Marty?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef Houniet het volgende:
Haha ja Marty uit BTTF.
Tevens heeft Fringe goed gescoord met de kijkcijfers in de USA. Dat is erg goed nieuws.
Zelf bedacht deze grap? Leuk hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef schijffie het volgende:
Ik heb deze episode de observer kunnen vinden hoor.
Ja die andere jongequote:
.quote:so the machine is a giant bacteriophage structure?? And Peter is the DNA?
That certainly gives reciprocity a whole new meaning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Denk dat er sowieso 2 apparaten zijn, 1 voor elk universum. Fauxlivia heeft toch maar 1 onderdeel meegenomen naar haar universum (in dat houten doosje) en het apparaat in dit universum is ook toch niet helemaal af?omg die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
ook zo grappig dat ie zei: I was just thinking about youquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Denk dat er sowieso 2 apparaten zijn, 1 voor elk universum. Fauxlivia heeft toch maar 1 onderdeel meegenomen naar haar universum (in dat houten doosje) en het apparaat in dit universum is ook toch niet helemaal af?Nog een Fringe-junkie die zich hier meldt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er in elk universum 1 apparaat is hebben ze al verteld, maar die spoilerAAAAAAAAAGHHH! Denk dat het nog echt waar ook is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind je? Ik vind haar veel mooier zonder die harde rode lippenstiftquote:Op zondag 6 februari 2011 10:43 schreef Adelante het volgende:
Olyvia zag er bijna lekker uit in jurk en met make-up
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:59 schreef PPL het volgende:
Volgens mij is de boodschap van afgelopen aflevering dat een van de twee universa onherroepelijk ten onder zal gaan.
De sleutel ligt in handen van Peter (sterker nog: hij is de sleutel).
Is daarmee het verhaallijntje dat beide universa naast elkaar zouden kunnen blijven bstaan definitief naar de knoppen?
Of houdt Sam Weiss nog wat achter?
Hij vertelt wel dat het zo zit, maar wij zijn reeds gewaarschuwd hem niet te vertrouwen.
Wat is zijn agenda?
En hoe staan de Observers in dit alles?
Ik vertrouw hem in ieder geval niet.quote:A chalkboard in Secretary Bishop's old Harvard lab (Over There, Part 2) has the phrase "A DEMONS TWIST RUSTS" written on it. One anagram for this is "DON'T TRUST SAM WEISS".
Dat vond ik ook een erg 'quote:Dat straks bepaald zou worden welk universum overleeft op basis van welke Olivia Peter leuker vindt is wel ergIk vertrouw er maar op dat de Fringe schrijvers weten wat ze doen.
Dat is nog te bezien. Ik denk dat de kans inderdaad nog heel groot is dat Fringe gecancelled gaat worden, maar desondanks zijn de ratings sinds ze op vrijdag uitgezonden worden met 12% omhoog gegaan. Als ze dit voor de rest van het seizoen volhouden dan is een extra seizoen ook niet ondenkbaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Ze moeten wel opschieten met het verhaal. Ik begin steeds beter te begrijpen dat deze show op het punt staat gecanned te worden.
Dit dus. Ik moest er bijna een zakdoekje bijnemen. Wat een gezemel :S Ik ben die PeterxFauxlivia-verhaallijn al veel te veel afleveringen beu. Als ik dit soort gezemel wil, kijk ik wel naar GTST.quote:Dat straks bepaald zou worden welk universum overleeft op basis van welke Olivia Peter leuker vindt is wel ergIk vertrouw er maar op dat de Fringe schrijvers weten wat ze doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |