abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92687832
Ik heb eens even wat afleveringen bekeken van het eerste seizoen. Van karakterontwikkeling moest het in ieder geval niet hebben. Misschien dat de onderwerpen later aan het eind van het seizoen nog interessant worden?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:35:44 #202
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_92699884
Rare ep.
Leuk om weer eens 'daar' te zijn hoor, naar dat zwangerschapsgebeuren...

Overigens, de nek-tattoo van Bolivia is nog steeds weg?
Ik dacht dat het tijdelijk zou zijn.
Burnt to the core but not broken
pi_92703015
Ugh, die zwangerschap :{. Moest dat nou? Geeft het wel een erg hoog soap-gehalte, allemaal.

Trouwens, wie was die Oosterse geliefde van Walternate in godsnaam? Wat heb ik gemist? Hij was toch nog samen met de moeder van Peter?
pi_92705078
Wie/wat moet deze gast voorstellen?

bowlingbaangast
  zondag 13 februari 2011 @ 03:41:00 #205
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_92706648
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, die zwangerschap :{. Moest dat nou? Geeft het wel een erg hoog soap-gehalte, allemaal.

Trouwens, wie was die Oosterse geliefde van Walternate in godsnaam? Wat heb ik gemist? Hij was toch nog samen met de moeder van Peter?
Was mij ook niet helemaal duidelijk. Kennelijk heeft hij een tweede?
Verder dacht ik dat die Bolivia met dezelfde kerel als Olivia was (maar die in de wereld van Oliva al dood is)....

Die zwangerschap is gewoon simpelweg omdat haar relatie met Peter een consequentie moest hebben. Geen soap ding, want dan zou ze er achter komen en het geheim houden, etc. etc.

Wellicht dat dat de redder van het alternatieve universum kan worden, zodat er twee van hetzelfde bloed aan beiden kanten zijn, en beiden universa gered kunnen worden oid.
  zondag 13 februari 2011 @ 03:55:20 #206
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_92706785
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef schijffie het volgende:

[ afbeelding ]
bowlingbaangast
weet jij het, weet ik het!
pi_92708806
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:41 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Was mij ook niet helemaal duidelijk. Kennelijk heeft hij een tweede?
Verder dacht ik dat die Bolivia met dezelfde kerel als Olivia was (maar die in de wereld van Oliva al dood is)....

Die zwangerschap is gewoon simpelweg omdat haar relatie met Peter een consequentie moest hebben. Geen soap ding, want dan zou ze er achter komen en het geheim houden, etc. etc.

Wellicht dat dat de redder van het alternatieve universum kan worden, zodat er twee van hetzelfde bloed aan beiden kanten zijn, en beiden universa gered kunnen worden oid.
Jon Smith bedoel je? nee, die zag er heel anders uit toch?
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  zondag 13 februari 2011 @ 10:49:16 #208
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_92709136
John Scott...
http://fringepedia.net/wiki/John_Scott

John Scott werd gespeeld door de acteur Mark Valley.
Frank Stanton wordt gespeeld door Philip Winchester.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:29:29 #209
331 Merel
Be here now.
pi_92711986
Ik vind die zwangerschap wel een leuke ontwikkeling eigenlijk :@ Want ik denk niet dat ze het doen om het verhaal in een soap te veranderen, maar omdat de baby een rol kan spelen tussen de twee universa. Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten... ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 13 februari 2011 @ 12:45:56 #210
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_92712602
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Merel het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten... ;)
4e Seizoen.
*O*
pi_92757277
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:

Godverredomme, }:|. Ik loop een week achter omdat ik speciaal naar m'n ouders moet om te downloaden. Klik per ongeluk dit topic aan en lees de eerste drie woorden van deze post.

Note to self: niet meer deze topics lezen tot ik weer bij ben.
pi_92757512
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Merel het volgende:
Ik vind die zwangerschap wel een leuke ontwikkeling eigenlijk :@ Want ik denk niet dat ze het doen om het verhaal in een soap te veranderen, maar omdat de baby een rol kan spelen tussen de twee universa. Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten... ;)
Daarnaast, met de huidige kijkcijfers is de serie al lang afgelopen als de baby van Fauxlivia geboren wordt, dus we hoeven ons nergens zorgen over te maken ^O^

:{

-O-
pi_92757709
Ah ja, misschien is die baby wel handig ja, kunnen ze hem in the machine pluggen en beide werelden redden. Maar dan nog vind ik het stom. Is iemand er al achter wie die Oosterse geliefde van Walternate was, als we dan toch de soapkant op gaan?
pi_92762445
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah ja, misschien is die baby wel handig ja, kunnen ze hem in the machine pluggen en beide werelden redden. Maar dan nog vind ik het stom. Is iemand er al achter wie die Oosterse geliefde van Walternate was, als we dan toch de soapkant op gaan?
Van Fringepedia.net:

quote:
Reiko is Secretary Bishop's mistress. Someone he trusts more than anyone else.
Gewoon zijn minnares waarschijnlijk. Vraag me dan af hoe de band is tussen hem en zijn vrouw.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:20:22 #215
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92762814
quote:

[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Hij kwam vaak in seizoen 2 voor.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_92787654
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Van Fringepedia.net:

[..]

Gewoon zijn minnares waarschijnlijk. Vraag me dan af hoe de band is tussen hem en zijn vrouw.
Beetje rare introductie van dat karakter dan.

Nee, ik ben niet tevreden over de afgelopen aflevering :').
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:58:10 #217
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92812937
ff een dom vraagje... jullie volgen hier niet afleveringen die op net 5 wordt uitgezonden, toch?
Waar ze zijn in seizoen 3 afl.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92813069
quote:

[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Sam Weiss, die helpt mensen door ze te laten bowlen. Toch wel een belangrijk stuk in het seizoen waar Olivia ontdekt dat ze toch wel enige psychische krachten heeft.

Leuke cameo had 'ie in Community trouwens.
pi_92816773
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef tripack het volgende:
ff een dom vraagje... jullie volgen hier niet afleveringen die op net 5 wordt uitgezonden, toch?
Waar ze zijn in seizoen 3 afl.
Nope in de US lopen ze denk ik 5 a 6 afleveringen voor en die kijkt iedereen hier trouw op zaterdag :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:08:29 #220
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92817797
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:43 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Nope in de US lopen ze denk ik 5 a 6 afleveringen voor en die kijkt iedereen hier trouw op zaterdag :)
dan moet ik hier maar niet gaan lezen :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92818057
vond die vriend van fauxlivia wel leuk :D maar ja, die zien we nu natuurlijk ook niet meer.. verder wel een ok story met die bugs, maar dat met die zwangerschap had van mij ook niet gehoeven.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:24:41 #222
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92818519
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:08 schreef tripack het volgende:

[..]

dan moet ik hier maar niet gaan lezen :D
Nope.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_92833630
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef picodealion het volgende:

[..]

Sam Weiss, die helpt mensen door ze te laten bowlen. Toch wel een belangrijk stuk in het seizoen waar Olivia ontdekt dat ze toch wel enige psychische krachten heeft.

Leuke cameo had 'ie in Community trouwens.
Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.

Hoop nu niet dat ik series door elkaar aan het halen ben, want klinkt beetje vaag als ik het zo terug lees.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:19:49 #224
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_92847219
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.

Hoop nu niet dat ik series door elkaar aan het halen ben, want klinkt beetje vaag als ik het zo terug lees.
Je haalt niets door elkaar, je hebt helemaal gelijk. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_92847333
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Je haalt niets door elkaar, je hebt helemaal gelijk. ;)
Idd, en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
pi_92899447
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef picodealion het volgende:

[..]

Idd, en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Het is Jacob.
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:31:44 #227
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92910303
Fringe moet in ratings niet blijven dalen anders ziet het er echt niet goed uit.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:01:57 #228
197394 tha_one
podjandikkie
pi_93010916
Wat ik aan de laatste twee afleveringen wel echt goed vind is dat er wel meer twijfel word gezaaid of Walternate nu wel zo slecht is. Ik vermoed dat ze in een toekomstige aflevering nog een keer met elkaar aan tafel zitten en dat Walter dan zijn excuses aanbied voor wat hij in 1985 deed. Waarna ze samen het probleem oplossen.
pi_93019987
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef schijffie het volgende:

[..]

Nee hoor, volgens mij klopt dat wel Ik wilde het zelf opschrijven, maar ben het met je eens. :)

Heeft iemand een idee waarom Peter elke aflevering er zieker uit lijkt te zien? Of maak ik me nu illusies?
pi_93027706
The Axe-effect..
*verder kijken gaat*
pi_93084745
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee hoor, volgens mij klopt dat wel Ik wilde het zelf opschrijven, maar ben het met je eens. :)

Heeft iemand een idee waarom Peter elke aflevering er zieker uit lijkt te zien? Of maak ik me nu illusies?
hij oogt idd erg moe vooral vind ik.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93085125
Als ze trouwens maar niet allebei de olivias zwanger laten raken ofzoiets doms :D
pi_93094329
Lucky bastard met al z'n Olivia's. Niet zo gek dat ie moe oogt. :D
  maandag 21 februari 2011 @ 13:16:51 #234
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93098542
Ik vond het een lamme aflevering, mensen met gevoelens zijn er dagelijks.
Dan hadden we meer van dit soort afleveringen moeten hebben.
pi_93109356
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef Houniet het volgende:
Ik vond het een lamme aflevering, mensen met gevoelens zijn er dagelijks.
Dan hadden we meer van dit soort afleveringen moeten hebben.
Dit idee had ik ergens ook wel. Maar ik denk dat ze het met een bedoeling doen, namelijk om het belang van emotie en de mogelijkheden van een mens om erin te tappen in verband met de mogelijkheid om tussen beide universums over te stappen, willen benadrukken. Het is niet onbelangrijk om dit door te krijgen voor het verhaal. Persoonlijk zat ik ook meer richting iets genetisch te denken voor de mensen die het moeten kunnen. Kennelijk is dit niet zo.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:01:08 #236
3185 Adelante
To let it go now
pi_93220749
quote:
Fringe Season 4? - Fox Boss Kevin Reilly ‘Psyched’ About Fringe Ratings

Everyone thought Fringe would bomb on Fridays, but it (luckily) didn’t. The show gets the same ratings as on Thursdays which is really good.

Fox entertainment president Kevin Reilly told EW he’s happy with the ratings: “I’m so psyched about it,” and continues with thanking the fans: “It does go to show you the loyalty of the genre audience, when you get the right show. I’m so grateful to that audience, I’d like to shake their hands. We have a lot of passion for that show here.”

I don’t see why Fox won’t renew Fringe for a fourth season, it’s not like they have any other show they can air on Fridays and will get such strong ratings? What do you think — should Fox give Fringe an early renewal for season four?

Source: http://thevoiceoftv.com/b(...)ason-4-renewal/31147
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:14:11 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93230371
Goed nieuws.
pi_93231310
aan de ene kant goed nieuws, maar t irritante is dat we nu nog langer moeten wachten op de climax, mega irritant :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_93241818
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef RanTheMan het volgende:
aan de ene kant goed nieuws, maar t irritante is dat we nu nog langer moeten wachten op de climax, mega irritant :)
Nou denk dat je zonder verlenging juist helemaal geen climax had gehad denk ik eerder, dus die verlenging is zeker welkom :)
pi_93250810
Dat bericht is van twee weken oud, voor de dramatische ratings van de laatste weken.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:47:38 #241
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_93253035
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef Waaghals2010 het volgende:
Dat bericht is van twee weken oud, voor de dramatische ratings van de laatste weken.
Zeg ! :( .
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:42:54 #242
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_93355989
interessante aflevering, walter wilde peter dus toch weer naar huis sturen maar zocht alleen een veilige manier om het te doen. daarom begon hij dus de proeven met de kinderen?.
pi_93363229
Fringe :D :D
pi_93363550
I'm compiling some recordings on my new betamax _O- :D oog voor detail!
pi_93365925
ik vond het niet echt een top aflevering. Ik hou gewoon niet van die flashbacks enzo.

Hoe zat het nou op het laatst met Olivia? dat vond ik wel een vaag stukje. Moet er nog even goed over nadenken
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:48:46 #246
207863 Obama
Barack Hussein
pi_93366471
Jah.....ik zie liever ook een episode die gewoon verder gaat met het verhaal.

Maareh zijn de ratings voor Fringe nog slecht ?
pi_93366514
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef sbientje het volgende:
ik vond het niet echt een top aflevering. Ik hou gewoon niet van die flashbacks enzo.

Hoe zat het nou op het laatst met Olivia? dat vond ik wel een vaag stukje. Moet er nog even goed over nadenken
Deze aflevering was een belangrijke voor het achtergrondverhaal. Het verklaart namelijk waarom Peter uiteindelijk niet is teruggebracht door Walter, ondanks dat dat het plan was. Om Peter terug te sturen, zou hij Olivia terug moeten sturen naar huis. Daar zijn namelijk de ideale factoren aanwezig om haar te laten crossoveren. En dat krijgt hij niet over z'n hart.

Het einde met Olivia was ook belangrijk, want het beantwoordde de vraag hoe Walternate in godsnaam van het bestaan van een ander universum af wist. Door de angst die Olivia voelt op het moment dat haar stiefvader haar gaat ophalen, steekt ze weer over. Terwijl ze denkt dat ze Walter vertelt over haar stiefvader, en hoe ze tussen de universums kan switchen, vertelt ze het eigenlijk Walternate.
pi_93366542
Dan download je eens een 720p versie... :X Toffe episode though. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_93367121
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Deze aflevering was een belangrijke voor het achtergrondverhaal. Het verklaart namelijk waarom Peter uiteindelijk niet is teruggebracht door Walter, ondanks dat dat het plan was. Om Peter terug te sturen, zou hij Olivia terug moeten sturen naar huis. Daar zijn namelijk de ideale factoren aanwezig om haar te laten crossoveren. En dat krijgt hij niet over z'n hart.

Het einde met Olivia was ook belangrijk, want het beantwoordde de vraag hoe Walternate in godsnaam van het bestaan van een ander universum af wist. Door de angst die Olivia voelt op het moment dat haar stiefvader haar gaat ophalen, steekt ze weer over. Terwijl ze denkt dat ze Walter vertelt over haar stiefvader, en hoe ze tussen de universums kan switchen, vertelt ze het eigenlijk Walternate.
oh ja, en walternate had zijn bishop dynamic waar walter zijn daycare had, toch?

nu ik erover nadenk.. dan is walter misschien ook op zoek gegaan naar de olivia in zijn universe. Ik weet niet hoe lang die elkaar al kennen eigenlijk? Idd wel boeiende aflevering voor het verhaal, al vond ik het nite echt een kijkplezier (net als die vorige 1985)

[ Bericht 10% gewijzigd door sbientje op 26-02-2011 22:28:26 ]
pi_93368840
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef NotYou het volgende:
Dan download je eens een 720p versie... :X Toffe episode though. :)
Ah, hij was dus niet alleen bij mij dubbel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')