Van mijn eigen, barbaarse muziek that isquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gewoon luisteren en genieten![]()
Geeft nietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van mijn eigen, barbaarse muziek that is
Barbaars?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van mijn eigen, barbaarse muziek that is
Ik klik niet, ik kan dat even niet aan denk ikquote:
Die ik net poste kan je vast wel hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik klik niet, ik kan dat even niet aan denk ik
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik klik niet, ik kan dat even niet aan denk ik
Caroquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vanmiddag Caro Emerald geluisterd, daar word ik dan weer blij van
heb het filmpje net bekeken... dit soort dingen trek ik mij zo aan. zo woedend word ik ervan dat ik die mannen op wil zoeken ook al zal ik vast niet sterker dan zij zijn.. het zou maar een bekende van je zijn die zo vernederd wordtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ohh brrr jongens, volgen jullie die Belgische pestzaak? Echt, ik heb geen zwakke maag, maar dat filmpje kon ik dus écht niet kijken - afgrijselijk
Ja, die is rustigquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die ik net poste kan je vast wel hebben![]()
Ik zit nog na te denken over de invulling van 'hups'.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef MissHobje het volgende:
wat lekkers scoren.. zitten en hups
angst.. denk ik..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp niet dat je dat 6 jaar lang of zo over je kant laat gaan.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nog na te denken over de invulling van 'hups'.
Tuurlijk, maar je bent een volwassen ventquote:
Hey, hebben jullie die nieuwe bank alquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, hebben jullie die nieuwe bank al
Ik voel het vaak wel goed aan ja. Ben immers zelf slachtoffer geweest. Heb ik ook nooit verteld tot ik volwassen was. Maar goed, dat was geestelijk treiteren, ook erg hoor maar van een andere orde natuurlijk. Maar soms kan een kind het zo goed verbergen dat het echt wel ff duurt..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je bent een volwassen ventEn hij riep ook dingen, maar wat
geluid deed het niet
Doet me wel denken aan het gepeste kind op een school.
Zou jij het herkennen, Sun?
dat kanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, nou, hm.. 't is t niet helemaal voor mij
Ja hequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik voel het vaak wel goed aan ja. Ben immers zelf slachtoffer geweest. Heb ik ook nooit verteld tot ik volwassen was. Maar goed, dat was geestelijk treiteren, ook erg hoor maar van een andere orde natuurlijk. Maar soms kan een kind het zo goed verbergen dat het echt wel ff duurt..
Gelukkig heeft-ie Sunnie nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat TAV niet 11 uur met z'n fluit kan spelen, dus.
Ah, daar is iequote:
Ik heb geluk gehad dat het pas echt begon in de laatste paar maanden van groep 8. Daarna was ik van ze verlost, al gingen er een paar naar de zelfde middelbare school. En daar was ik ineens 'leuk' en 'hip' en zo, en zij een beetje sullig..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heWat erg dat het ook jou overkomen is
Ik ben wel zwaar beschadigd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad dat het pas echt begon in de laatste paar maanden van groep 8. Daarna was ik van ze verlost, al gingen er een paar naar de zelfde middelbare school. En daar was ik ineens 'leuk' en 'hip' en zo, en zij een beetje sullig..wat een cultuurshok was dat voor mij zeg
![]()
Ach en ik ben onzeker (mede daardoor, maar ook was het juist een oorzaak van het pesten) en nog wat andere dingetjes (weet je denk ik wel) maar ben gelukkig niet zwaar beschadigd daar door..
Oh en ik moet er wel even bij zeggen dat ik nog niet echt te maken met gehad met een systematische, continue gepest van 1 kant. Wel dat kinderen over en weer elkaar niet liggen en het steeds van een andere kant komt of dat iemand 'niet lekker in de groep' ligt wat ook sneu is natuurlijk, maar wat anders dan écht echt pesten. (althans, hoop niet dat ik iets gemist heb de laatste jaren zeg maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heWat erg dat het ook jou overkomen is
wat is er gebeurd Krak?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben wel zwaar beschadigd.
Ik vind haar wel leuk en ze zingt geweldig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb Anne nooit gemogen.. weet niet, iets aan haar uitstraling. arrogantie en ze is niet super goed.
kwal van der boom vind haar wel goed helaas zo te zien
Ik ben van mijn 7e tot mijn 10e gepest. De school heeft er nooit wat aan gedaan en het niet aan mijn ouders verteld. Mijn ouders wisten het nooit, tot ik uit huis ging en het vertelde. Ze schrokken zich het leplazarus.quote:
Matig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
shit heb het optreden van Wiep gemist! hoe was ze?
quote:
ze was nu wel ok ja en tijdens het commentaar leek ze niet arrogant maar heb zo'n idee dat het weer terugkomt..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk en ze zingt geweldig.
Sorry, maar het zijn idiotenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Don't mess with grandparents of power metal
jij hebt het ook nooit aan je ouders durven vertellen? merkten ze niet dat je je niet lekker voelde en niet naar school wilde? tenminste, neem aan dat je daar moeite mee had. hebben ze je lichamelijk mishandeld?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben van mijn 7e tot mijn 10e gepest. De school heeft er nooit wat aan gedaan en het niet aan mijn ouders verteld. Mijn ouders wisten het nooit, tot ik uit huis ging en het vertelde. Ze schrokken zich het leplazarus.
Ik heb last gehad van dat soort gepest tot 4 havo. In 4 havo ging iedereen opeens normaal doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb geluk gehad dat het pas echt begon in de laatste paar maanden van groep 8. Daarna was ik van ze verlost, al gingen er een paar naar de zelfde middelbare school. En daar was ik ineens 'leuk' en 'hip' en zo, en zij een beetje sullig..wat een cultuurshok was dat voor mij zeg
![]()
Het gebeurt helaas heel veel kinderen. Ik heb het geluk gehad dat het niet heel erg was, al heb ik er nooit helemaal bij gehoord. Maar dat niet vertellen herken ik wel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben van mijn 7e tot mijn 10e gepest. De school heeft er nooit wat aan gedaan en het niet aan mijn ouders verteld. Mijn ouders wisten het nooit, tot ik uit huis ging en het vertelde. Ze schrokken zich het leplazarus.
Ik ken niet veel van ze, maar in mijn metaltijd was ik zeker geen fan.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van ze, maar in mijn metaltijd was ik zeker geen fan.
Nu ben ik fan van hun uitvoering van Nessun Dorma, en Bluezz ook! LOL!
Shari-ann ofzo. Maar die vind ik ook niet goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ok.. oh nu Charlotte... vind haar matig
Ik heb fighting the world zelfs nog op vinyl liggen. In mijn zoektocht vond ik het toen een geweldig plaat, maar ik moet er nu vooral om lachen. Muzikaal hier en daar nog best aardig, erg goede zanger, maar die teksten en het imagoquote:
't Was een arbeider hč? Misschien ook gewoon niet heel erg goed in bedenken wat hij moest doen? Ik ben er echt van ontdaan, dat filmpje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp niet dat je dat 6 jaar lang of zo over je kant laat gaan.
Ik ben niet lichamelijk mishandeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij hebt het ook nooit aan je ouders durven vertellen? merkten ze niet dat je je niet lekker voelde en niet naar school wilde? tenminste, neem aan dat je daar moeite mee had. hebben ze je lichamelijk mishandeld?
En het is natuurlijk voor een volwassen man heel moeilijk om toe te geven dat je gepest wordt. Althans ik kan me voorstellen dat dit echt wel een taboe is, vooral in het arbeidersmileu..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Was een arbeider hč? Misschien ook gewoon niet heel erg goed in bedenken wat hij moest doen? Ik ben er echt van ontdaan, dat filmpje.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet lichamelijk mishandeld.
Mijn ouders vroegen ook wel wat er mis was. Maar ik dacht: mijn ouders weten alles. Alle stoute dingen en alles. Dus ze weten dit ook en kennelijk moet ik het zelf oplossen.
Voordat opera duur en exclusief was, was opera popmuziek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootste verkrachting van Nessun Dorma die er bestaat
Verder maken ze wel toffe dingen soms
Ach jeetje zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben niet lichamelijk mishandeld.
Mijn ouders vroegen ook wel wat er mis was. Maar ik dacht: mijn ouders weten alles. Alle stoute dingen en alles. Dus ze weten dit ook en kennelijk moet ik het zelf oplossen.
Super top zelfs..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk en ze zingt geweldig.
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat rockmuziek muzikaal gezien het dichtste bij klassiek ligt van alle populaire stromingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voordat opera duur en exclusief was, was opera popmuziek.
Ik vind het wel grappig dat een hardrockband die popmuziek maakt, ook zo'n nummer zingt.
Ja bedankt liefie! Het gaat steeds beter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ben je er nu wel grotendeels overheen?
Ja, zo moet je het zien Peeke!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het wel grappig dat een hardrockband die popmuziek maakt, ook zo'n nummer zingt.
Zeker grappigquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo moet je het zien Peeke!
Wij verkrachten met het koor ook regelmatig/vaak de mooiste nummers en I love it
Nu je het er over hebt: jullie moeten nu ook maar alvast met de verkoop van de kaarten van jullie optreden in de Grote Zaal van het Patronaat in Haarlem in januari beginnen. Scheelt weer in het BTW-tarief.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Wij verkrachten met het koor ook regelmatig/vaak de mooiste nummers en I love it
Lees je post een terug?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het tijd om lekker in bed te gaan hangen
Hangze, hangertje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Dįt klinkt ff raarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Trusten en ik wens je kippesoep! En beterschap.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Eh welk hoedjequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Lees je post een terug?
![]()
Ik heb dat hoedje niet!
P. en z'n broer in slaap:quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alsof hij aan het plafond gaat hangen![]()
Ongetwijfeld ook mooi, maar dit Ministry nummer is ook moddervetquote:
Ik vind het leuk om eens een hardrock versie te horen. En ik vind het wel bij de stem passen. En zo niet: volgens mij is de zanger van Italiaanse afkomst, dan WIL je daar toch zoiets zingen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker grappigEn dat moet je ook gewoon lekker doen als je dat als band leuk vind hoor
Maar ik vind het niet bij de stem passen.
[..]
mooi zo!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja bedankt liefie! Het gaat steeds beter.
vond het niet zo erg, maar jammer dat Jeroen iedereen een rock nr laat zingen. dan kun je niet echt goed horen of iemand goed kan zingen omdat de muziek zo hard gaat.quote:
Er lopen voor niets zoveel slechte zangers in de rock rond?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kun je niet echt goed horen of iemand goed kan zingen omdat de muziek zo hard gaat.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond het niet zo erg, maar jammer dat Jeroen iedereen een rock nr laat zingen. dan kun je niet echt goed horen of iemand goed kan zingen omdat de muziek zo hard gaat.
Papa ten Brink staat dit keer wel te kijken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh nu Charlotte... ze heeft me nog niet kunnen overtuigen
? Robert ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Papa ten Brink staat dit keer wel te kijken.
Maar ik vind haar ook niet goed.
quote:
Typische stem heeft ze,.. meer jazz? ik weet niet zo goed wat ik van haar moet vindenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
haha nou ja niet naar the voice volgens mij dus. die muziek wordt live gespeeld en doen ze veels te hard, of de mic te zachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zegt ze terwijl ik toevallig naar een geweldige zangpartij (in mijn oren ongeėvenaard goed) zit te luisteren van een 'rockband'..
nu ook niet, beetje zwak en ze ging vals. raffaela vind ik wel goed en nyssina ook maar wel gillerigquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met de muziekstijl te maken??quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha nou ja niet naar the voice volgens mij dus. die muziek wordt live gespeeld en doen ze veels te hard, of de mic te zacht
Dan ligt het niet aan het genre, maar aan de geluidstechnici lijkt me zo. Of de power van de zangersquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha nou ja niet naar the voice volgens mij dus. die muziek wordt live gespeeld en doen ze veels te hard, of de mic te zacht
een van die kan ja. jammer want bij rustige nr's hoor je ze wel goed zingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan het genre, maar aan de geluidstechnici lijkt me zo. Of de power van de zangers
Wat lief dat je toch soms nog even mijn optreden luistertquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
zegt ze terwijl ik toevallig naar een geweldige zangpartij (in mijn oren ongeėvenaard goed) zit te luisteren van een 'rockband'..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat lief dat je toch soms nog even mijn optreden luistert
gave laarzen!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
Anouknummer wordt verkracht door Raffaela.
Wel leuk speelpakje dat ze aan heeft.
In een rocksong moet je wel over erg veel beheersing van je stem beschikken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ja hoor, weer van 1 jeroen met een rockliedje
Volgens mij een prima manier om de grenzen van iemand op te zoeken en uit te testenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een rocksong moet je wel over erg veel beheersing van je stem beschikken.
Oh! Duw ze weg! Je bent beter!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het nog steeds niet kunnen dat ze meedoet als je al Idols hebt gewonnen... maar goed, ik ben een zeikert
ik moet woensdag trouwens auditeren voor mijn nummer![]()
![]()
GMTAquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
omg dat jurkje hahha, ik wacht met spanning af tot dr tieten eruit springen
Wat een leuk instrument, krakkequote:
Gaaf ding hequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuk instrument, krakkeIk had er nog nooit van gehoord, even opgezocht dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bodhr%C3%A1n
Ik heb verdorie een tin whistle.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gaaf ding he![]()
Mocht je ooit nog naar Ierland gaan dan kan je ze in menig pub aantreffen, bespeeld en wel. Begeleid door een thinwisthle en viool e.d. uiteraard
Mijn moeder ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb verdorie een tin whistle.....
Ik ook in mijn verzameling.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb verdorie een tin whistle.....
Ja stuk of 5.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, heb je ook blokfluiten in je verzameling?
Volgens mij zei hij eerder vanaaf van welquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Thin ook goed?quote:
En dwarsfluiten, panfluiten en een oefenbagpipe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Coolquote:
Ik heb laatst eens gekeken en mijn blokfluit had wel inruilwaarde. Moeck buxus alt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja stuk of 5.
Enige die ik nog wel eens een paar jaar geleden bespeelde was de tenor.
zeker! eindelijk eens een heldere duidelijke stemquote:
Ik verkoop of ruil mijn verzameling niet in.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb laatst eens gekeken en mijn blokfluit had wel inruilwaarde. Moeck buxus alt.
Ja, ik draag ze regelmatig. Wel alleen met bloementjesmotief.quote:
Samenspelen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verkoop of ruil mijn verzameling niet in.
Spaar alleen niet meer verder de laatste jaren.
Ik treed niet meer op.quote:
bij mij duurde het pesten wat veel langer. incl. lichamelijk geweld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Samenspelen voor ons plezier. Optreden durf ik ook niet.quote:
Wisten jouw ouders er ook van?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef z80 het volgende:
bij mij duurde het pesten wat veel langer. incl. lichamelijk geweld.
en het ergste is de leerkrachten waren op de hoogte dat er dingen gebeurde die niet konden.
maar er tegen optreden deden ze niet.
Kut!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef z80 het volgende:
[..]
en het ergste is de leerkrachten waren op de hoogte dat er dingen gebeurde die niet konden.
Neuh. Mijn fluitcarriere ligt achter mij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
Samenspelen voor ons plezier. Optreden durf ik ook niet.
Heel jammer!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuh. Mijn fluitcarriere ligt achter mij.
Daar zijn tegenwoordig middelen genoeg voor te krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuh. Mijn fluitcarriere ligt achter mij.
ja en nee.quote:
Goed ingekopt, die voorzet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef TAV74 het volgende:
Daar zijn tegenwoordig middelen genoeg voor te krijgen![]()
/golfermodus
moet je ook niet lezen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Jemig, het NWS-topic over dit onderwerp, dat gepest, is echt om te huilen. Wat zitten er toch een akelige mensen op fok - of zitten ze gewoon te trollen? Bah.
Pubers vooral en veel trollen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Jemig, het NWS-topic over dit onderwerp, dat gepest, is echt om te huilen. Wat zitten er toch een akelige mensen op fok - of zitten ze gewoon te trollen? Bah.
Heb je er later nog veel last van (gehad)? En heb je naderhand, toen je wat groter was er nog wel eens iets over gezegd bij de toenmalige schoolleiding?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef z80 het volgende:
ja en nee.
ja dat er gepest werd.
nee niet wat er exact allemaal gebeurde.
maar wat doe je er aan in een dorp met maar 1 school, en geen mogelijkheid om dagelijks buiten het dorp je kind naar school te brengen.
Dat vond ik het ergste. En dat zij het wisten en dat ze het niet aan m'n ouders vertelden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Het heeft mijn leven verkloot. Maar dat besefte ik pas als puber.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je er later nog veel last van (gehad)? En heb je naderhand, toen je wat grooter was er nog wel eens iets over gezegd bij de toenmalige schoolleiding?
Ik vrees dat er heel veel mensen zijn bij wie het diepen wonden heeft achtergelaten. Het kan ook bijna niet anders, zulke heftige ervaringen op zo'n kwetsbare leeftijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het heeft mijn leven verkloot. Maar dat besefte ik pas als puber.
Nee, ik wist niet dat ik kon klagen bij de schoolleiding. En da had ik ook niet gekund.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het heeft mijn leven verkloot. Maar dat besefte ik pas als puber.
Nja, kinderen overzien de impact misschien niet helemaal, maar ook die weten donders goed dat ze fout zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Bij kinderen kun je dan nog zeggen dat ze op z'n minst geen idee hebben wat ze aanrichten, maar als volwassenen pesten? Dan weet je toch ook dat je iemand kapot maakt?
Nee. Je pakt een zwak iemand, voor de lol.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Bij kinderen kun je dan nog zeggen dat ze op z'n minst geen idee hebben wat ze aanrichten, maar als volwassenen pesten? Dan weet je toch ook dat je iemand kapot maakt?
Ik durf te beweren dat ze beter weten wat ze doen dan 'we' denken. Ze kunnen alleen de consequenties op lange termijn niet overzien. Dat is denk ik wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Bij kinderen kun je dan nog zeggen dat ze op z'n minst geen idee hebben wat ze aanrichten,
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Sun! ik heb net een mailtje gestuurd dat ik ook Old Man wil proberen
Die komt vlg week woensdag aan bod, dus als ik Because the night niet krijg, heb ik nog een herkansing
Nee, kleine kinderen weten niet dat ze iemand voor het leven kapot kunnen maken. Maar dat doen ze wel als er niemand ingrijpt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, kinderen overzien de impact misschien niet helemaal, maar ook die weten donders goed dat ze fout zitten.
Overigens twijfel ik er bij veel volwassenen ook aan of ze genoeg benul hebben om te snappen wat ze iemand aan doen.
Old manquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Sun! ik heb net een mailtje gestuurd dat ik ook Old Man wil proberen
Die komt vlg week woensdag aan bod, dus als ik Because the night niet krijg, heb ik nog een herkansing
Ja, er is ook nog een country nummer wat ik leuk vind, maar dat past niet echt bij mequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
nice Bluezz!! Dat zou tof zijn zeg!!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef TAV74 het volgende:
Old manJe bent alleen al mijn held als je het gaat doen, ook al zou je het genadeloos verpesten verkrachten
Maar ze weten vaak wel dat ze iets doen wat niet goed is. En vanaf ongeveer groep 5 kunnen ze zich ook volledig in een ander inleven, dus dan is dat ook geen 'excuus' meer. Alleen is het vaak ook van de pesters een soort zelfbescherming in het begin. Ze leren hoe ze dat anders kunnen doen is dus vaak de clou.. maar ja, niet bepaald eenvoudig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, kleine kinderen weten niet dat ze iemand voor het leven kapot kunnen maken. Maar dat doen ze wel als er niemand ingrijpt.
Er zijn nog een paar kaarten beschikbaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef TAV74 het volgende:
Old manJe bent alleen al mijn held als je het gaat doen, ook al zou je het genadeloos verpesten
Dat denk ik ook wel, ja. Afijn, wat mij betreft is er echt geen enkel excuus voor pesten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
Nja, kinderen overzien de impact misschien niet helemaal, maar ook die weten donders goed dat ze fout zitten.
Overigens twijfel ik er bij veel volwassenen ook aan of ze genoeg benul hebben om te snappen wat ze iemand aan doen.
Oh da's mooi Sun!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat ze beter weten wat ze doen dan 'we' denken. Ze kunnen alleen de consequenties op lange termijn niet overzien. Dat is denk ik wat je bedoelt.
Ik vertel mijn klas ook steevast op een bepaald moment wat mij is overkomen. En dat ik daar op bepaalde manier nog steeds last van heb. En ik lees het boek Spijt van Carrie Slee voor. Daarin pleegt de gepeste jongen zelfmoord. Het verhaal gaat over de jongen die het heel erg vond, maar niet echt iets durfde te doen, dus dat is super herkenbaar voor het gros van de kinderen..
En dan hoop je maar dat ze er wat van opsteken he...
Ik heb 1 collega waarbij werkelijk niets meezit en er wordt ook wel wat vervelend over gedaan, maar nooit naar haar toe.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Dat denk ik ook wel, ja. Afijn, wat mij betreft is er echt geen enkel excuus voor pesten.
Ik kan me trouwens echt niets voorstellen bij pesten op het werk - nu mogen mijn collega's elkaar allemaal graag plagen enzo, maar nooit allemaal tegen een ofzo. Het lijkt me echt afschuwelijk.
ik heb er behoorlijk last van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je er later nog veel last van (gehad)? En heb je naderhand, toen je wat groter was er nog wel eens iets over gezegd bij de toenmalige schoolleiding?
Ik denk dat het in veel gevallen zo is dat het om 'kantoorgrapjes' gaat, die door de dader als onschuldig beschouwd worden maar door het slachtoffer als zeer onaangenaam en bedreigend. En dat die laatste dat vervolgens niet durft te zeggen 'omdat je wel mee moet doen met de jongens' en 'het is immers maar een grapje' en zo gaat het van kwaad tot erger.. zie daar maar eens uit te komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan me trouwens echt niets voorstellen bij pesten op het werk - nu mogen mijn collega's elkaar allemaal graag plagen enzo, maar nooit allemaal tegen een ofzo. Het lijkt me echt afschuwelijk.
Echt klote voor je dat je daar nu nog mee zit en het nu nog jouw leven beļnvloedt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef z80 het volgende:
ik heb er behoorlijk last van.
dit is waarschijnlijk ook de reden dat ik liever alleen ben, en me niet kan uiten.
another brick in the wall. komt akelig dicht bij.
Hoi!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb er behoorlijk last van.
dit is waarschijnlijk ook de reden dat ik liever alleen ben, en me niet kan uiten.
another brick in the wall. komt akelig dicht bij.
Sowieso: eigenlijk wordt je nooit zo volwassen als je als kind denkt dat volwassenen zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Als kind denk je dat volwassen mensen....volwassen zijn.
Ik begrijp hemquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Sowieso: eigenlijk wordt je nooit zo volwassen als je als kind denkt dat volwassenen zijn.
(Lekker zin trouwens)
Nou zeg dat welquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Sowieso: eigenlijk wordt je nooit zo volwassen als je als kind denkt dat volwassenen zijn.
(Lekker zin trouwens)
Inderdaad, tot je er achter komt dat je gewoon je hele leven momenten houdt dat je zenuwachtig bent, tegen dingen opziet, verlegen bent, niet weet wat je moet doen, toch je emoties niet onder controle hebt, geen zin hebt je verantwoordelijk te gedragen etc etcquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zeg dat welWat een desillusie was dat... en ik maar wachten op dat moment
Godzijdank word ik nooit zo volwassen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
(Lekker zin trouwens)
Éh.. dat ken ik, ben ik al volwassen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad, tot je er achter komt dat je gewoon je hele leven momenten houdt dat je zenuwachtig bent, tegen dingen opziet, verlegen bent, niet weet wat je moet doen, toch je emoties niet onder controle hebt, geen zin hebt je verantwoordelijk te gedragen etc etc
Terug naar school jij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
(Lekker zin trouwens)
Komt het ooit nog goed, pappie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef TAV74 het volgende:
Inderdaad, tot je er achter komt dat je gewoon je hele leven momenten houdt dat je zenuwachtig bent, tegen dingen opziet, verlegen bent, niet weet wat je moet doen, toch je emoties niet onder controle hebt, geen zin hebt je verantwoordelijk te gedragen etc etc
Niet nodig, ik weet dat het er fout staatquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier in Twente zeggen ze echt 'loopt je' hoor![]()
Juist wel, je zult al dit soort emoties toch niet meer hebben zeg, wat een kutlevenquote:
amenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Juist wel, je zult al dit soort emoties toch niet meer hebben zeg, wat een kutleven
Lekker vlak, afgestomptquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:06 schreef TAV74 het volgende:
Juist wel, je zult al dit soort emoties toch niet meer hebben zeg, wat een kutleven
Die melodie moest je er idd bij denkenquote:
En ik maar denken dat ik een zuipschuit wasquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:18 schreef TAV74 het volgende:
Voordeel van de Black Bottle is dat het een niet al te dure blend is zodat ik zonder schuldgevoel grote glazen in kan schenken
Ik val reuze mee hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een zuipschuit was
Heb je al een fles leeg??quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een zuipschuit was
Ja. Of gewoon elke dag bang......quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:26 schreef AnneX het volgende:
Vanavond hier gegeten http://www.mammamia-vianen.nl/menu om dat een stel ons uitnodigde vanwege hun X-jarig huwelijk.
Heerlijke smaken geproefd: de kabeljauw met pancetta en risotto kroketjes.
Verrukkelijke courgette=knoflooksoep en zelfs plek voor een grand dessert.
Lekker meegesmuld van de hapjes van mn. AnneX en hij bij mij.
Dat hebben wij altijd gedaan en de mensen tegenover ons vonden het wel gek geloof ik ?
en zij kennen ons al langer dan vandaag.
Klinkt heerlijk Anne!
En van een ander proeven doe ik ook altijd! Het personeel vindt het meestal wel leuk of romantisch!
Jammer van de pesters voor de gepesten.
Lastig.. meestal kunnen ze je bij een goede gordijnzaak wel adviseren..quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja bluh
(iemand gordijnen tips?moet vroeg op pad ermee
)
Wij hebben rolgordijnen en die dubbeledingen.. plissé's?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja bluh
)
Wat wil je weten Miss ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja bluh
)
Pestprotocollen e.d. Lang ingewikkeld verhaal. En het blijft hoe dan ook zo enorm lastig daar écht iets aan te doen!! Het belangrijkste: in gesprek gaan en blijven met alle betrokkenen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny en misschien Dude? Wat wordt er tegenwoordig gedaan aan pesten op de basisschool?
Wat leuk, op de voorstraat is dat toch? Op steenworp afstand van mamaBluezzquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:26 schreef AnneX het volgende:
Vanavond hier gegeten http://www.mammamia-vianen.nl/menu om dat een stel ons uitnodigde vanwege hun X-jarig huwelijk.
Heerlijke smaken geproefd: de kabeljauw met pancetta en risotto kroketjes.
Verrukkelijke courgette=knoflooksoep en zelfs plek voor een grand dessert.
Lekker meegesmuld van de hapjes van mn. AnneX en hij bij mij.
Dat hebben wij altijd gedaan en de mensen tegenover ons vonden het wel gek geloof ik ?
en zij kennen ons al langer dan vandaag.
Wel erg snel na die gebeurtenis alweer een nieuwe relatie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:27 schreef LieLie het volgende:
Ik las vanmiddag de inleiding uit zijn boek op de site van P&W, pff..
J'woor. Wil naar bed!quote:
Ja? dat stond daar verder allemaal niet bij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel erg snel na die gebeurtenis alweer een nieuwe relatie.
Yes, chillweekendquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Duderella het volgende:
J'woor. Wil naar bed!
Even The Voice afkijken.
Daar ook alles wel in Bluezztown?
quote:
Dus dan weten de ouders dat er gepest wordt? Dat zou voor mij al geholpen hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pestprotocollen e.d. Lang ingewikkeld verhaal. En het blijft hoe dan ook zo enorm lastig daar écht iets aan te doen!! Het belangrijkste: in gesprek gaan en blijven met alle betrokkenen.
Ja. Maar kinderen zijn wel een stukje mondiger en opener naar hun ouders geworden heb ik het idee hoor.. Al zullen er altijd gevallen zijn waarin het voor de ouders als een schok komt! Absoluut...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus dan weten de ouders dat er gepest wordt? Dat zou voor mij al geholpen hebben.![]()
Noem je golfer echt zo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yes, chillweekend
Oh ja en old man er ff inrammen![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat wil je weten Miss ?
HOeveel lengte of breedte je nodig hebt ?
In ieder geval ook rekening houden met rapport / patroon.
Als je naar een echte gordijnenzaak gaat dan kunnen ze prima meerekenen.
V+D , Hema , de markt en Leen Bakker.
Als jij maar weet wat je wilt: tot aan de grond etc.
Neem in iedergeval de exacte maten mee van muren en kozijn en rails.
dit zeg maar en als ik patroon zou hebben hoeveel het dan is en effen hoeveel dan is..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb een breedte van 3.80 (rond ik af op 4 meter denk ik dan) daarin zitten een raam partij en een deur, hoeveel heb ik dan nodig voor gordijnen? 8 meter??
en hoe verdeel ik de stof het beste, wil wel 2 stukken zeg maar maar alles vanuit links kunnen schuiven omdat we daar een flink stuk muur hebben en rechts zowat niets,..
de deur breedte is 90 (met wat muur erbij 115) en raampartij 1,75 en dan wat muur erbij 195
Afijn wat is nu slimste te halen en qua verdeling
Mens, je ken wel oan de Fois meedoen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah baby, here as I am![]()
Oh nee, dat is dan weer dat andere nummer
Ja, of je neemt een pijnstiller met codeine, dan stort je gewoon in.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef TAV74 het volgende:
Pff, als je echt moet bent is een drupje Whisky al genoeg om je tipsy te krijgen geloof ik
Dat is misschien meteen weer een tikje te draconisch..quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, of je neemt een pijnstiller met codeine, dan stort je gewoon in.
Nee dank je, dat smaakt helemaal nergens naarquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, of je neemt een pijnstiller met codeine, dan stort je gewoon in.
Wat let je? Vriendin van me is recent begonnen met schaatslessenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef Duderella het volgende:
Leuk Bluezz, die zingerij van je. Lijkt me heerlijk ontspannend om het te kunnen. Net zoals schaatsen (dat kan ik ook niet, maar lijkt me net zo lekker als zingen - do I make any sense?)
Dude, volgens mij kan je ook zingen. Er is vast een koor in jouw dorp.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk Bluezz, die zingerij van je. Lijkt me heerlijk ontspannend om het te kunnen. Net zoals schaatsen (dat kan ik ook niet, maar lijkt me net zo lekker als zingen - do I make any sense?)
Het smaakt heel bitter als je het oplost. Het water erna smaakt heel zoet!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee dank je, dat smaakt helemaal nergens naar
Ah, een bittertje en een zoetjequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het smaakt heel bitter als je het oplost. Het water erna smaakt heel zoet!
Heb geen slok gehad..quote:
Ik wil niets meer leren. Niets meer, niets meer. Gewoon: this is it. Tot hier en niet verder. Ik kan lopen, lezen en mijn wijs- en middelvinger los bewegen van mijn ringvinger en pink. Ik ben er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat let je? Vriendin van me is recent begonnen met schaatslessen
The Vulcans greet you earthlingquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wil niets meer leren. Niets meer, niets meer. Gewoon: this is it. Tot hier en niet verder. Ik kan lopen, lezen en mijn wijs- en middelvinger los bewegen van mijn ringvinger en pink. Ik ben er wel klaar mee.
Soms leer je onbewust, dat is wel trickyquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wil niets meer leren. Niets meer, niets meer. Gewoon: this is it. Tot hier en niet verder. Ik kan lopen, lezen en mijn wijs- en middelvinger los bewegen van mijn ringvinger en pink. Ik ben er wel klaar mee.
Ik word er acuut ook blij van!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb geen slok gehad..
alleen maar wijn![]()
Maar nee, gewoon.. omdat het werken weer goed ging en ik iets 'aan mezelf' ga doen de komende periode en omdat we gewoon heerlijk muziek zitten te luisteren en luidkeels mee zingen en zo![]()
En omdat we dit weekend niets 'moeten' maar lekker aan kunnen rommelen in de huiskamer (boel vast omzetten) en ik een opwindmuis ga papier maché'en![]()
je kunt weer poepen zonder verstopping?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik word er acuut ook blij van!
Ga ik lekker blij slapen, dankzij jou.
Truste allen.
Ik kan ook mijn bovenste kootje ombuigen met de onderste twee gestrekt. Beat that, dudequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Een opwindmuis papiermasjeėn.
Ultiem geluk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan ook mijn bovenste kootje ombuigen met de onderste twee gestrekt. Beat that, dude
En wie nog meer eruit?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ray! je bent vandaag de zwakste schakel.
HA! Bij welke vingers dan?? ikke bij allemaal lekker puh!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn bovenste kootje ombuigen met de onderste twee gestrekt. Beat that, dude
zingen en zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..][quote]Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk tegewoordig PDD-NTR heten tochquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
voor mijn PDD-NOSser wiens lootje ik heb 'getrokken'
![]()
Niet met m'n pinkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
HA! Bij welke vingers dan?? ikke bij allemaal lekker puh!![]()
![]()
Volgens zijn dossier nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk tegewoordig PDD-NTR heten toch![]()
/vervelend
Pinken zijn moeilijkquote:
Ook op de lapjesmarkt komt het goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
[..]
dit zeg maar en als ik patroon zou hebben hoeveel het dan is en effen hoeveel dan is..
Ik ga morgen naar de lappen marktze weten het daar vast ook wel maar dan ben ik een beetje voorbereid zeg maar.
Volgens mij is het een grapjequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens zijn dossier niet![]()
Nooit van gehoord ook eigenlijkmaar zou kunnen hoor. Duurt ff voor zo iets door dringt..
Tis flauw maar NOS <--> http://www.ntr.nl/quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens zijn dossier niet![]()
Nooit van gehoord ook eigenlijkmaar zou kunnen hoor. Duurt ff voor zo iets door dringt..
Dus ik val af?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis flauw maar NOS <--> http://www.ntr.nl/
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef TAV74 het volgende:
Echt, het zal wel helemaal onverantwoord zijn, maar na een stress (en succes) week een borrel op de vrijdagavond is wel super ontspannen.
Echt een superweek gehad bedenk ik me nu, super beooordeling donderdag met bijbehorende beloning en vandaag mezelf verbaasd door echt volkomen ontspannen een sessie met een 10-koppig managementteam voor te zitten (met een prachtig resultaat, precies binnen de geplande tijd en achteraf hele positieve feedback). Ik heb weer eens zo'n flow periode in mijn manische arbeidsleven geloof ik
Ik kan ze onafhankelijk van elkaar bewegen. Eng he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
ohja CF: kan je ook je oren bewegen??
hmm nee.. aan Thijs gezicht te zien ga ik daar heel raar van doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan ze onafhankelijk van elkaar bewegen. Eng he?
Neequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
beroepsdeformatisch bezig geloof ik..
ohja CF: kan je ook je oren bewegen??
Facelift?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeeIk ben wel een keer na een operatie zo strak gehecht dat er in mijn ene oor geen oordopje meer past
Wij zitten nu ook t/o elkaar heel weird te doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm nee.. aan Thijs gezicht te zien ga ik daar heel raar van doen
Oh jah! Waar? Wanneer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
@ Krak, ik stel voor een keer een culsc muzakworkshop.
ALLE FLUITEN VERZAMELEN
Is echt zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten nu ook t/o elkaar heel weird te doen
@ CFof is het echt
Ik deed een poging serieus te vertellen hoe lekker het vandaag ging, zit ze me een beetje debiel met haar gezicht trekkend aan te kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ CFof is het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik deed een poging serieus te vertellen hoe lekker het vandaag ging, zit ze me een beetje debiel met haar gezicht trekkend aan te kijken
Maar schat.. ik wéét toch al lang dat je lekker bent joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
af Sam, af!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijkt iemand me heel zielig aan hierbeweert dat ie dingen kan..
Ik was het lulquote:
Je quote jezelf?quote:
en gaat vervolgens kotsen?quote:
Braaf!quote:
kijk je het niet meer? ray is erin gebleven.. gekke Jeroen. Kevin Okkema is er bij Jeroen uit en bij Angela is Wiep Laurenssen eruitquote:
Grappig, vroeger vond ik bij het songfestival juist alleen de punten leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Wij kijken alleen de optredens en dan horen we wel hoe of wat.
Niet echt boeiend eigenlijk ff
ik ook maar wil het toch weten. dus ben ik de sigaar om tegen mensen te zeggen wie er uit is gegaan -:{quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Wij kijken alleen de optredens en dan horen we wel hoe of wat.
Niet echt boeiend eigenlijk ff
Nee. Ik kijk alleen de live-show en daarna schakel ik over naar andere programma's zoals P&W.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
kijk je het niet meer? ray is erin gebleven.. gekke Jeroen. Kevin Okkema is er bij Jeroen uit en bij Angela is Wiep Laurenssen eruit
ik nog steeds. de laatste 5 landen danquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig, vroeger vond ik bij het songfestival juist alleen de punten leuk
lekker sigaartje hoor. Met notensmaak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook maar wil het toch weten. dus ben ik de sigaar om tegen mensen te zeggen wie er uit is gegaan -:{
Inmiddels wil ik er gewoon helemaal niets meer van wetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik nog steeds. de laatste 5 landen dan
Bolknakkiequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook maar wil het toch weten. dus ben ik de sigaar om tegen mensen te zeggen wie er uit is gegaan -:{
ik heb ipv tvkantine ook een reportage gezien op 1, over politie in Paramaribo. net een fantasiewereld daar. iedereen let op elkaar en politie komt meestal voor wat onschuldige dingen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk alleen de live-show en daarna schakel ik over naar andere programma's zoals P&W.
Want dat bel- en sms-gedoe boeit mij niet.
Ik wil altijd wel even achteraf weten wie er uit liggen, maar daar hoe ik niet nog anderhalf uur mijzelf door commerciėle meuk te worstelen.
Vroeger vond ik alles leuk wat ik nu vreselijk vindquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:15 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, vroeger vond ik bij het songfestival juist alleen de punten leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |