krijg je de grootste blunders van .
als ik zat ben is me openings zin meestal bij een meisje.
" hoes't met je vriend ?"
heel dom maar wel efectief
blunders hehe teveel
tip: Probeer geen vwo meisje te versieren die pas 1 biertje opheeft en de hele dag niks anders doet op de camping dan met hun vrienden kaarten en gitaar spelen .
hehe hopeloos
quote:Echt niet
Op dinsdag 23 juli 2002 22:18 schreef Braindeath het volgende:
tip: Probeer geen vwo meisje te versieren die pas 1 biertje opheeft en de hele dag niks anders doet op de camping dan met hun vrienden kaarten en gitaar spelen.
hehe hopeloos
Hm, en verder.. versierblunders? Ik weet het eigenlijk echt niet. Ik geloof niet dat het echt ooit mis is gegaan... (flirt wel veel, maar echt versieren met intentie tot zoenen is altijd wel goed gegaan en degenen die niet lukten zijn geen leuke verhalen ).
quote:HAHAHAHAHAHAHA...
Op zondag 23 juni 2002 22:33 schreef Tranceptor het volgende:Maar goed ik wist niet wat ze vroeg, dus ik ( echt botte boer) in mijn meest directe taal: ga jij es wat te drinken halen? ( en dan ook op een hele droge, bevelende manier gezegd)
ga jij es wat te drinken halen.. hahaha.. ik kwam ff niet meer bij....
quote:HAHA die is goed!!
Op dinsdag 16 juli 2002 18:43 schreef Hymn het volgende:
ik was uit met wat dames ( gewone vriendinnen zeg maar ) in zon discotheek, ik probeer zon hele mooie dame te versieren...ging heel goed...al lekker klef bezig :p
komt opeens 1 van die dames eraan met de vraag "ga je met mij mee naar huis" ( we hadden daar onze fietsen staan ) ik zonder na te denken "ja is goed" ... krijg ik me daar opeens een klap voor me bek van die ene meid die ik probeerde te versieren
Ik sta een beetje beneveld in de kroeg te dansen, staat voor me een vriendin een beetje met een jongen te zoenen die ze die avond heeft ontmoet. Je kent het wel ze waren allebei bezopen dus echt lekker klef met open monden enzo . Zie ik in een flits een heel boos uitziend wijf zich door de menigte worstelen onze kant op. Ze loopt recht op het stelletje af en slaat die gozer tewijl ie aan het zoenen is vol met der vuist op zijn bek.
Die gast schrikt zich de tering en mijn vriendin ook en die stapt snel achteruit. Begind dat wijf hem gruwelijk in elkaar te slaan en duwd hem hard naar achteren. Zo *boem* tegen mij aan en me toemalige vriendje moet er helemaal tussen springen om haar van hem af te krijgen Nog nooit zo en lachkick gehad als toen alleen had die vriendin van mij er een bloedlip aan overgehouden.... :p eigen schuld dikke bult
quote:Zou het zijn vriendin zijn geweest??
Op woensdag 24 juli 2002 16:27 schreef Subliminal het volgende:
Zie ik in een flits een heel boos uitziend wijf zich door de menigte worstelen onze kant op. Ze loopt recht op het stelletje af en slaat die gozer tewijl ie aan het zoenen is vol met der vuist op zijn bek.
Ken wel zo'n voorval, was er helaas zelf niet bij!
Het was uit tussen vriend/vriendin, al een weekje of 3. Echter was zij nog best wel gek op deze jonge, het betreft in dit geval een hysterisch wijf.
Die jonge gaat op ene vrijdag uit met ene andere meid, recht voor de ogen van z'n ex, niet bewust overigens, nou dat moet behoorlijk op slaan zijn uitgelopen! Beiden werden verwijderd, zelfs kalmeren door andere vrienden hielp niet die kregen net zo hard een por!
Toen ik het hoorde heb ik me behoorlijk ziek gelachen, dat je je zo kunt laten kennen, overigens was de meid in kwestie in haar volle verstand!
quote:wat hebben die vrouwen toch met dat slaan
Op dinsdag 16 juli 2002 18:43 schreef Hymn het volgende:
dunno of dit een blooper is :pik was uit met wat dames ( gewone vriendinnen zeg maar ) in zon discotheek, ik probeer zon hele mooie dame te versieren...ging heel goed...al lekker klef bezig :p
komt opeens 1 van die dames eraan met de vraag "ga je met mij mee naar huis" ( we hadden daar onze fietsen staan ) ik zonder na te denken "ja is goed" ... krijg ik me daar opeens een klap voor me bek van die ene meid die ik probeerde te versierenlater bij die meid zn huis hele verhaal uitgelegt... iedereen lag compleet in een deuk... kreeg nog wel een troost kus tho \o/
quote:Ja het was haar vriend, het zou wel heel freaky geweest zijn als het niet zo was
Op woensdag 24 juli 2002 20:17 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Zou het zijn vriendin zijn geweest??
Jongen dat was een hele erge foute ervaring en bijna een blauw lijf....
Ook een soort van blauwtje oplopen toch??
quote:errug cool!
Op donderdag 25 juli 2002 11:57 schreef PvanHaarlem het volgende:
zeg heb jij met me vriendin geneukt ik euh ja maar ze zei dat ze vrijgezel was hij zegt okay omdat je eerlijk bent ram ik je niet in me kaar Biertje???
quote:Nee, vind ik nette reactie van die gast eigenlijk. Doet ie netjes. En jij was er vast ook blij mee dat ie zo reageerde
Egste wat ik heb meegemaakt was dat ik een leuke meid ontmoet had lekker praten en zoenen en sexen enzo wordt ik de volgende dag wakker gemaakt door haar vriend en die zegt zeg heb jij met me vriendin geneukt ik euh ja maar ze zei dat ze vrijgezel was hij zegt okay omdat je eerlijk bent ram ik je niet in me kaar Biertje???Jongen dat was een hele erge foute ervaring en bijna een blauw lijf....
Maar die gozer erg gevaarlijk volgens mij....
ik zat gisteravond in de kroeg en toen kwam m'n zus met een jaarclubgenoot binnen. We hebben vervolgens ff zitten dobbelen waarna de kroeg dichtging. Hierna ben ik met die jaarclubgenoot van m'n zus en nog een vriend de stad ingegaan, en hebben we tot een uurtje of half zeven zitten zuipen (dat kan anmelijk in Groningen ). Toen we naar huis gingen raakte we die vriend kwijt en liepen we met z'n tweeen. En ja hoor bij het weltrusten zeggen hebben we elkaar nog even lustig bewerkt, tot we van de straat getrapt werden door de juten
.
Het zure is dat mijn zus 5 jaar ouder is dan ik en dat die clubgenoot van haar 6 jaar ouder is en niet erg knap. Het was pure lust zeg maar. Ik ben nu nog aan het bedenken hoe ik dit mijn zus moet gaan uitleggen...
leuk extra'tje: m'n broer (9 jaar ouder dan ik) is ook al los geweest met 5 van de 12 dames uit die club en heeft er z'n huidige vriendin ook uitgevist, ik had nog wel zo gezworen dat zoiets mij niet zou overkomen .
update: Net via msn verteld aan m'n zus. Ze ligt in een deuk...
[Dit bericht is gewijzigd door Nash op 25-07-2002 22:27]
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 22:17 schreef Nash het volgende:
update: Net via msn verteld aan m'n zus. Ze ligt in een deuk...
Ontopic:
Geen blunders gemaakt afgelopen tijd, maar ik ga binnenkort op vakantie... En daarna nog een weekje feesten in Texel. Dus reken maar dat ik er dan een paar heb van mij & vrienden
quote:Onder mijn username links naast de post off course... moet je wel bij je instellingen "Alleen geuploade plaatjes laten zien." uitvinken.
Op vrijdag 26 juli 2002 14:46 schreef portier het volgende:
Markuzi: Ik heb met verbazing naar je script zitten kijken maar waar zou ik in hemelsnaam je icoontje moeten zien??
quote:bedoel je niet:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:00 schreef piere het volgende:
kortom u=een man
quote:Ik had ook iets dergelijks, alleen ik was dus op zoek naar een specifiek onderdeel. Gaat het licht aan, blijkt het een meisje te zijn, ik schrok me dood zeg. Ik had ook ff een teil nodig toen. We hebben daarna overigens wel gelachen nog.
Op maandag 22 juli 2002 12:22 schreef GraPghaST het volgende:
..Op zich geen versierblunder, maar wel pijnlijk moment. Op middelbare school eindfeest, zeg 5V ofzo, werd het *feest*. Ik word met een of andere slappe smoes het schoolkrantlokaaltje ingestuurd (donker). Zie vanuit de schaduw heel leuk meiske opduiken (kende der wel) en grijpt me gelijk om me bek. Van het een komt het ander, wil je even gaan frutten met de hand naar beneden onder d'r kleren door..na een volle minuut pogingen gedaan te hebben (lukte allemaal niet) zegt zij opeens: "Oh, doe daar maar geen moeite voor, ik heb een body aan." Isz een beetje jammer ende pijnlijck moment dan...:X
quote:slet...
Op zaterdag 27 juli 2002 15:00 schreef SHARKYKING het volgende:
Ik vond dit toch wel ook wel een mindere actie van mezelf:
enkele jaren geleden meisje ontmoet op vakantie,zij vond mij ook leuk, ik zoende een paar avonden met haar en op de 4de avond mocht ik bij haar in de tent slapen,lag ik daar naast haar met al haar vriendinnen er ook naast,zij lag op het matje en ik lag er half naast,ik lag echt verschrikkelijk klote,hield het een kleine 2 uur (wakker liggen) vol,toen was ik het zat,heb me spullen gepakt en ben ik terug gegaan naar me eigen tent,de avond erna zoende ze met een ander en ik kon het vergeten de rest van de vakantie|
quote:ah dus toen jij zei dat zij zei dat ze vrijgezel was geloofde hij je meteen..
Egste wat ik heb meegemaakt was dat ik een leuke meid ontmoet had lekker praten en zoenen en sexen enzo wordt ik de volgende dag wakker gemaakt door haar vriend en die zegt zeg heb jij met me vriendin geneukt ik euh ja maar ze zei dat ze vrijgezel was hij zegt okay omdat je eerlijk bent ram ik je niet in me kaar Biertje???Jongen dat was een hele erge foute ervaring en bijna een blauw lijf....
oftewel.. hij kan ze vriendin niet vertrouwen.. zal wel niet de 1ste keer geweest zijn
maar wel toffe reaktie van hem.. zo hoort het.
want jij kon er ook niks aan doen..
Aan de andere kant naast mij zat een andere collega. Die 2 collega's zijn huisgenoten van elkaar (wist ik niet).
Naja, ik had goede moed, zat met mijn zatte hoofd tussen ze in en dacht dat die bewuste collega mij ook wel leuk vond (dat weet ik nog steeds niet zeker).
Op een gegeven moment zegt hij: Ga je mee naar huis? Ik verslikte me bijna in mijn tequila en dacht: die loopt hard van stapel. Maar aangezien ik hem wel interessant vond, zei ik: Ja, dat is goed, maar weet je het wel zeker? Heb je wel genoeg slaapplek dan?
Hij keek me een keer raar aan, en zei vervolgens: Maar ik had het helemaal niet tegen jou hoor! Bleek dat hij het tegen mijn andere collega/zijn huisgenoot had...
En vandaag zag ik hem weer en ik schaamde me rot. Wist niet goed wat ik moest zeggen, en ik had het idee dat hij zich ook niet echt raad met de situatie wist.
en nu maar hopen dat hij niet op Fok! zit
Ergens halverwege de week heeft mijn tentgenoot een meisje geregeld waarmee hij het het de hele vakantie mee heeft volgehouden. Dus dat mormel lag op een gegeven moment tussen ons in te beetje mee te praten terwijl ze te lam was om nog der naam te herinneren.
Val ik tijdens het gesprek in slaap. Wordt weer wakker en zie zijn vriendin niet meer. Dus ik kom beetje omhoog en doe een simpel rekensommejte:
1 hoofd + 4 benen = Wel GODVER DE GODVER....
Lag die vuile sl*t hem af te zuigen. Hij geeft mij een BIG-smile en maakt een ssssst gebaar. Ben ik maar met kussen op mijn oren verder gaan slapen....
Nachtmerries........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |