PM en ik vind dat ze hier nu bij direct message even moeten doen dat het knopje alleen verschijnt als de user ook daadwerkelijk online isquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan wat weg? Als je het niet wil gebruik je het toch niet? Tis net als op facebook. PM en Chat.
ik heb vanavond al diverse keren gehad dat die te druk is ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik krijg nooit database berichten?
Hij wordt anders afgeleverd als de user online komtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
PM en ik vind dat ze hier nu bij direct message even moeten doen dat het knopje alleen verschijnt als de user ook daadwerkelijk online is
Ah dat wist ik niequote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wordt anders afgeleverd als de user online komt
Je bent niet de enige!quote:
vast wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
Zou je er ook een ban op kenne krijge swets ?
Als het goed is staat een ban in het PM-systeem gelijk aan een ban op de chat. Alleen ik kan niet zien of jij een ban hebt op de PM of er gewoon via de database niet in kan.quote:
Als ik naar PM ga krijg ik iig een dikke melding dat ik geen toegang meer heb. Maar de chat werkt welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Als het goed is staat een ban in het PM-systeem gelijk aan een ban op de chat. Alleen ik kan niet zien of jij een ban hebt op de PM of er gewoon via de database niet in kan.
Die netwerkadapters werken prima! Super bedankt! Ik ben er onwijs blij mee!quote:
Ik zit al de hele ochtend met mijn "leuke" collega die steeds domme (werk) vragen stelt.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
ik vind het gewoon een kutdag anders.
Mja het is er zo eentje die dan uit zijn vel zou springen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:09 schreef Joene het volgende:
Waarom noem je ze naamik zou hem gewoon Eitje dan wel eikel noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |