toe is er zo'n aflevering waar ik achteraf heel lang moet denken om er iets van te snappen.

Er zijn wel redelijk wat kijkcijfers! De beste cijfers sinds aflevering 4 van dit seizoen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:09:16 #150
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_91764425
Wat een enorm vette ep :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')