Daar kunnen wij nu niet over oordelen hè.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou natuurlijk naar die foto kunnen linken, maar dat doe ik gewoon niet Het was gewoon ECHT een grapje
Ook als ik link niet, want de remarks van mij en J. zijn weg gehaald door B.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar kunnen wij nu niet over oordelen hè..
Hij stond ook binnen de minuut centraal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
GVD heb ik deze gewoon ff keihard gemist he. Het topic dus.
Je word oud KoM... En ik heb begrepen dat dat 1 van de criteria is voor het oogluikend toestaan van jestergrappen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
GVD heb ik deze gewoon ff keihard gemist he. Het topic dus.
Ik ben nog een jonge hond. Stelletje ouwe lullen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je word oud KoM... En ik heb begrepen dat dat 1 van de criteria is voor het oogluikend toestaan van jestergrappen.
Nice. Welke?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk m'n nieuwe fototas NJ. Na een maand of drie dus.
Nou... hop hop, naar gezichtenboek dan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben nog een jonge hond. Stelletje ouwe lullen.
Vast wel. Onder Kjoew.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heb je gevraagd of ik je vriendje wil worden?? Zo ja onder welke naam?
Deze: http://www.flickr.com/photos/35447525@N04/3515751653/ . Domke F5XZ. Past m'n 50D met 17-55, 430exII en extra lensje net in. Leuke walkaround tas dus die er ook nog eens aardig uitziet.quote:
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het sowieso al knap dat jullie dat hele facebook uberhaupt weten te gebruiken. Wat een aanfluiting voor alles wat met usability te maken heeft is dat zeg. Mijn account heeft het er een paar weken uitgehouden toen snel gedelete.
Agreed. En dan nog niet eens al die "Ik heb een nieuwe karper in mijn vijver, kom je ook VijverCity spelen?"-reacties. Maar dat ligt denk ik meer aan het soort personen wat ik in mijn 'vrienden'-lijst heb.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het sowieso al knap dat jullie dat hele facebook uberhaupt weten te gebruiken. Wat een aanfluiting voor alles wat met usability te maken heeft is dat zeg. Mijn account heeft het er een paar weken uitgehouden toen snel gedelete.
Hip ding! En er gaat genoeg in.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Deze: http://www.flickr.com/photos/35447525@N04/3515751653/ . Domke F5XZ. Past m'n 50D met 17-55, 430exII en extra lensje net in. Leuke walkaround tas dus die er ook nog eens aardig uitziet.
Ik vind 't echt kut werken. Laatst iemand leren kennen die alleen Facebook had. Wat een kutsite is dat zeg. Blij dat ik nu d'r nummer heb.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
Dat KAN je uitzetten. Vraag me niet hoequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Agreed. En dan nog niet eens al die "Ik heb een nieuwe karper in mijn vijver, kom je ook VijverCity spelen?"-reacties. Maar dat ligt denk ik meer aan het soort personen wat ik in mijn 'vrienden'-lijst heb.
Mja er moet nog wel een tas bijkomen, wordt waarschijnlijk de F3 in dezelfde waxwear uitvoering, daar kan iets meer in voor als je wat langer op stap bent. Maar om mee te nemen voor een dagje is dit meer dan genoeg.quote:
Heeft ze een beetje flinke tieten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind 't echt kut werken. Laatst iemand leren kennen die alleen Facebook had. Wat een kutsite is dat zeg. Blij dat ik nu d'r nummer heb..
Klopt, maar dat er überhaupt al een functie is om automatisch al je vrienden mee te delen dat je het geweldig doet met je spel zegt genoeg volgens mij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat KAN je uitzetten. Vraag me niet hoe
Klopt. Die tas van mij gaat ongeveer hetzelfde in (iets meer) en dan nog een bovenvak voor drinken, maar die van jou is een stuk praktischer en leuker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja er moet nog wel een tas bijkomen, wordt waarschijnlijk de F3 in dezelfde waxwear uitvoering, daar kan iets meer in voor als je wat langer op stap bent. Maar om mee te nemen voor een dagje is dit meer dan genoeg..
Anders had ik echt dat hele Facebook niet ontrafeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje flinke tieten?
Whehe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Anders had ik echt dat hele Facebook niet ontrafeld.
Morgen even testdriven bij de Sinterklaas viering hier in hetquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt. Die tas van mij gaat ongeveer hetzelfde in (iets meer) en dan nog een bovenvak voor drinken, maar die van jou is een stuk praktischer en leuker.
Twitter is bij mij gewoon m'n newsfeed. En ik volg wat mensen die ik ken. Verder retweet ik meer dan dat ik tweet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe.
Dat Hyves () kon ik nog wel aardig mee overweg, maar daar heb ik m'n account ook al gedelete. Even naar Facebook gekeken, onbruikbaar, snel weer weg dus. Sowieso dat hele social media gebeuren... Twitter ben ik eigenlijk ook wel weer een beetje klaar mee maar dat is qua gebruik weer zo laagdrempelig dat een kort berichtje eruit knallen weer zo gebeurd is en je er toch wel blijft plakken.
En daarna met vrouw en kind op de bank kijken naar de Tros met een blokje kaas en een toastje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Morgen even testdriven bij de Sinterklaas viering hier in het. dorpshuis
.
En een portje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
En daarna met vrouw en kind op de bank kijken naar de Tros met een blokje kaas en een toastje?
Jeweetog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
En daarna met vrouw en kind op de bank kijken naar de Tros met een blokje kaas en een toastje?
Ik weet niet, zijn ze al gepost?quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:20 schreef Joene het volgende:
Hallo gaat het hier over Eva dr tieten ?
Kijk, dat zijn nog eens de betere berichten. Doen ze eindelijk eens een keertje luisteren naar de burger.quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:28 schreef Joene het volgende:
De NS heeft wel mn gebeden gehoort gister dat ik er weinig zin an had om naar utreg te gaan he !
Die is 300n toch ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand interesse in een Sitecom Gaming Router 1 WL-308? Af te halen voor 25 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |