Even de post aangepast met 'alle' functies, moest zelf even zoeken naar de precieze dat, maar het is geluktquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef m.k het volgende:
ik bedoel niet 5 verschillende post's natuurlijk he, kan netjes in een post
Grootspraak!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef jankaas020 het volgende:
'tis dat het weekend niet langer is...
Hier ging iets foutquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Even de post aangepast met 'alle' functies, moest zelf even zoeken naar de precieze data, maar het is gelukt
Want dan kun je je kooi niet meer uitkomen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:44 schreef jankaas020 het volgende:
"een alcoholist in de burgermaatschappij is een gezellige meedrinker bij de marine."
Eigenlijk ben ik er op zondag altijd puur klaar mee...
Idem.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:01 schreef Clan het volgende:
Ik ben even de draad kwijt hier, leuke plaatjes, maar begrijp de doelstelling er niet van?
Weltrusten!quote:
Iedereen doet net alsof alleen cobra in t weekend werkt....:(quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:35 schreef EllaN het volgende:
Heeft iedereen nog plannen voor het weekend? (ofja, geen weekend voor Cobra dan
)
Welke dienst draai jij dit weekend?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Iedereen doet net alsof alleen cobra in t weekend werkt....:(
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:05 schreef jankaas020 het volgende:
Ze komen van een zogenaamde webcomic, Terminal lance
Er zit behoorlijk wat waarheid ook voor ons, zoals:
[ afbeelding ]
Voor het mulan account moet ik ook om de X tijd een nieuw password bedenken...
Truste, ellan!
Ik duik trouwens ook m'n verrotting.. snurkse allen!
Welterusten, ga er zelf ook zo in, ben nog even wat aan het lezen, en als de oogleden verder gaan hangen ga ik plat.quote:
Ik ben er nog hoor, maar ben in topics aan het lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Net waneer ik online kom gaat iedereen maffe
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Net waneer ik online kom gaat iedereen maffe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |