Daar kunnen wij nu niet over oordelen hè.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou natuurlijk naar die foto kunnen linken, maar dat doe ik gewoon niet Het was gewoon ECHT een grapje
Ook als ik link niet, want de remarks van mij en J. zijn weg gehaald door B.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar kunnen wij nu niet over oordelen hè..
Hij stond ook binnen de minuut centraal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
GVD heb ik deze gewoon ff keihard gemist he. Het topic dus.
Je word oud KoM... En ik heb begrepen dat dat 1 van de criteria is voor het oogluikend toestaan van jestergrappen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
GVD heb ik deze gewoon ff keihard gemist he. Het topic dus.
Ik ben nog een jonge hond. Stelletje ouwe lullen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je word oud KoM... En ik heb begrepen dat dat 1 van de criteria is voor het oogluikend toestaan van jestergrappen.
Nice. Welke?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk m'n nieuwe fototas NJ. Na een maand of drie dus.
Nou... hop hop, naar gezichtenboek dan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben nog een jonge hond. Stelletje ouwe lullen.
Vast wel. Onder Kjoew.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heb je gevraagd of ik je vriendje wil worden?? Zo ja onder welke naam?
Deze: http://www.flickr.com/photos/35447525@N04/3515751653/ . Domke F5XZ. Past m'n 50D met 17-55, 430exII en extra lensje net in. Leuke walkaround tas dus die er ook nog eens aardig uitziet.quote:
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het sowieso al knap dat jullie dat hele facebook uberhaupt weten te gebruiken. Wat een aanfluiting voor alles wat met usability te maken heeft is dat zeg. Mijn account heeft het er een paar weken uitgehouden toen snel gedelete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |