abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91770256

_O_
pi_91788289
Toch aan de serie begonnen in november en nu ben ik bijna helemaal bij. Alleen aflevering 10 van seizoen 3 nog kijken. Wat is het een topserie, en ook tof om iedere week The Observer proberen te spotten. Lukte me niet in aflevering 6 t/m 8 maar in 9 zag ik hem weer.
Ook fijn dat er weer een soort van gewone aflevering met een zaak was inplaats van het switch van 'onze wereld' en de andere wereld. Dat was toch iets moeilijker te begrijpen.
pi_91789448
ik vind het wel tof dat ze het ook op tv laten zien...
ik heb alle afleveringen al wel een half jaar geleden al gezien maar toch...
  maandag 24 januari 2011 @ 12:42:37 #154
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_91793063
Haha ja Marty uit BTTF _O_.
Tevens heeft Fringe goed gescoord met de kijkcijfers in de USA. Dat is erg goed nieuws :).
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_91796890
Ze zijn iig niet minder geworden gelukkig :)
En de Fox-baas zei dat als de kijkcijfers hetzelfde zouden blijven op vrijdag dat er dan een nieuw seizoen zou komen :)
pi_91800561
Ook hele campagne geweest onder de community om zoveel mogelijk kijkers te werven voor vrijdag!
Heeft geholpen blijkbaar,hopelijk nog een seizoen hierna!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_91832143
Ik heb deze episode de observer kunnen vinden hoor.
pi_91832152
Zo weer helemaal bij. In minder dan een week 33 afleveringen Fringe gekeken. Hoezo weer compleet verslaafd...
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_91834865
quote:
Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef Houniet het volgende:
Haha ja Marty uit BTTF _O_.
Tevens heeft Fringe goed gescoord met de kijkcijfers in de USA. Dat is erg goed nieuws :).
Marty? :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91835966
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef schijffie het volgende:
Ik heb deze episode de observer kunnen vinden hoor.
Zelf bedacht deze grap? Leuk hoor ^O^
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:36:22 #161
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_91841110
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Marty? :')
Ja die andere jonge :D.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_91843620
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ja die andere jonge :D.
Doc dus :P
pi_91873252
quote:
11s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Symer het volgende:

[ afbeelding ]

_O_
De ultieme fringe wetenschapper :D
pi_92030529
Wat een heerlijke aflevering weer! _O_
Dacht even dat Peter een dubbel agenda had :D
pi_92030639
quote:
11s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Symer het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_
Wel cool al die links naar Back to the future, zoals het jaar 1985, timetravel, doc Brown.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:26:03 #166
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_92041420
Leuke twist!
pi_92043424
Eindelijk weer een fatsoenlijke episode.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:39:54 #168
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_92046641
Ik weet niet zo goed wat ik van deze twist moet denken. Peter was altijd één van mijn meest favoriete karakters en nu hij veranderd in de onbedoelde bad-guy weet ik het niet zo goed.

Misschien willen de Oberservers Peter wel uit de weg hebben omdat hij straks misschien zelf wel die machine wilt instappen?
pi_92047854
Denk eerder dat The Observers een sympathie voor onze wereld gaan krijgen. En later dus Peter zullen tegenhouden.
Nu is het juist hun doel om Peter in die machine te krijgen ;). Want neem aan dat wanneer peter die machine gebruiken gaat hij dit zelf met de dood moet bekopen.

Wat ook nog een theorie is,is dat verhaal van die wetenschapper over mogelijk heel intelligent leven van ons ver voor den beginne van tijd. Op een ander forum las ik namelijk dat die machine een vorm had van een of andere bacterie vorm.

quote:
so the machine is a giant bacteriophage structure?? And Peter is the DNA?

That certainly gives reciprocity a whole new meaning
.

We zullen het wel zien,zou in ieder geval mooie basis zijn voor S4 ;)
pi_92091922
Even een vraag over die machine: Walternate had de machine zowat compleet, maar nu heeft Fringe Division het apparaat ook compleet. Hoe kan dat nu? Of zijn er gewoon 2, 1 per universum? Waarom wil Walternate dan dat Fringe Divisie van "onze" kant de machine ook vind? (zie 6955 khz voor degenen die me niet begrijpen.).
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_92099018
Omdat Walternate nog niet alle stukken in bezit heeft en hij via FauxOlivia de missende stukken in de andere wereld kon stelen. Doe dit even uit het blote hoofd, maar volgens mij was dat de reden.
pi_92146140
Ja maar die "missende stukken" zijn nu in elkaar en zien er hetzelfde uit als Walternate's apparaat. :S
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:31:24 #173
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_92149226
Denk dat er sowieso 2 apparaten zijn, 1 voor elk universum. Fauxlivia heeft toch maar 1 onderdeel meegenomen naar haar universum (in dat houten doosje) en het apparaat in dit universum is ook toch niet helemaal af?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92163293
Zou het niet zo kunnen zijn dat Massive Dynamics,dat ding heeft nagebouwd?
pi_92163452
Volgens mij zijn er inderdaad gewoon 2 en heeft Folivia dat ding meegejat omdat dit universum dan hun machine niet af kan krijgen. Bij hun is het apparaat compleet, ze missen alleen peter nog.
Volgens mij willen ze helemaal niet dat zij de machine vinden/maken, anders zouden ze geen onderdeel jatten..
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_92164035
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Denk dat er sowieso 2 apparaten zijn, 1 voor elk universum. Fauxlivia heeft toch maar 1 onderdeel meegenomen naar haar universum (in dat houten doosje) en het apparaat in dit universum is ook toch niet helemaal af?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg die spoiler
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:39:33 #177
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92168188
Het was leuk :Y. En Walter, wat een held :D.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:42:00 #178
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92168278

:D.
pi_92178833
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

:D.
ook zo grappig dat ie zei: I was just thinking about you :D
pi_92222976
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Velma_Dinkley het volgende:

SPOILER
Nog een Fringe-junkie die zich hier meldt.

Dat er in elk universum 1 apparaat is hebben ze al verteld, maar die spoiler :( AAAAAAAAAGHHH! Denk dat het nog echt waar ook is.
SPOILER
pi_92367298
Erg leuke aflevering weer,met een leuke case.
Ziet er toch naar uit dat de "First people" meer centraal gaat komen te staan.

Paar leuke screens.
Spock in de kamer van William Bell:

Vond dat stickertje echt to much,nadat kluis al verstopt zat achter Hologram geval. :')

Spock op de foto :D

First people boek..

The Observer:
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:00:40 #182
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 5 februari 2011 @ 19:42:35 #183
176766 zoem
zoemt
pi_92380960
Inderdaad weer een erg leuke aflevering. Wel jammer van die brief op het einde, maar dat is waarschijnlijk om het verhaal spannend te houden. Ik ben ook benieuwd naar waar die Sam eigenlijk vandaan komt, want hij weet er ook van af.
pi_92386651
"This is what it's like to be me." ;(

toffe ep ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_92395449
Aghhh baggereinde :( Maar nice ep weer!
  zondag 6 februari 2011 @ 10:43:38 #186
3185 Adelante
To let it go now
pi_92402456
Olyvia zag er bijna lekker uit in jurk en met make-up :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 6 februari 2011 @ 10:59:26 #187
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_92402769
Volgens mij is de boodschap van afgelopen aflevering dat een van de twee universa onherroepelijk ten onder zal gaan.
De sleutel ligt in handen van Peter (sterker nog: hij is de sleutel).
Is daarmee het verhaallijntje dat beide universa naast elkaar zouden kunnen blijven bstaan definitief naar de knoppen?

Of houdt Sam Weiss nog wat achter?
Hij vertelt wel dat het zo zit, maar wij zijn reeds gewaarschuwd hem niet te vertrouwen.
Wat is zijn agenda?
En hoe staan de Observers in dit alles?
Burnt to the core but not broken
pi_92402799
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:43 schreef Adelante het volgende:
Olyvia zag er bijna lekker uit in jurk en met make-up :P
vind je? Ik vind haar veel mooier zonder die harde rode lippenstift :D
pi_92403233
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:59 schreef PPL het volgende:
Volgens mij is de boodschap van afgelopen aflevering dat een van de twee universa onherroepelijk ten onder zal gaan.
De sleutel ligt in handen van Peter (sterker nog: hij is de sleutel).
Is daarmee het verhaallijntje dat beide universa naast elkaar zouden kunnen blijven bstaan definitief naar de knoppen?

Of houdt Sam Weiss nog wat achter?
Hij vertelt wel dat het zo zit, maar wij zijn reeds gewaarschuwd hem niet te vertrouwen.
Wat is zijn agenda?
En hoe staan de Observers in dit alles?
quote:
A chalkboard in Secretary Bishop's old Harvard lab (Over There, Part 2) has the phrase "A DEMONS TWIST RUSTS" written on it. One anagram for this is "DON'T TRUST SAM WEISS".
Ik vertrouw hem in ieder geval niet. ;) Ik denk dat Sam Weiss een van de (of de laatste) first people is. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit seizoen eindigt met Peter die een planeet met zes miljard mensen vernietigt, er zal vast wel een uitweg zijn.

Dat straks bepaald zou worden welk universum overleeft op basis van welke Olivia Peter leuker vindt is wel erg :') Ik vertrouw er maar op dat de Fringe schrijvers weten wat ze doen.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:12:38 #190
251119 Rainesz
flets outz
pi_92407299
Kwam erop neer dat Sam alle boeken over de first people heeft geschreven. Dus ik ga er vanuit dat hij een First people is is ;)
pi_92412246
Vind het wel apart dat ze zo laat achter dat anagram zijn gekomen, ik bedoel die namen leken toch wel veel op elkaar :')
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_92412917
quote:
Dat straks bepaald zou worden welk universum overleeft op basis van welke Olivia Peter leuker vindt is wel erg :') Ik vertrouw er maar op dat de Fringe schrijvers weten wat ze doen.
Dat vond ik ook een erg ' :') ' gehalte hebben.
  maandag 7 februari 2011 @ 14:39:34 #193
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_92459371
Ze moeten wel opschieten met het verhaal. Ik begin steeds beter te begrijpen dat deze show op het punt staat gecanned te worden. Het was van de voren al duidelijk dat dit niet mee kon met de toppers. Maar het zwakt wel erg af. Productie-technisch is het niet van hoog niveau, en ook verhaal technisch kakt het in. Komop, een einde en dan gewoon kappen a.u.b.
pi_92461993
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Ze moeten wel opschieten met het verhaal. Ik begin steeds beter te begrijpen dat deze show op het punt staat gecanned te worden.
Dat is nog te bezien. Ik denk dat de kans inderdaad nog heel groot is dat Fringe gecancelled gaat worden, maar desondanks zijn de ratings sinds ze op vrijdag uitgezonden worden met 12% omhoog gegaan. Als ze dit voor de rest van het seizoen volhouden dan is een extra seizoen ook niet ondenkbaar.
pi_92462824
Daarnaast, alsof kijkcijfers ook maar iets te maken hebben met kwaliteit.

Ik vind dit seizoen trouwens erg sterk. Nog eigenlijk geen matige aflevering geweest.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:34:17 #196
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_92501413

Auw.
pi_92671396
quote:
Dit dus. Ik moest er bijna een zakdoekje bijnemen. Wat een gezemel :S Ik ben die PeterxFauxlivia-verhaallijn al veel te veel afleveringen beu. Als ik dit soort gezemel wil, kijk ik wel naar GTST.
Spread your love like a fever!
pi_92673355
Zometeen de nieuwe ep maar eens kijken.
pi_92681243
Fauxlivia blijkt inderdaad zwanger te zijn van Peter... Wanneer loopt de PeterxFauxlivia-verhaallijn nou eens af? :(
pi_92681467
Als ik eerlijk mag zijn, vind ik het helemaal niet leuk dat Fauxlivia/ Altlivia, of hoe ze ook heten mag in het andere universum, zwanger is. Ik vond Charlie wel leuk! Hij moet maar naar onze wereld komen :)

En trouwens, wat een smerige beesten waren het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')