abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:27:07 #101
30518 4EverLuv
Hallow meneer de uil ;-)
pi_4634326
Lekkere vrienden heb jij eros
Uhm...alles lekker?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 11:51:33 #102
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_4635661
Ik heb ook nog een hele domme. Toen ik een jaartje of 15 was had ik een heel erg mooi meisje versiert. Verkering en de hele rattaplan. Alles kids totdat ik een keer bij haar thuis kwam. Dikke vette nederlandse vlag in de tuin. Kadotje dat ik van haar kreeg was een heel grote spek met aan de achterkant een nederlandse vlag. En dit was is de tijd van bombers en nederlandse vlaggetjes op de arm. Dus ik d8 bij mezelf:"Godverdomme ik heb hier stel nationalistische racisten te pakken". Volgende dag uitgemaakt. Blijkt later dat die vader in het leger heeft gezeten en hij die dag een of ander gevecht tijdens WOII herdacht en dat die spek gewoon toeval was. Ik weet nog steeds niet hoe ik ooit op die gedachte-gang ben gekomen. Maar ik weet wel dat zij met de loop der jaren alleen maar mooier is geworden..
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
  dinsdag 18 juni 2002 @ 11:55:41 #103
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4635742
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:51 schreef cWaVe het volgende:
Ik heb ook nog een hele domme. Toen ik een jaartje of 15 was had ik een heel erg mooi meisje versiert. Verkering en de hele rattaplan. Alles kids totdat ik een keer bij haar thuis kwam. Dikke vette nederlandse vlag in de tuin. Kadotje dat ik van haar kreeg was een heel grote spek met aan de achterkant een nederlandse vlag. En dit was is de tijd van bombers en nederlandse vlaggetjes op de arm. Dus ik d8 bij mezelf:"Godverdomme ik heb hier stel nationalistische racisten te pakken". Volgende dag uitgemaakt. Blijkt later dat die vader in het leger heeft gezeten en hij die dag een of ander gevecht tijdens WOII herdacht en dat die spek gewoon toeval was. Ik weet nog steeds niet hoe ik ooit op die gedachte-gang ben gekomen. Maar ik weet wel dat zij met de loop der jaren alleen maar mooier is geworden..
WHAAAAA
pi_4638168
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:55 schreef Fliepke het volgende:

[..]

WHAAAAA

hehehehhe
  dinsdag 18 juni 2002 @ 17:05:50 #105
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4640881
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 19:58 schreef een meisje het volgende:
Ik had er ook nog 1

Er was een hard-house feest in een disco en er was weinig aan. Ik hou sowieso niet zo van hard-house.
Komt er ineens een mega slijmbal langslopen, hij mij een beetje achterna zitten enzo. ff praten enzo. Wat te drinken gekregen, je kent het wel.

Na een tijdje zegt ie van "Het ziet er naar uit dat je niet echt naar je zin hebt". Dus ik zeg maar van "Nee maar dat komt door de muziek en niet door jou hoor. Ik hou helemaal niet van Hard-house"
Dus hij helemaal blij. Heeftie weer wat om over te kletsen enzo. Dus hij zegt zo van "Tja er is volgende week weer een beachparty. Ik heb een pasje dus ik kom er altijd gratis in. Misschien zin om mee te gaan als mijn persoonlijke gast?"
Nou dat wou ik dus echt niet. Dus ik vraag doodleuk of m'n vriend (die ik dus helemaal niet heb) mee mag.

je wilt niet weten hoe snel ie weg was

dinsdag 18 juni 2002 @ 19:18:23 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4643110
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 17:05 schreef TripleM het volgende:

[..]

grapjas

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_4644820
quote:
Die is wel behoorlijk lullig voor je!!
  woensdag 19 juni 2002 @ 15:06:13 #108
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_4655799
Mijn tweede verhaaltje:

Afgelopen weekend was ik in een discotheek met een stel van mijn vrienden. We waren allemaal geslaagd en hadden dus wel zin in een feestje. Eerst flink inzuipen en dan naar die discotheek. Op een gegeven moment zegt Edwin (Nimrod) tegen mij dat hij een wedstrijdje wil doen wie de meeste meiden kan zoenen die avond. Dus ik heb zoiets van: "Mkay"

Kom ik in die discotheek een meisje tegen uit 5havo (ikzelf zit in 6vwo). Ik daar een beetje mee praten, ik haar wat versieren en ik pak haar op haar bek.

1-0 voor mij. Dat kwam ik dus 'trots' bij Nimrod melden die inmiddels ook al aan de bar zat met een meid.

Ik ging even verderop zitten om te praten met het zusje van een goede vriend van mij. Dat meisje was best wel knap en ik zie vanuit mijn ooghoeken Nimrod 1-1 scoren.

Dus ik denk: 'Och wat kan het mij' en ik begin dat zusje van die maat van te versieren. Komt opeens dat meisje waar ik eerder mee gezoend had naast me zitten!

Hmm....wat nu te doen? Gelukkig komt daar Jeroen aanzetten, die met dat eerste meisje begint te praten. Ik richt al mijn aandacht weer op het tweede meisje... hoor ik Jeroen zeggen tegen die eerste meid "Misschien dat je hier beter niet kan gaan zitten, want (Boomrups) is bezig die meid te versieren"

So I'm like: Oh my god! Ik kon wel door de grond zakken. Dat eerste meisje liep weg en heb ik de hele avond niet meer gezien. Dat tweede meisje heb ik nog wel mee gezoend wat de eindstand van de avond op 2-1 voor mij bracht.

Ik hoop dat het verhaal een beetje te volgen is?

Disclaimer: ik weet dat dit soort 'wedstrijdjes' puberaal en verre van stoer zijn. Ik zou zoiets ook nooit in mijn hoofd halen ware het niet dat ik in tamelijk beschonken toestand was. Slecht excuus natuurlijk, maar misschien helpt het als ik zeg dat ik met mezelf afgesproken heb dat ik niet meer zoiets zou doen.

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_4658111
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 15:06 schreef Boomrups het volgende:
Ik hoop dat het verhaal een beetje te volgen is?

Disclaimer: ik weet dat dit soort 'wedstrijdjes' puberaal en verre van stoer zijn. Ik zou zoiets ook nooit in mijn hoofd halen ware het niet dat ik in tamelijk beschonken toestand was. Slecht excuus natuurlijk, maar misschien helpt het als ik zeg dat ik met mezelf afgesproken heb dat ik niet meer zoiets zou doen.

Je verhaaltje is wel te volgen, maar die disclaimer, nou ik heb zo me twijfels of je je daaraan houdt... Maar ja ach puberaal, als je ziet dat ze het in spanje enzo ook doen, ook al zijn de personen in kwestie dan al rond de 25, niet echt puberaal meer dus! Niks om voor te schamen
pi_4658618
quote:
Op maandag 17 juni 2002 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
haha 1 uur en 3 kwartier wachten.. weet je hoe laaaang dat is als je WACHT.. dat lijkt wel 3 uur..

ik was m na 20 min gepeerd

Ik heb ook weleens lang zitten wachten. Okay, geen uur en 3 kwartier... Maar wel lang. Ik zou gaan squashen met mijn huidige vriend. Hij had rijles, tot kwart over vijf, zoiets. Maar volgens hemzelf was hij er tussen vijf en halfzes. Dus ik daarheen, op tijd, zag zijn fiets staan. Hij had nog rijles, rustigjes wachten, werd half 6, 6 uur, om half 7 kwam er een lesauto aan. Zat hij in, 'de instructeur moest iemand in Den Haag ophalen'

Zit je dan, zo lang op te wachten...

Oh ja, en nog even ontopic:
in de brugklas had je altijd van die supergezellige klassefeesten. Ik daarheen, was een jongen die ik al een poosje leuk vond, en hij mij. We gingen een spelletje doen, moest je dansen met een jongen en als je ermee stopte, moest je mekaar een zoen geven. Goed, wij wisten meteen dat we met elkaar gingen dansen. Na een paar minuten, nummer was bijna afgelopen, zegt hij 'zullen we ermee nokken?' (om mij een zoen te kunnen geven) goed hoor, zeg ik, ik wilde hem echt op zijn bek pakken, nou nee hoor. lekker drie zoenen gegeven op zijn wangen
Achteraf heb ik mezelf zoo voor mijn kop geslagen...

woensdag 19 juni 2002 @ 19:53:39 #111
30657 CharlesBronson
driven by suffering
pi_4660575
Als je het uitmaakt met een meissie omdat je denkt of vindt dat ze een dikke vette racist is kan ik alleen maar zeggen dat ik respect voor je heb. Tenminste nog iemand die voor zijn idealen opkomt.

Versierblunders... ik versier eigenlijk nooit maar heb wel blunders gemaakt (ben blunders begaan, whatever), voornamelijk door mijn verlegenheid tegenover leuke meisjes.

* 13 jaar, 2e klas. Er was een meisje wat ik erg leuk vond en ik had een beetje met haar gepraat tijdens een of andere special projectdag voor de 2e klas. Anyway, na een paar dagen zei ze 'vind je het goed als ik met je meefiets straks?' ik zo, ja natuurlijk! Alleen toen het moment supreme daar was bedacht ik me opeens... dat ik niet eens wist hoe ze heette
Dus ik natuurlijk onhandig vragen van 'uuhhh hoe heet je eigenlijk? hehehe'.
Zij had van mij natuurlijk al alles uitgezocht, naam, klas, achternaam, adres, telefoonnumer, etc.
hehe *oeps*

* paar maanden geleden in Delft, meisje lachte de hele tijd lief naar me en zocht de hele tijd oogcontact enzo en ik natuurlijk steeds weg kijken want oogcontact is ENG! Zag haar ongeveer 1x per week en na een tijdje kwam ze naast me staan op de trap daar (zat ruimte maar ze kwam tegen me aan staan) en ging met iemand staan praten en een beetje dansen, maar precies zo dat ze steeds met haar kont tegen me aandraaide, en dan af en toe een arm naar achter bewegen, mij raken en 'oh sorry *onschuldigkijk&' doen...
Liep ze de trap op naar de garderobe, week enorm uit met haar schouder waardoor ze mij zowat van de trap stootte (ja ik was verdomme bijna naar mijn dood gekletterd! maar daarover een andere keer meer... ofzo), en weer 'oh sorry *liefkijk*'.
Kwam ze de trap af met haar jas aan, vroeg ze 'kom je volgende week weer zo leuk dansen?'. Ik 'eermmmz *stotter* ehhh jaaaaaa?', zij 'leuk tot volgende week dan!', ik 'ermz brrrblll'.
De week erna ben ik niet geweest omdat ik iets anders ging doen en dit vergeten was

- screaming gets you nothing -
  woensdag 19 juni 2002 @ 20:04:08 #112
4914 MeNTaL_TO
Been there, done that
pi_4660763
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 19:53 schreef CharlesBronson het volgende:
Als je het uitmaakt met een meissie omdat je denkt of vindt dat ze een dikke vette racist is kan ik alleen maar zeggen dat ik respect voor je heb. Tenminste nog iemand die voor zijn idealen opkomt.
Ik lees dit anders, niet alleen racisten hebben dus vooroordelen

Hij had het ook gewoon kunnen vragen hoe dat zat.

Shibby dude! and then? and then? and then?.........and theeeeennnnn?
  woensdag 19 juni 2002 @ 23:37:31 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4664889
quote:
* paar maanden geleden in Delft, meisje lachte de hele tijd lief naar me en zocht de hele tijd oogcontact enzo en ik natuurlijk steeds weg kijken want oogcontact is ENG! Zag haar ongeveer 1x per week en na een tijdje kwam ze naast me staan op de trap daar (zat ruimte maar ze kwam tegen me aan staan) en ging met iemand staan praten en een beetje dansen, maar precies zo dat ze steeds met haar kont tegen me aandraaide, en dan af en toe een arm naar achter bewegen, mij raken en 'oh sorry *onschuldigkijk&' doen...
Liep ze de trap op naar de garderobe, week enorm uit met haar schouder waardoor ze mij zowat van de trap stootte (ja ik was verdomme bijna naar mijn dood gekletterd! maar daarover een andere keer meer... ofzo), en weer 'oh sorry *liefkijk*'.
Kwam ze de trap af met haar jas aan, vroeg ze 'kom je volgende week weer zo leuk dansen?'. Ik 'eermmmz *stotter* ehhh jaaaaaa?', zij 'leuk tot volgende week dan!', ik 'ermz brrrblll'.
De week erna ben ik niet geweest omdat ik iets anders ging doen en dit vergeten was
autch

Drank maakt vergeetachtig

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_4665584
Ik bij meisje.. wat ik 1 avond kende.. neuken, ontmaagden zelfs..

Ik bleef slapen, ouders waren op vakantie..

Kwam 's ochtends oma even voor haar ontbijt zorgen, want ze MOEST naar school van ouders.. dus oma kwam zorgen dat ze dat ook ging..

Half 8 's ochtends..

Oma in woonkamer, ik met haar in slaapkamer ouders, snel aankleden.

Meisje oma naar boven gelokt.. ik met schoenen onder mn arm door het raam naar buiten geklommen..

Stond ik daar 's ochtends half 8 op straat..

Hing mn jas er nog.

donderdag 20 juni 2002 @ 00:21:25 #115
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4665630
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 00:17 schreef MoJo het volgende:

Hing mn jas er nog.

.
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  donderdag 20 juni 2002 @ 00:23:22 #116
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4665651
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 00:17 schreef MoJo het volgende:
Ik bij meisje.. wat ik 1 avond kende.. neuken, ontmaagden zelfs..

Ik bleef slapen, ouders waren op vakantie..

Kwam 's ochtends oma even voor haar ontbijt zorgen, want ze MOEST naar school van ouders.. dus oma kwam zorgen dat ze dat ook ging..

Half 8 's ochtends..

Oma in woonkamer, ik met haar in slaapkamer ouders, snel aankleden.

Meisje oma naar boven gelokt.. ik met schoenen onder mn arm door het raam naar buiten geklommen..

Hing mn jas er nog.

En daarom nodig ik ze altijd bij mij uit
Bovendien hebben mijn ouders een geweldig bed..
  donderdag 20 juni 2002 @ 00:35:49 #117
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4665802
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 17:22 schreef goudappeltje het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens lang zitten wachten. Okay, geen uur en 3 kwartier... Maar wel lang. Ik zou gaan squashen met mijn huidige vriend. Hij had rijles, tot kwart over vijf, zoiets. Maar volgens hemzelf was hij er tussen vijf en halfzes. Dus ik daarheen, op tijd, zag zijn fiets staan. Hij had nog rijles, rustigjes wachten, werd half 6, 6 uur, om half 7 kwam er een lesauto aan. Zat hij in, 'de instructeur moest iemand in Den Haag ophalen'

Zit je dan, zo lang op te wachten...

[knip]

was dat lang geleden?
misschien een stomme vraag maar hadden jullie toen nog geen mobieltjes of was dat rond 97 dat de mobieltjes nog heel duur waren.
BTW ik heb ook wel eens anderhalf uur op me vriendin gewacht maar dat was meer omdat ik naar school was gaan lopen en ik was dus wat vroeger weggegaan. half uur ofzo.
komt ze pas om 12:30.
de tram had vertraging ofzow yeah right.
vond het niet echt erg dat wachten want me discman deed het. nu zou ik alleen me fon nog hebben voor muziek want ik moet de oplader voor de batterijen een keer zoeken. ben de oplader kwijtgeraakt. of hij ligt op de cmping, ergens in me kamer of op het stadsdeel nou ja, mporgen mar effe S4 uittspitten en anders petje effe vragen of die hem heeft gezien.
  donderdag 20 juni 2002 @ 00:36:54 #118
24184 speedfreakssj
pi_4665812
quote:
Maar ik weet wel dat zij met de loop der jaren alleen maar mooier is geworden..
het is dus je huidige vriendin? leuk voor je
  donderdag 20 juni 2002 @ 00:37:23 #119
23530 emst
gloeiendegloeiende!
pi_4665818
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 00:35 schreef speedfreakssj het volgende:
dom geblaat
tja, van dat stuk tekst snap ik dus echt geen reet..
[b]ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert..ik ken een zinnetje dat irriteert[/b]
  donderdag 20 juni 2002 @ 00:38:56 #120
24184 speedfreakssj
pi_4665840
iuk heb een kleine blunder geen versierbl;under.
was vorige week ofzo met me vriendin aan het waterfietsen in het asterdamse bos.
zeg ik toen ik van de wal terugkwam op de fiets van het plassen: er zit een gat in je broek bij je kut.

kon ze gelukkig wel om lachen.

donderdag 20 juni 2002 @ 12:35:12 #121
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_4670229
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 16:53 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Je verhaaltje is wel te volgen, maar die disclaimer, nou ik heb zo me twijfels of je je daaraan houdt... Maar ja ach puberaal, als je ziet dat ze het in spanje enzo ook doen, ook al zijn de personen in kwestie dan al rond de 25, niet echt puberaal meer dus! Niks om voor te schamen

Nou, het is gewoon helemaal niet mijn stijl om zoiets te flikken. Ik zou het zelf ook supererg vinden als ik met een meid stond te zoenen en dat die meid dan ondertussen zou denken dat ze nu 1-0 voorstond en meteen een ander wil pakken.

Niet dat ik erg preuts ben ofzo, maar ik vind wel dat je meiden met respect moet behandelen, en niet moet 'gebruiken'

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  donderdag 20 juni 2002 @ 12:50:15 #122
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4670480
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 12:35 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Niet dat ik erg preuts ben ofzo, maar ik vind wel dat je meiden met respect moet behandelen, en niet moet 'gebruiken'

Zit je vriendin ook op dit forum of zo?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_4670886
quote:

Versierblunders... ik versier eigenlijk nooit maar heb wel blunders gemaakt (ben blunders begaan, whatever), voornamelijk door mijn verlegenheid tegenover leuke meisjes.

uhhuh...
quote:
De uberchick!!! Alsof je dat 'andere' zo erg vond (toen...)
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:39:13 #124
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_4672589
Het was een mooie zaterdagavond, ik was er helemaal klaar voor dus lekker op stap. Met een goede vriend van me naar een discotheek.
Een paar biertjes nuttigen, en wij vol zelfvertrouwen alle vrouwen aanspreken in de hoop dat er misschien iets leuks tussen zat.
Zie ik op een gegeven moment een erg bekoorlijk meisje helemaal alleen aan een tafeltje staan, drink nog één biertje voor het zelfvertrouwen, en stap op haar af. Leuk met haar gesproken enzo, erg gezellig allemaal maar het lukte niet echt. De reden was dat zij mogelijk nog zatter was dan ik.
Maar oké, half vijf in de ochtend, de lichten in de discotheek gaan aan en het werd tijd om naar buiten te gaan. Wij naar buiten en ik denk het is nu alles of niets.
Begint zij me daar buiten, terwijl we intiem stonden te wachten op de borrelbus, een partijtje te braken
Ik had zoiets van nou helaas, volgende keer beter. Er was dus helemaal niks gebeurd. Ik had haar telefoonnummer ook niet maar via via ben ik daar toch achtergekomen, dus vol goede moed een berichtje naar haar gestuurd. En wat krijg je vervolgens terug?!
"Wat leuk dat je wat van je laat horen, hoe kom je aan mijn nummer? En ben jij die jongen waar ik zaterdag mee heb gezoend?"

Dus ja.. dat uhh.. dat was balen!!!

En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:51:51 #125
30518 4EverLuv
Hallow meneer de uil ;-)
pi_4672825
WHAHAAHAHAH!
Uhm...alles lekker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')