Daar ging ik ook vanuit, Peter zal belangrijk blijken omdat hij een drijfveer is voor Walter. Tenminste dat is mijn interpretatie.quote:Op zondag 12 december 2010 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had eerlijk gezegd het idee dat de Observer het over Walter had. Klinkt niet logisch gezien alle gebeurtenissen, maar toch.
Het liefst zie ik hetzelfde gebeuren al met Lost. De makers bedenken hoeveel seizoenen ze nodig hebben om hun verhaal te vertellen en krijgen die seizoenen ook.quote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef Henno het volgende:
4e seizoen zou geweldig zijn, en dan het verhaal afsluiten (een serie zonder einde is al helemaal kut als het al even draait...)
supervet! vooral Olivia "i don't belong here"quote:Op woensdag 15 december 2010 00:09 schreef Waaghals2010 het volgende:
Promo van Fox, heel gaaf om zo te promoten:
Nope, pas in januari. Rond de 22equote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef shitbrick het volgende:
hmmm. maar deze week weer geen aflevering?
Die grap heeft iedereen hier al gemaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hey hee heej Ik heb de observer gespot in 3x09!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Lekkere kick. Kreeg al hoop dat ik het verkeerd had begrepen en Fringe deze week al een ep had uitgezonden.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Fringe wordt voortaan op vrijdagavond uitgezonden, vanaf 21 januari.
da's heul niet 14.gif, vrijdag is een soort van hospice voor TV seriesquote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Fringe wordt voortaan op vrijdagavond uitgezonden, vanaf 21 januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13.gif is een correcte aanname.quote:Op maandag 10 januari 2011 06:21 schreef Henno het volgende:
[..]
da's heul niet 14.gif, vrijdag is een soort van hospice voor TV series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje over Peter en Walter!
Om alvast in de stemming te komen![]()
Het is geen preview. Maar oke!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Houniet het volgende:
Ik ga niet kijken, doe sowieso niet aan previews etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |