He wat!?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:47 schreef Vronsky het volgende:
JAWOHL HERR COMMANDANT.
(Al leek het misschien niet zo.. ik luisterde er wel naar.)
En waar laten jullie het Cartouche? Onder het zadel zeker?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat blinkt daar in 't verschiet?
Maar het Rijderslied is natuurlijk veeeeeeel mooier.
Vind het allebei wel wat hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat blinkt daar in 't verschiet?
Maar het Rijderslied is natuurlijk veeeeeeel mooier.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Vind het allebei wel wat hebben, zijn weinig dingen binnen onze krijgsmacht met zo veel geschiedenis als de artillerie.
Dank, ik geef 'm wel aan mijn paard.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef Clan het volgende:
[..]
En waar laten jullie het Cartouche? Onder het zadel zeker?![]()
Hier...een suikerklontje
Vertel!quote:
Zat jij woensdag niet ook al in de kroeg?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef jankaas020 het volgende:
zo, voor de verandering weer eens in de kroeg..
Stalkers gewoon negeren, dan gaan ze vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Gewoon een stalker... Negeren en anders neerhoeken
"Stalker" of stalker. Een vriendin van mij heeft er namelijk echt eentje gehad en dat was niet zo licht weg te lachen. Hij wist bijvoorbeeld dat zij een gat in haar rechterjaszak had en dat wist zij zelf nog niet eens. Dat was ook niet te negeren en is niet zomaar weggegaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Gewoon een stalker... Negeren en anders neerhoeken
Als jullie beide trainings tips willen, word dat op de man aangepast. Men heeft er geen ruk aan als ik zeg doe maar zo of zo. Stuur je over ongeveer ander halve week een PM'tje want ik ben vandaag en morgen met vooorbereidingen voor een uitstapje bezig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef m.k het volgende:
@ sine: heel graag, maar je hoeft het niet twee keer te doen hoor. als je naar vronksy stuurt kan je gewoon copy pastenen alleen als je er zin in hebt
ik waardeer het heel erg, neem de tijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als jullie beide trainings tips willen, word dat op de man aangepast. Men heeft er geen ruk aan als ik zeg doe maar zo of zo. Stuur je over ongeveer ander halve week een PM'tje want ik ben vandaag en morgen met vooorbereidingen voor een uitstapje bezig.
Ik wil wel trainingstips als je er de tijd voor hebt, waardeer het echt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als jullie beide trainings tips willen, word dat op de man aangepast. Men heeft er geen ruk aan als ik zeg doe maar zo of zo. Stuur je over ongeveer ander halve week een PM'tje want ik ben vandaag en morgen met vooorbereidingen voor een uitstapje bezig.
..Dat is gewoon eng, dat is nu opgelost hoop ik?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
"Stalker" of stalker. Een vriendin van mij heeft er namelijk echt eentje gehad en dat was niet zo licht weg te lachen. Hij wist bijvoorbeeld dat zij een gat in haar rechterjaszak had en dat wist zij zelf nog niet eens. Dat was ook niet te negeren en is niet zomaar weggegaan.
In principe zie je het op de kraagspiegels ook altijd terug, de kleuren, Zwart rood, en de gekruiste kanonnen, met de W erop ( behalve tussen 1948-1980 stond er een J op ) De kraagspiegels van de Grenadiers zijn nog precies hetzelfde als de kragen tijdens Napoleon.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
En erg goed om te zien dat de geschiedenis van de Artillerie levend gehouden wordt binnen Defensie. Al is het maar door iets heels klein als een stuk vernoemen naar een slag/gevecht waarbij de eenheid betrokken is geweest.
Ik zelf diende op de "Dordrecht".
En zo heb je ook de "Talavera", Quatre Bras", "Waterloo", "Borodino" etc etc. En natuurlijk is er een stuk vernoemd naar de beschermheilige "Barbara".
De kraagspiegels van 11 AfdRa zijn blauw/geel. Net als de kwartiersmuts.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef Clan het volgende:
[..]
In principe zie je het op de kraagspiegels ook altijd terug, de kleuren, Zwart rood, en de gekruiste kanonnen, met de W erop ( behalve tussen 1948-1980 stond er een J op ) De kraagspiegels van de Grenadiers zijn nog precies hetzelfde als de kragen tijdens Napoleon.
Ik Geloof zelfs dat de Pontoniers nog de Veldslagen van Napoleon vermeld heeft ( maar daar kan ik me in vergissen )
Traditie moet men behouden, zodat je een binding krijgt met je onderdeel. En eigenlijk is elk onderdeel mooi als je de geschiedenis kent, maar de oudste zijn toch Mariniers, Grenadiers/Jagers, Artillerie en Infanterie en natuurlijk de Zeemacht.
Ik vergeet trouwens de Caveleriequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De kraagspiegels van 11 AfdRa zijn blauw/geel. Net als de kwartiersmuts.
Ja het was echt heel naar, want ze had ook geen idee van wie het was. Politie erbij gehaald etc. en dat hielp. Eerst durfde ze geen politie erbij te halen, omdat ze bang was dat het erger zou worden. Gelukkig was het daarmee opgelost.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..Dat is gewoon eng, dat is nu opgelost hoop ik?
Mijn beste vriendin heeft dat dus ook gehad met een ex van haar.. die heeft dik 2 weken in een auto geleefd buiten haar huis.
yep, en morgen weer!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Zat jij woensdag niet ook al in de kroeg?
Ik heb een lange dag achter de rug, ga het niet ( Lees; probeer het niet ) al te laat te maken vanavond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
yep, en morgen weer!
@vortix: ik volg drmcninja en romanticly apocalyptic.
Het was erg leuk, lekker mosselen gegeten, gewoon een jaarlijks dagje Antwerpen, markt bezocht, langs de kade gelopen, Bij modezaken staan te wachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Maitje het volgende:
Je ging toch naar Antwerpen Clan? Hoe was het?
Mijn vrouw heeft wat gekocht, ik ben niet zo van de mode, heb afgelopen maand al een duur Hugo Boss pak gekocht, dus doe het nu rustig aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Maitje het volgende:
@Jankaa
Pics of we geloven het niet!
@Clan
Klinkt goed!Belgie is mosselen eten
! Zelf nog geslaagd voor kleding? Of alleen de vrouw des huizes
zie je dat, cobra?! ze wilt nu al vette pics van andere mannen!quote:
Ik lust wel een Guinness.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Welkom thuis! Wat wil je drinken?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Maitje het volgende:
@Jankaa
Jij kan nooit Cobra overtreffen met je pics
Om er even op terug te komen... het ligt zeker te weten aan iets anders en ik heb er sinds een paar maanden medicatie voor. En don't worry, het is van voorbijgaande aard.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
14 uur!! Heb jij al wel is bloed laten prikken de afgelopen paar weken/maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |