Waarschijnlijk had ze een te laag IQ om dat te snappen. Dat valt me veel op dat de zogenaamde disco-sletjes, die arogante grietjes dus, ook niet al te slim zijn vaak!!
quote:das geen blunder !!
Op zondag 30 juni 2002 01:49 schreef tummeke het volgende:heb een keer gehad toen we met de vriendengroep nog naar renesse op vakantie gingen..
Stonden we daar met zn alleen in de discotheek, en kreeg zo te horen van "wow, moet je daar es kijken". Hadden er weer een paar het voorzien op zo'n veel te populair meisje.. Uiterlijk zag ze er gewoon al arogant uit.. maar goed, we waren net een beetje aan het kloten die avond, en ze wilden wel ff wedden dat ik nix durfde te doen bij haar.. Hadden we dus net weer een nieuwe openingszin bedacht, wij overleggen.. "Haha, dat doe je echt niet! Dikke bluf!!" Nou, dat hoeft mij niet ter oren te komen![]()
Dus ik eropaf.. beetje dansen enzo, oogcontact.. had op zich best kans van slagen in mijn ogen.. rustig begonnen, ff kort praatje gemaakt enzo leuk leuk.. Maar goed, mn vrienden stonden erbij te kijken
Op een gegeven moment denk ik van ach we zijn hier toch voor de fun
dus ik neem diep adem en vuur: "hey, jouw vader is zeker bouwvakker van beroep?" Zij: "HE? Nee! Hoezo dat dan?" Ik:"Nou, hij heeft wel wat moois in elkaar gemetseld"
Tsjah wat het nou was weet ik niet, of ze iets verkeerd had verstaan ofzo, of dat het haar gewoon niet beviel (t was toch best een mooi compliment dacht ik zo?
) maar ze keek me met een verontwaardigde blik aan, draaide zich om en heeft me de rest van de avond niet meer aangekeken
Mn vrienden natuurlijk helemaal in een scheur
De rest van de vakantie heb ik dus naar de naam "Metselaar" geluisterd
das geweldige actie!!!!
Ik was een keer met een goede vriend uit eten en mijn moeder en zus. Ik dacht al dat hij me leuk vond en hij zat ook de hele tijd naar me te kijken. Op een gegeven moment stuur ik een sms naar mijn zus met de boodschap "hij kijkt de hele tijd naar me, volgens mij vind ie me leuk ofzo". Hoor ik opeens dat hij een sms binnenkreeg. Had ik het per ongeluk naar hem verstuurd! Ik dus een enorme boei! We konden er uiteindelijk wel om lachen en hebben er een relatie van 2,5 jaar aan overgehouden!
Nog eentje. Vorige week zag ik een jongen die ik wel leuk vond. Hij stond bij de sigarettenautomaat om een pakje te kopen. De automaat was echter leeg. Even later zag ik hem weer staan dus ik zeg tegen een vriendin "geef me nu een sigaret". Ik dus met die sigaret naar hem toe en net op het moment dat ik wil zeggen "wil je een sigaretje" pakt hij een pakje uit zijn zak! Daar sta je dan met een bek vol tanden Uiteindelijk heb ik het hem hakkelend uitgelegd maar wat voelde ik me kut zeg...
Nokia
quote:Das waar maar op het moment zelf was het wel een blunder... Of moet ik het "een genant" moment noemen? Lijkt me toch wel hetzelfde...
Op zondag 30 juni 2002 19:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
een gebeurtenis waardoor je een relatie van 2.5 jaar krijgt is geeen blunder
Nokia
quote:Ik zou gelijk de Champagne open trekken, lijkt me een duidelijke hint. Grootste blunder van mijn kant moet nog komen Zegt dat wat over mij, of over de dames die ik date
Op donderdag 30 mei 2002 19:48 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik weet niet of het een blunder was, maar eergisteren zei een meisje toen ik met haar ergens alleen was "geen enkele jongen vind mij leuk". Was dat een hint
quote:haha gezondheid!
Op dinsdag 02 juli 2002 22:22 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
ghehe net op het punt staan om te zoenen en dan keihard moeten niezen en het ook doen... ghehee *bummer*
quote:"Gezondheid"
Op dinsdag 02 juli 2002 22:22 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
ghehe net op het punt staan om te zoenen en dan keihard moeten niezen en het ook doen... ghehee *bummer*
en gewoon weer opnieuw proberen
Tweede:
Superleuke meid, maar heeft ze al een vriend ver weg wonen. Dus ik denk, mwa dat kan wel kapot.. Dus een beetje pushen. Vertelt ze me een avond: Ja ik heb het uitgemaakt...Dus ik denk: Kassa!. Goed, blijven slapen, vertelt ze me dat ze nu wat met een jaargenoot heeft.....damn....
quote:WTF
Op woensdag 10 juli 2002 00:38 schreef keida het volgende:
Superleuke meid, maar heeft ze al een vriend ver weg wonen. Dus ik denk, mwa dat kan wel kapot.. Dus een beetje pushen. Vertelt ze me een avond: Ja ik heb het uitgemaakt...Dus ik denk: Kassa!. Goed, blijven slapen, vertelt ze me dat ze nu wat met een jaargenoot heeft.....damn....
quote:Lekkere instelling
Op woensdag 10 juli 2002 00:38 schreef keida het volgende:Superleuke meid, maar heeft ze al een vriend ver weg wonen. Dus ik denk, mwa dat kan wel kapot
Ik was samen met een maat van me en zijn ouders op vakantie naar Tsjechië, en op de camping bleek ook gewoon een meisje bij ons uit de wijk te staan. Opzich hebben we die altijd als pispaal gebruikt op school, omdat ze nogal ..euuh.. bitchy kan overkomen zeg maar.
Zij stond al een week op die camping en kende er dus al best wel veel, dus gelijk de eerste dag dat wij daar aankwamen hadden we gelijk al een dikke vriendengroep van een man of 10. Dat was wel makkelijk van d'r
Volgende dag kwam er nog een meisje met haar broerje bijzitten, die ik nog niet kende maar de andere blijkbaar wel... * Neejoh was gelijk verkocht *
Op de camping was ook een discotheekje/bar, waar we 's avonds altijd heen gingen. Ik dacht daar dus wel het een en ander voor elkaar te boxen, tot ze begint te praten over haar vriendje die thuis zit
Aangezien ik een nette jongen ben, heb ik geen move gemaakt, maar wel een enorm toffe vakantie gehad. Je weet wel, onder het eten elkaar "voeren" zeg maar (patatje en de haar mond doen en zij bij mij Klinkt nu best triest
)
Later in Nederland heb ik haar nog een aantal keer gesproken, en ze woonde in Emmen niet ver van mijn zus af, dus de volgende keer dat we daar heengingen vroeg ik of zij ook zin had om te komen, en zo gezegt zo gedaan. Ik had het neit verwacht, maar was best zenuwachtig, omdat ze in Nederland toch altijd wel wat anders zijn dan op vakantie in een ander land. Maar alles ging goed en we hebben het enorm gezellig gehad. We zaten alleen in een drukke kamer, en ik durfde toen natuurlijk geen move te maken (verjaardag van mijn zus)... (uiteraard eerst begrepen dat het uit was met haar ex)
Nou, toen ze weg ging was alles een beetje ongemakkelijk, en durfde ik haar wéér niet te zoenen omdat ze nét een paar centimeter te ver stond
Ik heb hier altijd spijt van gehad, en ik heb haar alleen nog maar gesproken en niet meer gezien, maar ik ben altijd nog een beetje op haar gebleven ondanks mijn andere vaste relatie.....
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 15-07-2002 17:21]
ik was uit met wat dames ( gewone vriendinnen zeg maar ) in zon discotheek, ik probeer zon hele mooie dame te versieren...ging heel goed...al lekker klef bezig :p
komt opeens 1 van die dames eraan met de vraag "ga je met mij mee naar huis" ( we hadden daar onze fietsen staan ) ik zonder na te denken "ja is goed" ... krijg ik me daar opeens een klap voor me bek van die ene meid die ik probeerde te versieren
later bij die meid zn huis hele verhaal uitgelegt... iedereen lag compleet in een deuk... kreeg nog wel een troost kus tho \o/
En ook wel eens met de beste vriendin van een ex gegaan toen ze op vakantie was. Geen goed idee...
Een keer in de disco zag ik een leuk meisje met een snoepketting, dus ik moest ff knabbelen en dat mocht en dan begin je die nek af te zoenen en toen ging ik met haar... voor 2 seconden en toen hield ze op. Haar ex-vriendje stond achter me (niet gekeken want dat interesseert me niet), maar toen wilde ze niet meer. Erg duf...
En niet lang geleden gegaan met een meisje wat al 5 jaar hetzelfde vriendje heeft vanaf haar 17e. Ze was nog nooit vreemdgegaan. Tsja... what can I say? Ik weet ook niet hoe ik het doe
Een vriend van me, zo zat als een balletje, loopt naar een grietje toe, zegt zo:
-Mag ik jou wat vragen?
Ja ga je gang
-Mag ik jij zeggen?
Ja hoor
- Jij
en hij loopt weg.
Ik heb me helemaal kapot gelachen daarro
quote:Opzich wel droog jah, maar daar moet je wel bijzijn
Op zondag 21 juli 2002 22:42 schreef RDV het volgende:
Ik heb me gister wel helemaal suf gelachen om deze actie, tis geen blunder maar ik wil m jullie niet onthouden:Een vriend van me, zo zat als een balletje, loopt naar een grietje toe, zegt zo:
-Mag ik jou wat vragen?
Ja ga je gang
-Mag ik jij zeggen?
Ja hoor
- Jijen hij loopt weg.
quote:Theo Maassen is goed
Op zondag 21 juli 2002 22:42 schreef RDV het volgende:
Ik heb me gister wel helemaal suf gelachen om deze actie, tis geen blunder maar ik wil m jullie niet onthouden:Een vriend van me, zo zat als een balletje, loopt naar een grietje toe, zegt zo:
-Mag ik jou wat vragen?
Ja ga je gang
-Mag ik jij zeggen?
Ja hoor
- Jijen hij loopt weg.
quote:WWOOOOOOOOAAAAAAAAHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHahahahahahaha
Op maandag 22 juli 2002 12:22 schreef GraPghaST het volgende:
...gaan frutten met de hand naar beneden onder d'r kleren door..na een volle minuut pogingen gedaan te hebben (lukte allemaal niet) zegt zij opeens: "Oh, doe daar maar geen moeite voor, ik heb een body aan."
ROFL!!!!
- verdorie waarkan ik er nu in met mijn hand - en maar voelen en proberen - ik snap er niks van -
hahahaha
quote:Daar had ie t ook van ja
Op maandag 22 juli 2002 07:35 schreef Tain het volgende:[..]
Theo Maassen is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |