He wat!?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:47 schreef Vronsky het volgende:
JAWOHL HERR COMMANDANT.
(Al leek het misschien niet zo.. ik luisterde er wel naar.)
En waar laten jullie het Cartouche? Onder het zadel zeker?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat blinkt daar in 't verschiet?
Maar het Rijderslied is natuurlijk veeeeeeel mooier.
Vind het allebei wel wat hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat blinkt daar in 't verschiet?
Maar het Rijderslied is natuurlijk veeeeeeel mooier.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Vind het allebei wel wat hebben, zijn weinig dingen binnen onze krijgsmacht met zo veel geschiedenis als de artillerie.
Dank, ik geef 'm wel aan mijn paard.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef Clan het volgende:
[..]
En waar laten jullie het Cartouche? Onder het zadel zeker?![]()
Hier...een suikerklontje
Vertel!quote:
Zat jij woensdag niet ook al in de kroeg?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef jankaas020 het volgende:
zo, voor de verandering weer eens in de kroeg..
Stalkers gewoon negeren, dan gaan ze vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Gewoon een stalker... Negeren en anders neerhoeken
"Stalker" of stalker. Een vriendin van mij heeft er namelijk echt eentje gehad en dat was niet zo licht weg te lachen. Hij wist bijvoorbeeld dat zij een gat in haar rechterjaszak had en dat wist zij zelf nog niet eens. Dat was ook niet te negeren en is niet zomaar weggegaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Gewoon een stalker... Negeren en anders neerhoeken
Als jullie beide trainings tips willen, word dat op de man aangepast. Men heeft er geen ruk aan als ik zeg doe maar zo of zo. Stuur je over ongeveer ander halve week een PM'tje want ik ben vandaag en morgen met vooorbereidingen voor een uitstapje bezig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef m.k het volgende:
@ sine: heel graag, maar je hoeft het niet twee keer te doen hoor. als je naar vronksy stuurt kan je gewoon copy pastenen alleen als je er zin in hebt
ik waardeer het heel erg, neem de tijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als jullie beide trainings tips willen, word dat op de man aangepast. Men heeft er geen ruk aan als ik zeg doe maar zo of zo. Stuur je over ongeveer ander halve week een PM'tje want ik ben vandaag en morgen met vooorbereidingen voor een uitstapje bezig.
Ik wil wel trainingstips als je er de tijd voor hebt, waardeer het echt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als jullie beide trainings tips willen, word dat op de man aangepast. Men heeft er geen ruk aan als ik zeg doe maar zo of zo. Stuur je over ongeveer ander halve week een PM'tje want ik ben vandaag en morgen met vooorbereidingen voor een uitstapje bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |