Mja daar merk je verder weinig van als je vrij wilt hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ach. Ik wacht pas driekwart jaar op duidelijkheid mbt de overwerkregeling.
Omdat mijn Papa komt klussen.quote:Op maandag 22 november 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, waarom maakt je man het huis niet klaar voor [voeg naam kind in]?
Waarom moet jij daar vrij voor nemen, T, hm? Nou? Hm?
Iemand?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand interesse in een Sitecom Gaming Router 1 WL-308? Af te halen voor 25 euro.
Net een nieuwe (kut) router gekocht voor 25 euro helaas. Ophalen is ook niet echt handig voor mij.quote:
Ach ik heb hier wel mensen voor een support functie gehad die een usb stekker in een ethernet poort propte.quote:Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef Tally het volgende:
Echt he.. Mijn nieuwe collega had 2 weken nodig om de dymo aan te sluiten en gooide toen de handdoek in de ring.
Ik had 5 minuten!!!! nodig om dat ding werkend te krijgen.
Ik weet het niet hoor.. Waar haalt hij zijn diploma's vandaan!!!!
Nee die deed niet printen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NIET UIT ZIJN DYMO LABELWRITER, IN IEDER GEVAL, WAHHAHAHAHAHAHAHA!!
Deze was makkelijk in omgang J.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef KingOfMars het volgende:
Dymo labelwiters zijn evil.
In zijn defence, dus.
Ik zie hem er voor aan.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach ik heb hier wel mensen voor een support functie gehad die een usb stekker in een ethernet poort propte.
Het vervelende is dat dat wel enigzins lijkt te passen, toch? Heb zoiets, op de tast, ook wel eens voor elkaar gekregen iig. In de breedte past het volgens mij.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach ik heb hier wel mensen voor een support functie gehad die een usb stekker in een ethernet poort propte.
Ja dat klopt. Ik kon in ieder geval een nieuwe ethernet adapter in de test PC schroevenquote:Op maandag 22 november 2010 12:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het vervelende is dat dat wel enigzins lijkt te passen, toch? Heb zoiets, op de tast, ook wel eens voor elkaar gekregen iig. In de breedte past het volgens mij.
Zal ik het hem eens vragen of hij dat geprobeerd heeft?quote:Op maandag 22 november 2010 12:50 schreef k_i_m het volgende:
Het schijnt dat floppy's ook in een cd speler passen, zodat ie nog dichtgaat.
Dat het dan weer elektrisch contact maakt en dingen stuk maakt heb ik dan weer níet voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik kon in ieder geval een nieuwe ethernet adapter in de test PC schroeven
Whehehe, gefrituurde mossel.quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb wel eens een schok gekregen toen ik na het douchen op mijn pckast ging zitten omdat ik er een kabeltje aan de achterkant in moest pluggen. De handdoek was toch niet zo lang als ik dacht.
Ik vind dat lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 13:32 schreef k_i_m het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die dat eten [ afbeelding ]
Met sausj?quote:Op maandag 22 november 2010 13:54 schreef Joene het volgende:
ik hou ook wel van een goeie mossel opzich.
Ik kan niet wachten om weer eens een goede mossel te proeven.quote:
Je moet maar zo denken: Hij heeft een kleinere p-nis.quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Even een duur betaalde, BMW rijdende consultant uit de brand helpen die dacht dat een testje in de acceptatie omgeving niet nodig was én dacht dat copy/paste vanuit Excel een goede manier was om data een SQL database in te jagen... zucht.
Scriptkiddy to the rescue...
quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Even een duur betaalde, BMW rijdende consultant uit de brand helpen die dacht dat een testje in de acceptatie omgeving niet nodig was én dacht dat copy/paste vanuit Excel een goede manier was om data een SQL database in te jagen... zucht.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Dat idee heb ik wel vaker bij van die automatiseringsknakkers, beetje geheimzinnig doen over standaard knopjes om net te doen alsof alles heel moeilijk en uitdagend en autistbehoefend is.quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Standaardtruukje natuurlijk om dubbele rows uit een table te krijgen maar als ik er Heel Erg Moeilijk over doet snapt [betreffende prutser] dat toch niet!
Cock(whehehe zie je het J) tail Whisky ?quote:
Ja die heeft zijn diploma's. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef KingOfMars het volgende:
Uiteraard T.
Je tech savvy collega lost dit fluitend op lijkt me.
Oh komt er nog star wars deze week btw .quote:
Goeie vraag! En dat stomme dansding is afgelopen toch?quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh komt er nog star wars deze week btw .
Geen idee J. Ik kijk op zondag gewoon lekker wat anders dan vrouwlief en gisteravond lag ik krom van de hoofdpijn dus geen tv geziet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goeie vraag! En dat stomme dansding is afgelopen toch?
Ok ik lag krom van de buikpijn in bed dus heb ik ook gemist!quote:Op maandag 22 november 2010 15:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee J. Ik kijk op zondag gewoon lekker wat anders dan vrouwlief en gisteravond lag ik krom van de hoofdpijn dus geen tv geziet.
Check!quote:Op maandag 22 november 2010 15:15 schreef Joene het volgende:
Woensdag RTL 7 20:30 Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Gezellig J hadden we wel ff kennen twitteren !quote:Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok ik lag krom van de buikpijn in bed dus heb ik ook gemist!
Stond niet echt hoog op m'n prio lijstje op dat moment J.quote:Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezellig J hadden we wel ff kennen twitteren !
Hier ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 15:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Stond niet echt hoog op m'n prio lijstje op dat moment J.
Afgelopen paar woensdagen ook al toch? Moet binnenkort maar eens een marathon doen. Vind reclame e.d. toch wel bijzonder storend tijdens een (lange) film.quote:Op maandag 22 november 2010 15:15 schreef Joene het volgende:
Woensdag RTL 7 20:30 Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Klopt afgelopen weken ook en ik zat ook al te denken aan een starwars weekendje.quote:Op maandag 22 november 2010 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Afgelopen paar woensdagen ook al toch? Moet binnenkort maar eens een marathon doen. Vind reclame e.d. toch wel bijzonder storend tijdens een (lange) film.
Die vreet je dan zelf maar op , ik eet trouwens iets wat niet veel beter is . Wittebonen in tomatensaus.quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:
Geheel in lijn met het huidige kabinet staat de spruitjesstamppot reeds op het vuur!
ik weet prima wat ik misquote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:
Met spekjes, J. Je weet niet wat je mist!
Jij bent maf.quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef Tally het volgende:
Ik vind ze goor!
Maar ik vind het wel kleine cadeautjes die je mag uitpakken tijdens het schoonmaken
J kerel , als jij mij aan het spruitjes vreten krijgt dan moet je mee gaan doen aan master of topchefquote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef KingOfMars het volgende:
Niet die van mij!.
Zelfs mijn vrouw, spruitjeshatert nummero uno lust ze zo.
Daar heb die wel een punt (whehehe) danquote:
2.quote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb die wel een punt (whehehe) dan
Die WO III had nog wel even mogen wachten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:57 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, de pleuris breekt uit in Korea.
Leuk jullie gekend te hebben mensen. Het was okay!
J we zien het wel!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:57 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, de pleuris breekt uit in Korea.
Leuk jullie gekend te hebben mensen. Het was okay!
Uit mn nest, op mijn werk, vandaag es geen hoofdpijn, kutcollega is er weer, thee, kortom ik probeer vroeg naar huis te gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
Uit mn nest , op mn werk , knallende koppijn , koffie , kortom kutdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |