Van mijn eigen, barbaarse muziek that isquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gewoon luisteren en genieten![]()
Geeft nietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van mijn eigen, barbaarse muziek that is
Barbaars?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van mijn eigen, barbaarse muziek that is
Ik klik niet, ik kan dat even niet aan denk ikquote:
Die ik net poste kan je vast wel hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik klik niet, ik kan dat even niet aan denk ik
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik klik niet, ik kan dat even niet aan denk ik
Caroquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vanmiddag Caro Emerald geluisterd, daar word ik dan weer blij van
heb het filmpje net bekeken... dit soort dingen trek ik mij zo aan. zo woedend word ik ervan dat ik die mannen op wil zoeken ook al zal ik vast niet sterker dan zij zijn.. het zou maar een bekende van je zijn die zo vernederd wordtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ohh brrr jongens, volgen jullie die Belgische pestzaak? Echt, ik heb geen zwakke maag, maar dat filmpje kon ik dus écht niet kijken - afgrijselijk
Ja, die is rustigquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die ik net poste kan je vast wel hebben![]()
Ik zit nog na te denken over de invulling van 'hups'.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef MissHobje het volgende:
wat lekkers scoren.. zitten en hups
angst.. denk ik..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp niet dat je dat 6 jaar lang of zo over je kant laat gaan.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nog na te denken over de invulling van 'hups'.
Tuurlijk, maar je bent een volwassen ventquote:
Hey, hebben jullie die nieuwe bank alquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, hebben jullie die nieuwe bank al
Ik voel het vaak wel goed aan ja. Ben immers zelf slachtoffer geweest. Heb ik ook nooit verteld tot ik volwassen was. Maar goed, dat was geestelijk treiteren, ook erg hoor maar van een andere orde natuurlijk. Maar soms kan een kind het zo goed verbergen dat het echt wel ff duurt..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je bent een volwassen ventEn hij riep ook dingen, maar wat
geluid deed het niet
Doet me wel denken aan het gepeste kind op een school.
Zou jij het herkennen, Sun?
dat kanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, nou, hm.. 't is t niet helemaal voor mij
Ja hequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik voel het vaak wel goed aan ja. Ben immers zelf slachtoffer geweest. Heb ik ook nooit verteld tot ik volwassen was. Maar goed, dat was geestelijk treiteren, ook erg hoor maar van een andere orde natuurlijk. Maar soms kan een kind het zo goed verbergen dat het echt wel ff duurt..
Gelukkig heeft-ie Sunnie nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat TAV niet 11 uur met z'n fluit kan spelen, dus.
Ah, daar is iequote:
Ik heb geluk gehad dat het pas echt begon in de laatste paar maanden van groep 8. Daarna was ik van ze verlost, al gingen er een paar naar de zelfde middelbare school. En daar was ik ineens 'leuk' en 'hip' en zo, en zij een beetje sullig..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heWat erg dat het ook jou overkomen is
Ik ben wel zwaar beschadigd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad dat het pas echt begon in de laatste paar maanden van groep 8. Daarna was ik van ze verlost, al gingen er een paar naar de zelfde middelbare school. En daar was ik ineens 'leuk' en 'hip' en zo, en zij een beetje sullig..wat een cultuurshok was dat voor mij zeg
![]()
Ach en ik ben onzeker (mede daardoor, maar ook was het juist een oorzaak van het pesten) en nog wat andere dingetjes (weet je denk ik wel) maar ben gelukkig niet zwaar beschadigd daar door..
Oh en ik moet er wel even bij zeggen dat ik nog niet echt te maken met gehad met een systematische, continue gepest van 1 kant. Wel dat kinderen over en weer elkaar niet liggen en het steeds van een andere kant komt of dat iemand 'niet lekker in de groep' ligt wat ook sneu is natuurlijk, maar wat anders dan écht echt pesten. (althans, hoop niet dat ik iets gemist heb de laatste jaren zeg maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heWat erg dat het ook jou overkomen is
wat is er gebeurd Krak?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben wel zwaar beschadigd.
Ik vind haar wel leuk en ze zingt geweldig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb Anne nooit gemogen.. weet niet, iets aan haar uitstraling. arrogantie en ze is niet super goed.
kwal van der boom vind haar wel goed helaas zo te zien
Ik ben van mijn 7e tot mijn 10e gepest. De school heeft er nooit wat aan gedaan en het niet aan mijn ouders verteld. Mijn ouders wisten het nooit, tot ik uit huis ging en het vertelde. Ze schrokken zich het leplazarus.quote:
Matig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
shit heb het optreden van Wiep gemist! hoe was ze?
quote:
ze was nu wel ok ja en tijdens het commentaar leek ze niet arrogant maar heb zo'n idee dat het weer terugkomt..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk en ze zingt geweldig.
Sorry, maar het zijn idiotenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Don't mess with grandparents of power metal
jij hebt het ook nooit aan je ouders durven vertellen? merkten ze niet dat je je niet lekker voelde en niet naar school wilde? tenminste, neem aan dat je daar moeite mee had. hebben ze je lichamelijk mishandeld?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben van mijn 7e tot mijn 10e gepest. De school heeft er nooit wat aan gedaan en het niet aan mijn ouders verteld. Mijn ouders wisten het nooit, tot ik uit huis ging en het vertelde. Ze schrokken zich het leplazarus.
Ik heb last gehad van dat soort gepest tot 4 havo. In 4 havo ging iedereen opeens normaal doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb geluk gehad dat het pas echt begon in de laatste paar maanden van groep 8. Daarna was ik van ze verlost, al gingen er een paar naar de zelfde middelbare school. En daar was ik ineens 'leuk' en 'hip' en zo, en zij een beetje sullig..wat een cultuurshok was dat voor mij zeg
![]()
Het gebeurt helaas heel veel kinderen. Ik heb het geluk gehad dat het niet heel erg was, al heb ik er nooit helemaal bij gehoord. Maar dat niet vertellen herken ik wel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben van mijn 7e tot mijn 10e gepest. De school heeft er nooit wat aan gedaan en het niet aan mijn ouders verteld. Mijn ouders wisten het nooit, tot ik uit huis ging en het vertelde. Ze schrokken zich het leplazarus.
Ik ken niet veel van ze, maar in mijn metaltijd was ik zeker geen fan.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van ze, maar in mijn metaltijd was ik zeker geen fan.
Nu ben ik fan van hun uitvoering van Nessun Dorma, en Bluezz ook! LOL!
Shari-ann ofzo. Maar die vind ik ook niet goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ok.. oh nu Charlotte... vind haar matig
Ik heb fighting the world zelfs nog op vinyl liggen. In mijn zoektocht vond ik het toen een geweldig plaat, maar ik moet er nu vooral om lachen. Muzikaal hier en daar nog best aardig, erg goede zanger, maar die teksten en het imagoquote:
't Was een arbeider hè? Misschien ook gewoon niet heel erg goed in bedenken wat hij moest doen? Ik ben er echt van ontdaan, dat filmpje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp niet dat je dat 6 jaar lang of zo over je kant laat gaan.
Ik ben niet lichamelijk mishandeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij hebt het ook nooit aan je ouders durven vertellen? merkten ze niet dat je je niet lekker voelde en niet naar school wilde? tenminste, neem aan dat je daar moeite mee had. hebben ze je lichamelijk mishandeld?
En het is natuurlijk voor een volwassen man heel moeilijk om toe te geven dat je gepest wordt. Althans ik kan me voorstellen dat dit echt wel een taboe is, vooral in het arbeidersmileu..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Was een arbeider hè? Misschien ook gewoon niet heel erg goed in bedenken wat hij moest doen? Ik ben er echt van ontdaan, dat filmpje.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet lichamelijk mishandeld.
Mijn ouders vroegen ook wel wat er mis was. Maar ik dacht: mijn ouders weten alles. Alle stoute dingen en alles. Dus ze weten dit ook en kennelijk moet ik het zelf oplossen.
Voordat opera duur en exclusief was, was opera popmuziek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootste verkrachting van Nessun Dorma die er bestaat
Verder maken ze wel toffe dingen soms
Ach jeetje zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben niet lichamelijk mishandeld.
Mijn ouders vroegen ook wel wat er mis was. Maar ik dacht: mijn ouders weten alles. Alle stoute dingen en alles. Dus ze weten dit ook en kennelijk moet ik het zelf oplossen.
Super top zelfs..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk en ze zingt geweldig.
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat rockmuziek muzikaal gezien het dichtste bij klassiek ligt van alle populaire stromingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voordat opera duur en exclusief was, was opera popmuziek.
Ik vind het wel grappig dat een hardrockband die popmuziek maakt, ook zo'n nummer zingt.
Ja bedankt liefie! Het gaat steeds beter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ben je er nu wel grotendeels overheen?
Ja, zo moet je het zien Peeke!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het wel grappig dat een hardrockband die popmuziek maakt, ook zo'n nummer zingt.
Zeker grappigquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo moet je het zien Peeke!
Wij verkrachten met het koor ook regelmatig/vaak de mooiste nummers en I love it
Nu je het er over hebt: jullie moeten nu ook maar alvast met de verkoop van de kaarten van jullie optreden in de Grote Zaal van het Patronaat in Haarlem in januari beginnen. Scheelt weer in het BTW-tarief.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Wij verkrachten met het koor ook regelmatig/vaak de mooiste nummers en I love it
Lees je post een terug?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het tijd om lekker in bed te gaan hangen
Hangze, hangertje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Dát klinkt ff raarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Trusten en ik wens je kippesoep! En beterschap.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Eh welk hoedjequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Lees je post een terug?
![]()
Ik heb dat hoedje niet!
P. en z'n broer in slaap:quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alsof hij aan het plafond gaat hangen![]()
Ongetwijfeld ook mooi, maar dit Ministry nummer is ook moddervetquote:
Ik vind het leuk om eens een hardrock versie te horen. En ik vind het wel bij de stem passen. En zo niet: volgens mij is de zanger van Italiaanse afkomst, dan WIL je daar toch zoiets zingen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker grappigEn dat moet je ook gewoon lekker doen als je dat als band leuk vind hoor
Maar ik vind het niet bij de stem passen.
[..]
mooi zo!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja bedankt liefie! Het gaat steeds beter.
vond het niet zo erg, maar jammer dat Jeroen iedereen een rock nr laat zingen. dan kun je niet echt goed horen of iemand goed kan zingen omdat de muziek zo hard gaat.quote:
Er lopen voor niets zoveel slechte zangers in de rock rond?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kun je niet echt goed horen of iemand goed kan zingen omdat de muziek zo hard gaat.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond het niet zo erg, maar jammer dat Jeroen iedereen een rock nr laat zingen. dan kun je niet echt goed horen of iemand goed kan zingen omdat de muziek zo hard gaat.
Papa ten Brink staat dit keer wel te kijken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh nu Charlotte... ze heeft me nog niet kunnen overtuigen
? Robert ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Papa ten Brink staat dit keer wel te kijken.
Maar ik vind haar ook niet goed.
quote:
Typische stem heeft ze,.. meer jazz? ik weet niet zo goed wat ik van haar moet vindenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
haha nou ja niet naar the voice volgens mij dus. die muziek wordt live gespeeld en doen ze veels te hard, of de mic te zachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zegt ze terwijl ik toevallig naar een geweldige zangpartij (in mijn oren ongeëvenaard goed) zit te luisteren van een 'rockband'..
nu ook niet, beetje zwak en ze ging vals. raffaela vind ik wel goed en nyssina ook maar wel gillerigquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met de muziekstijl te maken??quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha nou ja niet naar the voice volgens mij dus. die muziek wordt live gespeeld en doen ze veels te hard, of de mic te zacht
Dan ligt het niet aan het genre, maar aan de geluidstechnici lijkt me zo. Of de power van de zangersquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha nou ja niet naar the voice volgens mij dus. die muziek wordt live gespeeld en doen ze veels te hard, of de mic te zacht
een van die kan ja. jammer want bij rustige nr's hoor je ze wel goed zingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan het genre, maar aan de geluidstechnici lijkt me zo. Of de power van de zangers
Wat lief dat je toch soms nog even mijn optreden luistertquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
zegt ze terwijl ik toevallig naar een geweldige zangpartij (in mijn oren ongeëvenaard goed) zit te luisteren van een 'rockband'..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat lief dat je toch soms nog even mijn optreden luistert
gave laarzen!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
Anouknummer wordt verkracht door Raffaela.
Wel leuk speelpakje dat ze aan heeft.
In een rocksong moet je wel over erg veel beheersing van je stem beschikken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ja hoor, weer van 1 jeroen met een rockliedje
Volgens mij een prima manier om de grenzen van iemand op te zoeken en uit te testenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een rocksong moet je wel over erg veel beheersing van je stem beschikken.
Oh! Duw ze weg! Je bent beter!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het nog steeds niet kunnen dat ze meedoet als je al Idols hebt gewonnen... maar goed, ik ben een zeikert
ik moet woensdag trouwens auditeren voor mijn nummer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |