abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2002 @ 21:56:20 #151
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4736191
*schop*

Leuk topic, er moeten nog mensen zijn die wat meegemaakt hebben!

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_4742505
Ik wilt er nie meer over hebben

pi_4746913
Vriendin van mij: Ze had een jongen leren kennen in de kroeg. Deze jongen had met haar telefoon naar de zijne gebeld om zo haar nr te hebben. Zij sloeg dat nr (dat bij gebelde nummers stond natuurlijk) ook op in haar telefoon niet wetend dat het niet zijn telefoon was maar de bedrijfstelefoon. Week later stuurt zij hem een smsje dat ze zin heeft om met 'm te zoenen. Juist, naar dat bedrijfstoestel! Kun je nagaan hoe ze daar gelachen moeten hebben...
pi_4746985
Lol , en bedrijfstelefoons ontvangen geen smsjes Lol , kijk hoe onzin dit is
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 25 juni 2002 @ 15:59:21 #155
20641 portier
pi_4747161
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 15:49 schreef Joene het volgende:
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 25 juni 2002 @ 17:59:09 #156
30657 CharlesBronson
driven by suffering
pi_4749266
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 23:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

autch

Drank maakt vergeetachtig

Aangezien ik Straight Edge ben drink ik niet
- screaming gets you nothing -
  dinsdag 25 juni 2002 @ 18:08:42 #157
30657 CharlesBronson
driven by suffering
pi_4749370
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 13:11 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

uhhuh...
[..]

De uberchick!!! Alsof je dat 'andere' zo erg vond (toen...)

Chris dude...

1) ik heb nog nooit versierd, seriously. Vraag maar na. Hoewel afgelopen zaterdag er misschien onder valt.
2) Ja uberchick ja... *zwaimel*

dinsdag 25 juni 2002 @ 18:23:11 #158
20641 portier
pi_4749517
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 18:08 schreef CharlesBronson het volgende:

[..]

Chris dude...

1) ik heb nog nooit versierd, seriously. Vraag maar na. Hoewel afgelopen zaterdag er misschien onder valt.

Iedereen versiert, bewust of onbewust, iedereen doet het
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 25 juni 2002 @ 18:53:50 #159
30657 CharlesBronson
driven by suffering
pi_4749814
Ok ok, ik heb het nog nooit bewust gedaan
pi_4750295
quote:
Ik ben weer de enige die serieus ..is..?
pi_4761532
quote:
Wat is dat nou weer voor gelul?
  woensdag 26 juni 2002 @ 13:18:30 #162
3495 creech
Verdere Oosten
pi_4762115
Iemand die in de war is met vaste telefoon aansluitingen ?
Liever buitenwesten dan in het westen
pi_4764281
dit is dan een versierblunder van een vriendin van me en noem haar D.:

Enfin, staan we zo goed als wekelijks in dezelfde disco ziet D. een leuke jongen staan bij een tafeltje en hij's omringd met zijn vrienden en vriendinnen.
D. gaat er een beetje bij rondhangen en nodigd me ook uit om haar te vergezellen (anders is ze maar alleen).
D. probeert heel sexy te dansen, aandacht trekken van die gozer maar er gebeurd niets en blijft het proberen.
Tegen het einde van de avond staat hij nog steeds "alleen". Echter een van die meiden die rond hem hing bleek zijn vriendin te zijn.
Hij pakt zijn vriendin op d'er bek en D. stond toen een beetje met een rood hoofd te kijken

Resistance is futile, you shall be assimilated
  woensdag 26 juni 2002 @ 15:35:50 #164
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_4764466
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 15:28 schreef loquitos het volgende:
dit is dan een versierblunder van een vriendin van me en noem haar D.:

Enfin, staan we zo goed als wekelijks in dezelfde disco ziet D. een leuke jongen staan bij een tafeltje en hij's omringd met zijn vrienden en vriendinnen.
D. gaat er een beetje bij rondhangen en nodigd me ook uit om haar te vergezellen (anders is ze maar alleen).
D. probeert heel sexy te dansen, aandacht trekken van die gozer maar er gebeurd niets en blijft het proberen.
Tegen het einde van de avond staat hij nog steeds "alleen". Echter een van die meiden die rond hem hing bleek zijn vriendin te zijn.
Hij pakt zijn vriendin op d'er bek en D. stond toen een beetje met een rood hoofd te kijken

komt mij bekend voor
  woensdag 26 juni 2002 @ 15:38:25 #165
20641 portier
pi_4764533
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 15:35 schreef SqueaK het volgende:

[..]

komt mij bekend voor

Jij bent D. ??
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 26 juni 2002 @ 16:22:47 #166
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_4765403
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 15:38 schreef portier het volgende:

[..]

Jij bent D. ??

hehe nou niet echt...
  donderdag 27 juni 2002 @ 15:49:56 #167
20641 portier
pi_4780883
*schop*

Iemand nog? Kom op, laat je gaan. Who cares?!

GEILE VROUWPERSONEN!
  donderdag 27 juni 2002 @ 16:58:21 #168
30657 CharlesBronson
driven by suffering
pi_4782168
Ik wacht tot iemand reageert en zegt 'ja ik was dat meisje die tegen je aan kwam dansen, jij was die jongen die zo leuk danste, ik ben Uberchick!'
  donderdag 27 juni 2002 @ 17:30:50 #169
20641 portier
pi_4782785
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 16:58 schreef CharlesBronson het volgende:
Ik wacht tot iemand reageert en zegt 'ja ik was dat meisje die tegen je aan kwam dansen, jij was die jongen die zo leuk danste, ik ben Uberchick!'

Ik weet er weer 1, niet van mijzelf, maar ik zag het samen met een vriend van me gebeuren. Kheb er de hele avond nog om gelachen.

Wij waren met z'n tweeen aan het dansen op een podium en voor mij danste een typisch discohoertje. Zo 1tje die er knap uitziet en elke keer een andere jongen pakt. Goed, op gegeven moment komt er een klein, niet bijzonder knap, indisch jongetje naast mij dansen en hij wil duidelijk een move maken. Ik kijk hem al wat vreemd aan, hij loopt een beetje zenuwachtig te lachen. Ik kijk hem weer vreemd aan en hij vraagt aan mij of dat toevallig mijn vriendin is. Ik zeg, nope, ze is van jou (of iets in die trant) en hij kijkt erg blij. Ik zag het al aankomen... Hij gaat achter haar staan, pakt haar bij dr middel, zij kijkt half om en duwt zijn handen weg. Hij kijkt vragend naar zijn vrienden, die liggen dubbel, ik ook en hij springt van het podium en verdwijnt in de menigte.
Dit alles heeft ongeveer 3 minuten geduurd, en om het te zien, prachtig. Je moet je voorstellen, klein onzeker mannetje denkt zijn slag te slaan op (waarschijnlijk) de 1e keer dattie uitgaat en hij wordt keihard gedist en hijs meteen weer weg.

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_4783335
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 17:30 schreef portier het volgende:

[..]

Ik weet er weer 1, niet van mijzelf, maar ik zag het samen met een vriend van me gebeuren. Kheb er de hele avond nog om gelachen.

Wij waren met z'n tweeen aan het dansen op een podium en voor mij danste een typisch discohoertje. Zo 1tje die er knap uitziet en elke keer een andere jongen pakt. Goed, op gegeven moment komt er een klein, niet bijzonder knap, indisch jongetje naast mij dansen en hij wil duidelijk een move maken. Ik kijk hem al wat vreemd aan, hij loopt een beetje zenuwachtig te lachen. Ik kijk hem weer vreemd aan en hij vraagt aan mij of dat toevallig mijn vriendin is. Ik zeg, nope, ze is van jou (of iets in die trant) en hij kijkt erg blij. Ik zag het al aankomen... Hij gaat achter haar staan, pakt haar bij dr middel, zij kijkt half om en duwt zijn handen weg. Hij kijkt vragend naar zijn vrienden, die liggen dubbel, ik ook en hij springt van het podium en verdwijnt in de menigte.
Dit alles heeft ongeveer 3 minuten geduurd, en om het te zien, prachtig. Je moet je voorstellen, klein onzeker mannetje denkt zijn slag te slaan op (waarschijnlijk) de 1e keer dattie uitgaat en hij wordt keihard gedist en hijs meteen weer weg.

discohoertje?
als ik dit zo leest heeft ie juist geluk gehad dan dat zij niet op zijn 'versiertruuk' is afgegaan
  donderdag 27 juni 2002 @ 18:36:00 #171
20641 portier
pi_4783526
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 18:18 schreef Smurf het volgende:

[..]

discohoertje?
als ik dit zo leest heeft ie juist geluk gehad dan dat zij niet op zijn 'versiertruuk' is afgegaan

Tuulijk niet, hij wil haar voor een avond pakken. Same idea u know
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_4785251
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 17:30 schreef portier het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die denkt; ah gosjie ?

pi_4785576
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 20:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja!!
  zondag 30 juni 2002 @ 01:10:16 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4815916
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 20:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

ehmmmmm..... JAH!!!

Eigenlijk wel een beetje zielig voor em maar wel grappig.
Als je zo'n wijffie wilt hebben ben je of een groentje, of je vriendin heeft het net uitgemaakt ofzo
(niet dat ik zo'n mega held ben )

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 30 juni 2002 @ 01:49:20 #175
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_4816262
heb een keer gehad toen we met de vriendengroep nog naar renesse op vakantie gingen..
Stonden we daar met zn alleen in de discotheek, en kreeg zo te horen van "wow, moet je daar es kijken". Hadden er weer een paar het voorzien op zo'n veel te populair meisje.. Uiterlijk zag ze er gewoon al arogant uit.. maar goed, we waren net een beetje aan het kloten die avond, en ze wilden wel ff wedden dat ik nix durfde te doen bij haar.. Hadden we dus net weer een nieuwe openingszin bedacht, wij overleggen.. "Haha, dat doe je echt niet! Dikke bluf!!" Nou, dat hoeft mij niet ter oren te komen

Dus ik eropaf.. beetje dansen enzo, oogcontact.. had op zich best kans van slagen in mijn ogen.. rustig begonnen, ff kort praatje gemaakt enzo leuk leuk.. Maar goed, mn vrienden stonden erbij te kijken Op een gegeven moment denk ik van ach we zijn hier toch voor de fun dus ik neem diep adem en vuur: "hey, jouw vader is zeker bouwvakker van beroep?" Zij: "HE? Nee! Hoezo dat dan?" Ik:"Nou, hij heeft wel wat moois in elkaar gemetseld"

Tsjah wat het nou was weet ik niet, of ze iets verkeerd had verstaan ofzo, of dat het haar gewoon niet beviel (t was toch best een mooi compliment dacht ik zo? ) maar ze keek me met een verontwaardigde blik aan, draaide zich om en heeft me de rest van de avond niet meer aangekeken

Mn vrienden natuurlijk helemaal in een scheur De rest van de vakantie heb ik dus naar de naam "Metselaar" geluisterd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')