abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:19:51 #126
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_4673403
Nog één!!! Alhoewel, het is niet echt een blunder...

Een week of drie geleden vond ik het weer eens tijd om op een donderdagavond te gaan stappen. Gezellig met wat vrienden en vriendinnen naar een discotheek. Ik besloot om even naar het toilet te gaan en vervolgens een rondje te wandelen. Kom ik een leuke meid tegen even mee babbelen enzo, en ik was blij dat ik mijn vrienden elders had achtergelaten. Het was echt gezellig met haar, wat drinken etc je kent het wel. En van het één kwam, deze keer wel, het ander. Het was echt een super meid, een beetje zo'n zeiltrutjetypje. Kraagje van de oranje RL-polo omhoog, Esprit schoentjes en het blonde haar in een staartje.

Zegt ze op eens: "Wist je dat je mij al veel langer kent dan alleen van vanavond?"
Dus ik vraag waar ik haar van zou moeten kennen.
Zij antwoordt met: "Nou ik ben die-en-die en heb één jaar bij je in de klas (de 3e) gezeten op de HAVO, ik was toen die achterlijke randdebiele tering hippie die jij altijd heb genegeerd. Door jou vond ik het niet erg leuk meer op school!"

Dan sta je ineens met je mond vol tanden!!

Ik heb haar toen mijn welgemeende excuses aangeboden, en we hebben nog een zeer geslaagde avond gehad met z'n tweeën

En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
pi_4673851
HAHAHHAHAHAA, daar sta je dan
hahahaha
maar eigenlijk toch ondanks dat een geslaagde avond gehad.

(was je niet bang op een of andere wraakactie die avond )

donderdag 20 juni 2002 @ 15:49:19 #128
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_4674060
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 15:39 schreef Smurf het volgende:
hahahaha

Nee, daar was ze veel te lief voor. Al was het wel volkomen terecht geweest
En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:56:40 #129
30287 thejoker80
Leuk hè?....50 gulden(25 euro)
pi_4674228
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 01:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
toen kwam die vriend van mij eraan en zei: kom op!!! niet met haar praten je hebt nog een meisje te versieren!!!!
WHOEHAHAHAHAHAHAA. ROFLOL
Hoe heet je?..... ach daar kan je ook niks aan doen.
pi_4674402
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 12:35 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Nou, het is gewoon helemaal niet mijn stijl om zoiets te flikken. Ik zou het zelf ook supererg vinden als ik met een meid stond te zoenen en dat die meid dan ondertussen zou denken dat ze nu 1-0 voorstond en meteen een ander wil pakken.

Niet dat ik erg preuts ben ofzo, maar ik vind wel dat je meiden met respect moet behandelen, en niet moet 'gebruiken'

Dat behandelen met respect ben ik het ook mee eens hoor. Maar zoals je zelf al aangeeft er zijn ook meiden die dat doen dus.... Tja het is en blijft je eigen keuze, ik zou het niet kunnen en niet willen!
pi_4674522
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:39 schreef Kuzco het volgende:
"Wat leuk dat je wat van je laat horen, hoe kom je aan mijn nummer? En ben jij die jongen waar ik zaterdag mee heb gezoend?"

Dus ja.. dat uhh.. dat was balen!!!

Waarom zeg je niet gewoon van ja dat was ik, als ze zo zat was zal ze waarschijnlijk de persoon ook niet meer herkend van zien, proberen waard geweest!!
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 15:19 schreef Kuzco het volgende:

[...]

Zegt ze op eens: "Wist je dat je mij al veel langer kent dan alleen van vanavond?"
Dus ik vraag waar ik haar van zou moeten kennen.
Zij antwoordt met: "Nou ik ben die-en-die en heb één jaar bij je in de klas (de 3e) gezeten op de HAVO, ik was toen die achterlijke randdebiele tering hippie die jij altijd heb genegeerd. Door jou vond ik het niet erg leuk meer op school!"

Dan sta je ineens met je mond vol tanden!!

Ik heb haar toen mijn welgemeende excuses aangeboden, en we hebben nog een zeer geslaagde avond gehad met z'n tweeën

Noem je dat geen blunder, dat vind ik juist een echte. Alleen loopt het gelukkig wel goed voor je af, en aardig van je dat je je excuus aanbood!!
  donderdag 20 juni 2002 @ 17:08:35 #132
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4675854
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 15:39 schreef Smurf het volgende:
hahahaha

Sta je te zoenen, krijg je ineens een knietje in je *piep*
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 21 juni 2002 @ 00:42:45 #133
23530 emst
gloeiendegloeiende!
pi_4682079
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 17:08 schreef portier het volgende:

[..]

Sta je te zoenen, krijg je ineens een knietje in je *piep*

of ze bijt.. brrr
[b]ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert..ik ken een zinnetje dat irriteert[/b]
pi_4682747
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:51 schreef cWaVe het volgende:
Ik heb ook nog een hele domme. Toen ik een jaartje of 15 was had ik een heel erg mooi meisje versiert. Verkering en de hele rattaplan. Alles kids totdat ik een keer bij haar thuis kwam. Dikke vette nederlandse vlag in de tuin. Kadotje dat ik van haar kreeg was een heel grote spek met aan de achterkant een nederlandse vlag. En dit was is de tijd van bombers en nederlandse vlaggetjes op de arm. Dus ik d8 bij mezelf:"Godverdomme ik heb hier stel nationalistische racisten te pakken". Volgende dag uitgemaakt. Blijkt later dat die vader in het leger heeft gezeten en hij die dag een of ander gevecht tijdens WOII herdacht en dat die spek gewoon toeval was. Ik weet nog steeds niet hoe ik ooit op die gedachte-gang ben gekomen. Maar ik weet wel dat zij met de loop der jaren alleen maar mooier is geworden..
Pijnlijk
pi_4685088
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 15:19 schreef Kuzco het volgende:

heel verhaal...

kewl echt wel grappug
  zondag 23 juni 2002 @ 01:13:17 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4709002
hmmm het weekend is weer begonnen
nog geen blunders gemaakt jongens??? (en meisjes)

ik iig niet

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 23 juni 2002 @ 10:52:33 #137
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_4711694
Ik heb nog wel een grappig verhaaltje wat hier wel bij kan, het is alleen NIET van mijzelf

Bij mij op school was een ventje uit de 3e klas, die had een leuk webcam-avontuurtje met een meisje, uit dezelfde klas ofzo. Wat hij alleen niet wist, is dat dat meisje alles opnam, en liet zien aan een ander mannetje uit die klas. Die heeft vervolgens screenshots gemaakt van dat jongetje die leuk met zichzelf aan het spelen was, en die DOOR HEEL DE SCHOOL VERSPREID!!!

Echt IEDEREEN wist wie die gozer was, en wat hij had gedaan de dag vantevoren! Die gozer komt op school, en wordt door IEDEREEN uitgelachen!! Het waren American Pie-achtige taferelen!! Ik kon er ook wel om lachen

pi_4712955
quote:
Op zondag 23 juni 2002 10:52 schreef M_tha_Man het volgende:
Ik heb nog wel een grappig verhaaltje wat hier wel bij kan, het is alleen NIET van mijzelf

Bij mij op school was een ventje uit de 3e klas, die had een leuk webcam-avontuurtje met een meisje, uit dezelfde klas ofzo. Wat hij alleen niet wist, is dat dat meisje alles opnam, en liet zien aan een ander mannetje uit die klas. Die heeft vervolgens screenshots gemaakt van dat jongetje die leuk met zichzelf aan het spelen was, en die DOOR HEEL DE SCHOOL VERSPREID!!!

Echt IEDEREEN wist wie die gozer was, en wat hij had gedaan de dag vantevoren! Die gozer komt op school, en wordt door IEDEREEN uitgelachen!! Het waren American Pie-achtige taferelen!! Ik kon er ook wel om lachen

haha kewl
pi_4713211
ik doe niet aan blunders, enkel aan minder verstandige opmerkingen
  zondag 23 juni 2002 @ 16:12:22 #140
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_4714775
die mogen ook
pi_4720021
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 00:35 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

was dat lang geleden?
misschien een stomme vraag maar hadden jullie toen nog geen mobieltjes of was dat rond 97 dat de mobieltjes nog heel duur waren.

Nee, het was niet zo lang geleden: bijna een jaar. Maar als iemand rijles heeft, heeft hij doorgaans zijn telefoon niet aanstaan. Dus heeft het ook geen zin om hem te bellen. Bovendien had hij niet eens een mobieltje, gewoon omdat hij dat niet wilde. Dat kan toch ook?
pi_4720325
Dit is al een paar jaar terug. Ik was in discotheek en er kwam een knap meisje op me af, maar ik vroeg me af waar 1 van mijn vrienden was. Hij had wat problemen dus ik was gewoon meer bezorgd dan daarmee bezig. Nou goed ze probeerde me dus te versieren, sttond eerst een tijd te kijken en kwam toen op me af. Nou ja goed, zij probeert het gesprek te openen, maar ik ben dus met hele andere dingen bezig. Ik antwoordde dus best wel kortaf enzo en bleef in haar ogen ongeinteresseerd in de rondte kijken. Toen vroeg ze iets, maar ja iedereen heeft dat wellus dat je het niet verstaat en dat het later pas verwerkt word daarboven. Het was ook best een herrie dus ja...

Maar goed ik wist niet wat ze vroeg, dus ik ( echt botte boer) in mijn meest directe taal: ga jij es wat te drinken halen? ( en dan ook op een hele droge, bevelende manier gezegd)

Tien seconden later kwam het terug wat ze had gezegd, ze had gevraagd of ik mee naar buiten ging, want ze wilde 'hier' echt weg

Ik heb nooit een drankje gehad en haar nooit weer gezien. ( het arme kind had waarschijnlijk al haar moed net verzameld). Hmm als je dit lees, herkansing?

[edit] en die vriend van me lag thuis met een andere meid [/edit]

zondag 23 juni 2002 @ 22:45:35 #143
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_4720567
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:33 schreef Tranceptor het volgende:

LOL
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
pi_4720568
quote:
Dit is al een paar jaar terug. Ik was in discotheek en er kwam een knap meisje op me af, maar ik vroeg me af waar 1 van mijn vrienden was. Hij had wat problemen dus ik was gewoon meer bezorgd dan daarmee bezig. Nou goed ze probeerde me dus te versieren, sttond eerst een tijd te kijken en kwam toen op me af. Nou ja goed, zij probeert het gesprek te openen, maar ik ben dus met hele andere dingen bezig. Ik antwoordde dus best wel kortaf enzo en bleef in haar ogen ongeinteresseerd in de rondte kijken. Toen vroeg ze iets, maar ja iedereen heeft dat wellus dat je het niet verstaat en dat het later pas verwerkt word daarboven. Het was ook best een herrie dus ja...

Maar goed ik wist niet wat ze vroeg, dus ik ( echt botte boer) in mijn meest directe taal: ga jij es wat te drinken halen? ( en dan ook op een hele droge, bevelende manier gezegd)

Tien seconden later kwam het terug wat ze had gezegd, ze had gevraagd of ik mee naar buiten ging, want ze wilde 'hier' echt weg

Ik heb nooit een drankje gehad en haar nooit weer gezien. ( het arme kind had waarschijnlijk al haar moed net verzameld). Hmm als je dit lees, herkansing?

Lekker lullig! Ligt hij thuis gewoon te naaien, en omdat hij ligt te naaien, loop jij je kans mis op die knappe griet! Moet je vragen aan je vriend of je zijn vriendin een keertje mag als goedmakertje!
pi_4720991
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:45 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Lekker lullig! Ligt hij thuis gewoon te naaien, en omdat hij ligt te naaien, loop jij je kans mis op die knappe griet! Moet je vragen aan je vriend of je zijn vriendin een keertje mag als goedmakertje!

Ik heb hem al heel lang niet gezien, dit was ook al een hele tijd terug gebeurd.

Kep nog wel recentere versierblunders

Maar die houk voor me nog ff

maandag 24 juni 2002 @ 12:39:34 #146
20641 portier
pi_4727786
quote:
Die zin maakt um af

Prachtig verhaal!

GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 24 juni 2002 @ 13:38:55 #147
20641 portier
pi_4728554
Nog 1tje voor het topic, ik vertelde um ergens anders al...

Ik stond in de disco met wat vrienden te dansen en ik ging even naar de bar om wat te drinken te halen. Ik bestel, kijk even rond op zoek naar vrouwelijk schoon en ik zie een meisje naar mij kijken. Ik kijk vrolijk terug en ze zwaait even. Ik zwaai vrolijk terug en haar vriendje die 1,5 meter achter mij stond ook

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_4728801
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:38 schreef portier het volgende:
Nog 1tje voor het topic, ik vertelde um ergens anders al...

Ik stond in de disco met wat vrienden te dansen en ik ging even naar de bar om wat te drinken te halen. Ik bestel, kijk even rond op zoek naar vrouwelijk schoon en ik zie een meisje naar mij kijken. Ik kijk vrolijk terug en ze zwaait even. Ik zwaai vrolijk terug en haar vriendje die 1,5 meter achter mij stond ook

Hahah, jah dat ken ik
pi_4728849
Ik had er ook zo één laatst:

Ik zat in de trein in zo'n vierzitsding en er kwam zeg maar achter me ( een klapdeur door) een geweldig mooi meisje zitten. ( diagonaal achter me dus)

Dus ik veins dat het zitje waar ik op zit vies is en gooi er wat van mn drinken overheen... (ahum...ja je doet wat om een beter uitzicht te krijgen) en ik ga dus in het tegenovergestelde zitje zitten om een betere kijk op dr te hebben. Nou ja goed, ik kan dr dus goed zien en kijk dr af en toe aan. De hele reis gebeurt er verder weinig, tot...
Opeens komt de conducteur ( zo eentje die er net werkt) vrolijk binnen gewandeld en vraagt om de vervoersbewijzen. Nou ja goed, ik zoeken naar mn OV en ik kan het ding dus nergens vinden, dus ik begin langzaam meer gelijkenis te vertonen met een tomaat.

Mijn OV was dus gevallen en ik ga op de grond om hem te zoeken, kan het ding niet vinden. Die conducteur vragen waar ik helemaal heen moest... doet ie eerst moeilijk ( dus ik alsmaar roder) dan begint ie rielekst te doen en zegt dat het ok is voor nu. Maar ik zou er wel wijs aan doen om hem te vinden

Dus ik zoek overal die damn OV ( ik had em trouwens los in mn zak) vergeten dat ik cola over de bank had gegooid (klein beetje maar..hoor) dus ik ga met mn knieen, je raadt het al..

Nou ja, ze ziet het en moet lachen en ik voel me een nog grotere druif , nou ja denk ik toch een glimlach

Even later stapt ze uit en ik hoor dr zeggen:

'Dr zat zo'n jongen tegenover me en die .... blah het hele verhaal, maar ik zie je vanavond weer schatje'

*zucht*

GVD, heb ik ook altijd...

pi_4729302
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:59 schreef Tranceptor het volgende:
Even later stapt ze uit en ik hoor dr zeggen:

'Dr zat zo'n jongen tegenover me en die .... blah het hele verhaal, maar ik zie je vanavond weer schatje'

*zucht*

GVD, heb ik ook altijd...

Prachtig, al helemaal hoe je het brengt, altijd het gene waar het om gaat op het laatste moment! Supers!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')