Daar kunnen wij nu niet over oordelen hè.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou natuurlijk naar die foto kunnen linken, maar dat doe ik gewoon niet Het was gewoon ECHT een grapje
Ook als ik link niet, want de remarks van mij en J. zijn weg gehaald door B.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar kunnen wij nu niet over oordelen hè..
Hij stond ook binnen de minuut centraal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
GVD heb ik deze gewoon ff keihard gemist he. Het topic dus.
Je word oud KoM... En ik heb begrepen dat dat 1 van de criteria is voor het oogluikend toestaan van jestergrappen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
GVD heb ik deze gewoon ff keihard gemist he. Het topic dus.
Ik ben nog een jonge hond. Stelletje ouwe lullen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je word oud KoM... En ik heb begrepen dat dat 1 van de criteria is voor het oogluikend toestaan van jestergrappen.
Nice. Welke?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk m'n nieuwe fototas NJ. Na een maand of drie dus.
Nou... hop hop, naar gezichtenboek dan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben nog een jonge hond. Stelletje ouwe lullen.
Vast wel. Onder Kjoew.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heb je gevraagd of ik je vriendje wil worden?? Zo ja onder welke naam?
Deze: http://www.flickr.com/photos/35447525@N04/3515751653/ . Domke F5XZ. Past m'n 50D met 17-55, 430exII en extra lensje net in. Leuke walkaround tas dus die er ook nog eens aardig uitziet.quote:
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het sowieso al knap dat jullie dat hele facebook uberhaupt weten te gebruiken. Wat een aanfluiting voor alles wat met usability te maken heeft is dat zeg. Mijn account heeft het er een paar weken uitgehouden toen snel gedelete.
Agreed. En dan nog niet eens al die "Ik heb een nieuwe karper in mijn vijver, kom je ook VijverCity spelen?"-reacties. Maar dat ligt denk ik meer aan het soort personen wat ik in mijn 'vrienden'-lijst heb.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het sowieso al knap dat jullie dat hele facebook uberhaupt weten te gebruiken. Wat een aanfluiting voor alles wat met usability te maken heeft is dat zeg. Mijn account heeft het er een paar weken uitgehouden toen snel gedelete.
Hip ding! En er gaat genoeg in.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Deze: http://www.flickr.com/photos/35447525@N04/3515751653/ . Domke F5XZ. Past m'n 50D met 17-55, 430exII en extra lensje net in. Leuke walkaround tas dus die er ook nog eens aardig uitziet.
Ik vind 't echt kut werken. Laatst iemand leren kennen die alleen Facebook had. Wat een kutsite is dat zeg. Blij dat ik nu d'r nummer heb.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
Dat KAN je uitzetten. Vraag me niet hoequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Agreed. En dan nog niet eens al die "Ik heb een nieuwe karper in mijn vijver, kom je ook VijverCity spelen?"-reacties. Maar dat ligt denk ik meer aan het soort personen wat ik in mijn 'vrienden'-lijst heb.
Mja er moet nog wel een tas bijkomen, wordt waarschijnlijk de F3 in dezelfde waxwear uitvoering, daar kan iets meer in voor als je wat langer op stap bent. Maar om mee te nemen voor een dagje is dit meer dan genoeg.quote:
Heeft ze een beetje flinke tieten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind 't echt kut werken. Laatst iemand leren kennen die alleen Facebook had. Wat een kutsite is dat zeg. Blij dat ik nu d'r nummer heb..
Klopt, maar dat er überhaupt al een functie is om automatisch al je vrienden mee te delen dat je het geweldig doet met je spel zegt genoeg volgens mij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat KAN je uitzetten. Vraag me niet hoe
Klopt. Die tas van mij gaat ongeveer hetzelfde in (iets meer) en dan nog een bovenvak voor drinken, maar die van jou is een stuk praktischer en leuker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja er moet nog wel een tas bijkomen, wordt waarschijnlijk de F3 in dezelfde waxwear uitvoering, daar kan iets meer in voor als je wat langer op stap bent. Maar om mee te nemen voor een dagje is dit meer dan genoeg..
Anders had ik echt dat hele Facebook niet ontrafeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje flinke tieten?
Whehe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Anders had ik echt dat hele Facebook niet ontrafeld.
Morgen even testdriven bij de Sinterklaas viering hier in hetquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt. Die tas van mij gaat ongeveer hetzelfde in (iets meer) en dan nog een bovenvak voor drinken, maar die van jou is een stuk praktischer en leuker.
Twitter is bij mij gewoon m'n newsfeed. En ik volg wat mensen die ik ken. Verder retweet ik meer dan dat ik tweet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe.
Dat Hyves () kon ik nog wel aardig mee overweg, maar daar heb ik m'n account ook al gedelete. Even naar Facebook gekeken, onbruikbaar, snel weer weg dus. Sowieso dat hele social media gebeuren... Twitter ben ik eigenlijk ook wel weer een beetje klaar mee maar dat is qua gebruik weer zo laagdrempelig dat een kort berichtje eruit knallen weer zo gebeurd is en je er toch wel blijft plakken.
En daarna met vrouw en kind op de bank kijken naar de Tros met een blokje kaas en een toastje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Morgen even testdriven bij de Sinterklaas viering hier in het. dorpshuis
.
En een portje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
En daarna met vrouw en kind op de bank kijken naar de Tros met een blokje kaas en een toastje?
Jeweetog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
En daarna met vrouw en kind op de bank kijken naar de Tros met een blokje kaas en een toastje?
Ik weet niet, zijn ze al gepost?quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:20 schreef Joene het volgende:
Hallo gaat het hier over Eva dr tieten ?
Kijk, dat zijn nog eens de betere berichten. Doen ze eindelijk eens een keertje luisteren naar de burger.quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:28 schreef Joene het volgende:
De NS heeft wel mn gebeden gehoort gister dat ik er weinig zin an had om naar utreg te gaan he !
Die is 300n toch ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand interesse in een Sitecom Gaming Router 1 WL-308? Af te halen voor 25 euro.
Vind hem wel tof inderdaad. Maar een top 10 notering een béétje overdreven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat vonden jullie nou wazig aan Inception
Goede film. Maar de top 10 notering in de IMDB top 250 is wel wat overdreven.
Wij zijn gisteren al rond 14 uur uit de Jaarbeurs vertrokken.quote:
Oef, ook niet leuk (wat ik me er van kan herinneren that is).quote:Op maandag 22 november 2010 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. In de gang in het ziekenhuis, wachten op Tijn's buisjes
Ja niet heel erg tof.quote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef KingOfMars het volgende:
Mja. Op zich best lachen om één van je weinige uitstapjes van het jaar vergald te zien worden door zoiets ja.
Lekker met je meisje ?quote:Op maandag 22 november 2010 08:35 schreef KingOfMars het volgende:
A.s. zaterdag herkansing op de ZOOM Experience, wederom in de Jaarbeurs, maar dan zal ik wel de vliegende ebola oplopen ofzo.
Mja.quote:Op maandag 22 november 2010 08:44 schreef Joene het volgende:
HUH ! jij iets sociaals doen met een Collega ?
Je heb er zin an ?quote:
Ohjawelhoor.quote:
Wie?!?! Ik??!?! Neuhquote:
Geen miss-bleutjes meer op het toilet dus?quote:Op maandag 22 november 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik kan me alleen wat beter inhoudenVoorheen MOEST ik echt.. Nu kan ik nog denken.. Ach.. Morgen dan!
Dat heb je mij niet zien tikken.quote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geen miss-bleutjes meer op het toilet dus?
Echt niet. Enige wat ik moet doen (als ik die vakantie krijg) is het huis verbouwen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met als gevolg dat je het in december in je geplande vakantie alsnog moet doen?
Ah, je kunt mooi tijdens je zwangerschapsverlof wat aan het huis klussen ja? Tussen het in bad liggen en gymnastieken door.quote:Op maandag 22 november 2010 10:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt niet. Enige wat ik moet doen (als ik die vakantie krijg) is het huis verbouwen.
Maar ik krijg er een beetje de schijt van dat je zo lang moet wachten op zulke antwoorden.
Je kan godverdomme geen planning maken want je krijgt het onderhand een week van tevoren te horen of je nu wel of niet vrij ben.
Zelfde als met de zomervakantie. Al heeeeel lang aangevraagd en dan krijg je nog niets te horen, dus van tevoren boeken zou niet gaan.
Ware het niet dat ik het wel gedaan heb en hij mijn rug op kan als ik geen vrij krijg want dan ben ik er dus gewoon niet.
Mja daar merk je verder weinig van als je vrij wilt hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ach. Ik wacht pas driekwart jaar op duidelijkheid mbt de overwerkregeling.
Omdat mijn Papa komt klussen.quote:Op maandag 22 november 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, waarom maakt je man het huis niet klaar voor [voeg naam kind in]?
Waarom moet jij daar vrij voor nemen, T, hm? Nou? Hm?
Iemand?quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog iemand interesse in een Sitecom Gaming Router 1 WL-308? Af te halen voor 25 euro.
Net een nieuwe (kut) router gekocht voor 25 euro helaas. Ophalen is ook niet echt handig voor mij.quote:
Ach ik heb hier wel mensen voor een support functie gehad die een usb stekker in een ethernet poort propte.quote:Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef Tally het volgende:
Echt he.. Mijn nieuwe collega had 2 weken nodig om de dymo aan te sluiten en gooide toen de handdoek in de ring.
Ik had 5 minuten!!!! nodig om dat ding werkend te krijgen.
Ik weet het niet hoor.. Waar haalt hij zijn diploma's vandaan!!!!
Nee die deed niet printen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NIET UIT ZIJN DYMO LABELWRITER, IN IEDER GEVAL, WAHHAHAHAHAHAHAHA!!
Deze was makkelijk in omgang J.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef KingOfMars het volgende:
Dymo labelwiters zijn evil.
In zijn defence, dus.
Ik zie hem er voor aan.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach ik heb hier wel mensen voor een support functie gehad die een usb stekker in een ethernet poort propte.
Het vervelende is dat dat wel enigzins lijkt te passen, toch? Heb zoiets, op de tast, ook wel eens voor elkaar gekregen iig. In de breedte past het volgens mij.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach ik heb hier wel mensen voor een support functie gehad die een usb stekker in een ethernet poort propte.
Ja dat klopt. Ik kon in ieder geval een nieuwe ethernet adapter in de test PC schroevenquote:Op maandag 22 november 2010 12:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het vervelende is dat dat wel enigzins lijkt te passen, toch? Heb zoiets, op de tast, ook wel eens voor elkaar gekregen iig. In de breedte past het volgens mij.
Zal ik het hem eens vragen of hij dat geprobeerd heeft?quote:Op maandag 22 november 2010 12:50 schreef k_i_m het volgende:
Het schijnt dat floppy's ook in een cd speler passen, zodat ie nog dichtgaat.
Dat het dan weer elektrisch contact maakt en dingen stuk maakt heb ik dan weer níet voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik kon in ieder geval een nieuwe ethernet adapter in de test PC schroeven
Whehehe, gefrituurde mossel.quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb wel eens een schok gekregen toen ik na het douchen op mijn pckast ging zitten omdat ik er een kabeltje aan de achterkant in moest pluggen. De handdoek was toch niet zo lang als ik dacht.
Ik vind dat lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 13:32 schreef k_i_m het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die dat eten [ afbeelding ]
Met sausj?quote:Op maandag 22 november 2010 13:54 schreef Joene het volgende:
ik hou ook wel van een goeie mossel opzich.
Ik kan niet wachten om weer eens een goede mossel te proeven.quote:
Je moet maar zo denken: Hij heeft een kleinere p-nis.quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Even een duur betaalde, BMW rijdende consultant uit de brand helpen die dacht dat een testje in de acceptatie omgeving niet nodig was én dacht dat copy/paste vanuit Excel een goede manier was om data een SQL database in te jagen... zucht.
Scriptkiddy to the rescue...
quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Even een duur betaalde, BMW rijdende consultant uit de brand helpen die dacht dat een testje in de acceptatie omgeving niet nodig was én dacht dat copy/paste vanuit Excel een goede manier was om data een SQL database in te jagen... zucht.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Dat idee heb ik wel vaker bij van die automatiseringsknakkers, beetje geheimzinnig doen over standaard knopjes om net te doen alsof alles heel moeilijk en uitdagend en autistbehoefend is.quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Standaardtruukje natuurlijk om dubbele rows uit een table te krijgen maar als ik er Heel Erg Moeilijk over doet snapt [betreffende prutser] dat toch niet!
Cock(whehehe zie je het J) tail Whisky ?quote:
Ja die heeft zijn diploma's. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef KingOfMars het volgende:
Uiteraard T.
Je tech savvy collega lost dit fluitend op lijkt me.
Oh komt er nog star wars deze week btw .quote:
Goeie vraag! En dat stomme dansding is afgelopen toch?quote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh komt er nog star wars deze week btw .
Geen idee J. Ik kijk op zondag gewoon lekker wat anders dan vrouwlief en gisteravond lag ik krom van de hoofdpijn dus geen tv geziet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goeie vraag! En dat stomme dansding is afgelopen toch?
Ok ik lag krom van de buikpijn in bed dus heb ik ook gemist!quote:Op maandag 22 november 2010 15:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee J. Ik kijk op zondag gewoon lekker wat anders dan vrouwlief en gisteravond lag ik krom van de hoofdpijn dus geen tv geziet.
Check!quote:Op maandag 22 november 2010 15:15 schreef Joene het volgende:
Woensdag RTL 7 20:30 Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Gezellig J hadden we wel ff kennen twitteren !quote:Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok ik lag krom van de buikpijn in bed dus heb ik ook gemist!
Stond niet echt hoog op m'n prio lijstje op dat moment J.quote:Op maandag 22 november 2010 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezellig J hadden we wel ff kennen twitteren !
Hier ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 15:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Stond niet echt hoog op m'n prio lijstje op dat moment J.
Afgelopen paar woensdagen ook al toch? Moet binnenkort maar eens een marathon doen. Vind reclame e.d. toch wel bijzonder storend tijdens een (lange) film.quote:Op maandag 22 november 2010 15:15 schreef Joene het volgende:
Woensdag RTL 7 20:30 Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Klopt afgelopen weken ook en ik zat ook al te denken aan een starwars weekendje.quote:Op maandag 22 november 2010 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Afgelopen paar woensdagen ook al toch? Moet binnenkort maar eens een marathon doen. Vind reclame e.d. toch wel bijzonder storend tijdens een (lange) film.
Die vreet je dan zelf maar op , ik eet trouwens iets wat niet veel beter is . Wittebonen in tomatensaus.quote:Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:
Geheel in lijn met het huidige kabinet staat de spruitjesstamppot reeds op het vuur!
ik weet prima wat ik misquote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:
Met spekjes, J. Je weet niet wat je mist!
Jij bent maf.quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef Tally het volgende:
Ik vind ze goor!
Maar ik vind het wel kleine cadeautjes die je mag uitpakken tijdens het schoonmaken
J kerel , als jij mij aan het spruitjes vreten krijgt dan moet je mee gaan doen aan master of topchefquote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef KingOfMars het volgende:
Niet die van mij!.
Zelfs mijn vrouw, spruitjeshatert nummero uno lust ze zo.
Daar heb die wel een punt (whehehe) danquote:
2.quote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb die wel een punt (whehehe) dan
Die WO III had nog wel even mogen wachten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:57 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, de pleuris breekt uit in Korea.
Leuk jullie gekend te hebben mensen. Het was okay!
J we zien het wel!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:57 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, de pleuris breekt uit in Korea.
Leuk jullie gekend te hebben mensen. Het was okay!
Uit mn nest, op mijn werk, vandaag es geen hoofdpijn, kutcollega is er weer, thee, kortom ik probeer vroeg naar huis te gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
Uit mn nest , op mn werk , knallende koppijn , koffie , kortom kutdag.
Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 09:02 schreef KingOfMars het volgende:
Gelukkig niet verwarrend ofzo, dit.
Gelukkig maarquote:
Hej geile gozertquote:
Jij voeldoet ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef KingOfMars het volgende:
Voldoe ik ook of zeg je van mwah.
Like duh!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:28 schreef KingOfMars het volgende:
Oh dus ik ben gewoon een gebruiksvoorwerp voor je!
Ik zou zeggen wees eens creatief met een fototoestelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nee ik denk dat dat een onderwerp is dat hij wel begrijpt aangezien hij zijn vrouw voor de zoveelste keer ongewenst zwanger heeft gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry mar gaat dit nog steeds over je jesters?
En ze zijn nog groeiende J.quote:
Ja echtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwheheh, Hormonale Talie, voor al uw vasectomies.
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Buuuh. Zometeen eindpresentatie bij het Ministerie van LNV.
Hij heeft een schoorsteentje overgeslagen J. Duw 'm even mijn kant op!quote:
Eindpresentatie voor wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Buuuh. Zometeen eindpresentatie bij het Ministerie van LNV.
Je lijkt wel een slinkse rakker, J, jezelf verrijken met een sigaar uit andermans doos!quote:
Zo ben ik JK!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je lijkt wel een slinkse rakker, J, jezelf verrijken met een sigaar uit andermans doos!
(nofi, T).
En dan is er niet eens per ongeluk de 64 gig binnen gekomen?quote:
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot isquote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan is er niet eens per ongeluk de 64 gig binnen gekomen?
64000/5 in plaats van 32000/5 apps installeren, natuurlijk. Sjees.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef Joene het volgende:
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot is
Films kijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat moet ik met 64gb aan storage op een apparaat waar de gemiddelde APP geen 5mb groot is
We moesten vanuit school een project doen waarbinnen we de gebruiksvriendelijkheid van een bepaalde website gingen testen. Vandaag moesten we dus onze bevindingen en adviezen presenteren.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Eindpresentatie voor wat?
Succes in ieder geval!
Ja mijn badpak past me niet meer!!!!!quote:
uh ?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, werkt dat direct message systeem ook in mijn geval?
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
Ik zit er best gezellig bij op mijn werkDoet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Ja, die van vanmiddag heb ik gemist.quote:
Niet dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef Joene het volgende:
is kijken of we het ook uit kunnen zetten !
Dan kan dat wel weg ? ik vind dit dubbele wel een beetje overbodig cq nutteloos. Zolang ik "DE DATABASE SERVER" is druk message op mn screen krijgquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je niet naar een apart PM systeem hoeft?
Kan wat weg? Als je het niet wil gebruik je het toch niet? Tis net als op facebook. PM en Chat.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan kan dat wel weg ? ik vind dit dubbele wel een beetje overbodig cq nutteloos. Zolang ik "DE DATABASE SERVER" is druk message op mn screen krijg
PM en ik vind dat ze hier nu bij direct message even moeten doen dat het knopje alleen verschijnt als de user ook daadwerkelijk online isquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan wat weg? Als je het niet wil gebruik je het toch niet? Tis net als op facebook. PM en Chat.
ik heb vanavond al diverse keren gehad dat die te druk is ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik krijg nooit database berichten?
Hij wordt anders afgeleverd als de user online komtquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
PM en ik vind dat ze hier nu bij direct message even moeten doen dat het knopje alleen verschijnt als de user ook daadwerkelijk online is
Ah dat wist ik niequote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wordt anders afgeleverd als de user online komt
Je bent niet de enige!quote:
vast wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
Zou je er ook een ban op kenne krijge swets ?
Als het goed is staat een ban in het PM-systeem gelijk aan een ban op de chat. Alleen ik kan niet zien of jij een ban hebt op de PM of er gewoon via de database niet in kan.quote:
Als ik naar PM ga krijg ik iig een dikke melding dat ik geen toegang meer heb. Maar de chat werkt welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Als het goed is staat een ban in het PM-systeem gelijk aan een ban op de chat. Alleen ik kan niet zien of jij een ban hebt op de PM of er gewoon via de database niet in kan.
Die netwerkadapters werken prima! Super bedankt! Ik ben er onwijs blij mee!quote:
Ik zit al de hele ochtend met mijn "leuke" collega die steeds domme (werk) vragen stelt.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
ik vind het gewoon een kutdag anders.
Mja het is er zo eentje die dan uit zijn vel zou springen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:09 schreef Joene het volgende:
Waarom noem je ze naamik zou hem gewoon Eitje dan wel eikel noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |