abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2002 @ 15:41:03 #76
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4527557
ik heb ook een beetje een blunder gehad:

ik was samen met me vriendin op mijn kamer, ze logeerde bij me, en we hadden die nacht Harry potter en Akira zitten kijken.
wil ik rond half zes naar me eigen bed gaan want ze sliep op de bank. wel in dezelfde kamer.
ik wou eik niet naar me eigen bed maar ja. je kent het wel.
ik zeg: ik ben te moe om naar me eigen bed te gaan. ze zegt niuets. ik sta op en loop naar me bed.
zegt ze: je mag wel bij mij slapen hoor.
ik zeg: nee dank je en ben naar me eigen bed gegaan.

is nog steeds aan hoor als men het wil weten.

speedfreakssj Trueno

maandag 10 juni 2002 @ 15:51:38 #77
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4527705
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:55 schreef SittingDuck het volgende:
Wil ook in de top 5:

Was alweer 8 ofzo jaar geleden dat ik in Oostenrijk een Amerikaanse (huh?) vriendin had.. We waren allebei nog maagd

..

Komt die vader me halen voor een safe sex blah blah verhaaltje.

..Ik ben daar niet vaak meer geweest trouwens...

LOL!!!!
Mega story!
Fantsatisch!
Of het handig is, is een tweede...
  maandag 10 juni 2002 @ 15:54:36 #78
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4527770
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 21:05 schreef Aernout het volgende:
Ik doe de deur open en staat daar dus m'n boven-buurvrouw met nog een andere mooie meid en een fles wijn.

De meisjes: "Ehm.... we krijgen de fles niet open want we hebben geen kurketrekker. Heb jij misschien een kurketrekker"
Ik (slaperig): " Ow.... ik ga er wel ff een halen..."
Ik strompel naar de keuken en kom terug met de kurketrekker
Ik (slaperig): "Asjeblieft, daaaag...."
* Doet de deur dicht

Een paar minuten later dacht ik:
neuk kans

Unbelievable!!!!

Oh nee!

dinsdag 11 juni 2002 @ 19:58:39 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4547653
*Kickje*

Er zijn er vorig weekend ook vast wel een paar geweest.

Ik had er ook nog 1

Er was een hard-house feest in een disco en er was weinig aan. Ik hou sowieso niet zo van hard-house.
Komt er ineens een mega knappe meid langslopen dus ik een beetje achterna zitten enzo. ff praten enzo. Wat te drinken aangeboden, je kent het wel.

Na een tijdje zeg ik van "Het ziet er naar uit dat je niet echt naar je zin hebt". Dus ze zegt van "Nee maar dat komt door de muziek en niet door jou hoor. Ik hou helemaal niet van Hard-house"
Dus ik helemaal blij. Hebbie weer wat om over te kletsen enzo. Dus ik zeg zo van "Tja er is volgende week weer een beachparty. Ik heb een pasje dus ik kom er altijd gratis in. Misschien zin om mee te gaan als mijn persoonlijke gast?"
Nou dat wou ze wel. Vraag ze doodleuk of haar vriend (die blijkbaar de hele tijd ergens anders had gestaan) mee mag.

je wilt niet weten hoe snel ik weg was

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_4548547
okay, hier nog een blunder:

was wezen stappen, leuk meissie gevonden, dus ik besluit om wat initiatief te tonen (normaal versier ik nooit, versierd worden is makkelijker), dus zeg ik tegen r,
- ga je mee naar t strand?

zei zegt,
-waarom?

ik
-.........tja, nou,...eh... lijkt me gezellig

daar aangekomen lopen we een stukkie, zei zegt:
- het is wel koud

dus ik denk, haha, ok:
-"moet je dicht bij de grond blijven"
toen zoende ik r, en "tackelde" r(niet zo taktvol vond ik 8eraf). nou, dat was wel gezellig dus daarna, maar later hoorde ik dat ze naar de dokter was geweest, want ze was "gevallen" en had last van dr schouder

oeps.........

pi_4566597
*** Lamer (~SomePunk@AOL.com) has joined #Team-brabant
[10:24] <Lamer> How do i [Your obvious/lame question]?
[10:25] <@Ch1n00Kr> RTFM bitch
*** Lamer was kicked by @Ch1n00K (screw u!)
  woensdag 12 juni 2002 @ 23:20:00 #82
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4567914
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:56 schreef eperon het volgende:

was wezen stappen, leuk meissie gevonden, dus ik besluit om wat initiatief te tonen (normaal versier ik nooit, versierd worden is makkelijker), dus zeg ik tegen r,

zei zegt,
-waarom?

ik

- het is wel koud

dus ik denk, haha, ok:
toen zoende ik r, en "tackelde" r(niet zo taktvol vond ik 8eraf). nou, dat was wel gezellig dus daarna, maar later hoorde ik dat ze naar de dokter was geweest, want ze was "gevallen" en had last van dr schouder

oeps.........

AUW!!!!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4576160
quote:

zei zegt,
-waarom?

ik

- het is wel koud

dus ik denk, haha, ok:

oeps.........

dit alles was een jaar of 2 geleden, daarna had ik r niet zo aardig behandeld, dus nooit echt meer contact mee gehad, maar kheb er net verteld dat ik spijt had en zo, en kheb weer een date!
  donderdag 13 juni 2002 @ 15:52:44 #84
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_4576358
quote:
dus ik denk, haha, ok:

oeps.........

Je hebt haar toch niet met een schouderworp "getackeld" of wel?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_4576971
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 15:52 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Je hebt haar toch niet met een schouderworp "getackeld" of wel?

nee, pootje haken

shit, wat klinkt dit triest, maar ok, kwas nog maar 15

pi_4579703
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 17:55 schreef eperon het volgende:

[..]

nee, pootje haken

shit, wat klinkt dit triest, maar ok, kwas nog maar 15

Mag dan wel triest zijn maaruh...
ROFL!
  vrijdag 14 juni 2002 @ 16:03:56 #87
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4588644
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 15:44 schreef eperon het volgende:

[..]

dit alles was een jaar of 2 geleden, daarna had ik r niet zo aardig behandeld, dus nooit echt meer contact mee gehad, maar kheb er net verteld dat ik spijt had en zo, en kheb weer een date!

Zo hey!
Netjes!!!

Om een voorbeeld aan te nemen! Meen ik!

pi_4590496
tackelen is niet erg.. als je dan maar wel dr rug steunt en er dan rustig tot de grond brengt

niet tackelen en toekijken hoe ze valt en dan er boven op duiken

maarre je heb er dus weer beet.. dat doe je goed.

pi_4590798
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 18:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
tackelen is niet erg.. als je dan maar wel dr rug steunt en er dan rustig tot de grond brengt
ja, zo zou ik het nuchter zijnde ook doen, maar toen met in je ene hand een biertje en je andere hand....eh.....ergens anders gaat dat dus niet
pi_4591662
lol leuke topic

ik zal er ook maar een plaatsen;

hoe ik mezelf eens klem prate

ik stond lekker in de kroeg te pilsen en een beetje te observeren. dus ik zag al een tijdje een leuk meisje in haar eentje danse. dus ik had eindelijk alle moed verzamelt (biertje of 10)om er op af te stappe

dus ik loop er op af en vraag van; sta je altijd in je eentje te dansen. dus ze zegt nee.
en wat zeg ik met me stomme kop.........O...ik ook niet......een heletijd stil en toen ging ik maar weer

when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
  maandag 17 juni 2002 @ 03:31:42 #91
30518 4EverLuv
Hallow meneer de uil ;-)
pi_4616204
Ghehe....
Ik heb zoveel blunders gehad in me leven doordat ik zo onzelfverzekerd was.
Ik zal der 1 vertellen (de recentste)

Ik heb me vriendin via me broertje ontmoet. Hij chatte al een tijd met haar en was ook verliefd op haar.
Toen kreeg zei "per ongeluk" mijn email/msn adres.
Dus zij voegd me toe en we beginnen te chatten..
Na iets van een maand chatten wilt ze me ontmoeten, zo gezegt zo gedaan....afgesproken om 2 uur op het station..
Ik ben daar om 10 voor 2.
Word 14:10
word 14:30
Word 15:20
Word 15:40
Dus ik denk...krij de klere...ik ga...dus ik loop naar beneden...zit zij daar te wachten!! We hadden dus afgesproken aan weerszijden van het station
(Ja der telefoon was leeg en ja we waren elkaar al eerder tegengekomen maar we herkende elkaar niet )

Uhm...alles lekker?
pi_4618940
quote:
Op maandag 17 juni 2002 03:31 schreef 4EverLuv het volgende:
Ghehe....
Ik heb zoveel blunders gehad in me leven doordat ik zo onzelfverzekerd was.
Ik zal der 1 vertellen (de recentste)

Ik heb me vriendin via me broertje ontmoet. Hij chatte al een tijd met haar en was ook verliefd op haar.
Toen kreeg zei "per ongeluk" mijn email/msn adres.
Dus zij voegd me toe en we beginnen te chatten..
Na iets van een maand chatten wilt ze me ontmoeten, zo gezegt zo gedaan....afgesproken om 2 uur op het station..
Ik ben daar om 10 voor 2.
Word 14:10
word 14:30
Word 15:20
Word 15:40
Dus ik denk...krij de klere...ik ga...dus ik loop naar beneden...zit zij daar te wachten!! We hadden dus afgesproken aan weerszijden van het station
(Ja der telefoon was leeg en ja we waren elkaar al eerder tegengekomen maar we herkende elkaar niet )

maar het is toch je vriendin geworden, en vind het niet echt een blunder dus
  maandag 17 juni 2002 @ 16:40:01 #93
30518 4EverLuv
Hallow meneer de uil ;-)
pi_4622917
Ja ok...nmaar tog...voelde mezelf tog voor paal staan
Uhm...alles lekker?
pi_4623810
hahaha... geweldig! Dat je zo lang gewacht hebt... pfff...
  maandag 17 juni 2002 @ 17:58:10 #95
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4623991
quote:
Op maandag 17 juni 2002 17:44 schreef rufus het volgende:
hahaha... geweldig! Dat je zo lang gewacht hebt... pfff...
en zij ook.., Echte liefde
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 17 juni 2002 @ 19:38:08 #96
30518 4EverLuv
Hallow meneer de uil ;-)
pi_4625147
nou ja...eerste dag niet liefde op het eerste gezicht maar na een week weer af gesproken en toen wel...was ook een blunder maar die vertel ik nog wel een keer
Uhm...alles lekker?
pi_4625431
haha 1 uur en 3 kwartier wachten.. weet je hoe laaaang dat is als je WACHT.. dat lijkt wel 3 uur..

ik was m na 20 min gepeerd

maandag 17 juni 2002 @ 22:15:55 #98
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_4627898
Vind je? Ik heb ooit eens 3 uur gewacht op mijn toekomstige vriendin. (toen dus niet mijn vriendin, nu wel..)

En met haar heb ik ook blunders genoeg gemaakt. Zij ook met mij trouwens:

We waren eens met z'n drieen ergens gaan drinken.. Nu is zij nogal ..onhandig.. en ze heeft ook de neiging om eens te slaan als ze je mag. Ja raar, maar niet hard ofzo. Nu pestten wij elkaar dus vaak en ik zat haar dus een beetje te sarren en zij mij. Op een gegeven moment (we waren vriendelijk enzo hoor, dus gewoon lief treiteren) sloeg zij me dus een beetje onhandig... Zo'n zweepslag, die graasde over mijn noten... In een grandcafe... Ik denk niet dat ik zo lang dubbel heb gelegen. Niet van het lachen... Zij was helemaal de kluts kwijt en liep weg, mijn vriend erachter na. Ik was toen best wel boos (niet dat ze me sloeg, maar dat ze wegliep). Achteraf liep het dus wel goed af, hahaha

Nog lang daarvoor zat ik dus te flirten met haar en haar beste vriendin. Vond ze allebei wel aardig, maar haar meer. Had ik dus een afspraak met hun beiden, omdat ze altijd samen wilden zijn. Was zij er die dag niet, haar vriendin zat mij even te versieren en zij dacht daarna dat ik een relatie met haar vriendin had. En het vreemde ervan? Die vriendin wilde sex met mij, ik wees het af en zij beschuldigde me later tegenover al mijn en haar vrienden dat ik haar probeerde te verkrachten.. OUCH... Dat heb ik dus ook lekker rechtgezet.

Tja, andere blunders... Meer in de orde van: IK werd versierd en deed of heel cool of wimpelde haar heel grof af. Later wel spijt van gehad... was een beetje te bruut. Zoals weten dat je voor valentijn een bloem krijgt, de hele klas weet ook van wie en dan kom ik die hele dag niet opdagen op school omdat ik met mijn vrienden in de stad rondhing... Liep ze dus de hele dag tevergeefs rond op school... Ja, ik was een schoft... MEA CULPA

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 01:50:52 #99
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4632492
dit is niet echt een blunder van mij, maar toch iets wat er een beetje op lijkt...

ik ben een hele tijd lang verliefd geweest op hetzelfde meisje , en meerdere malen ( 6 keer ofzo) hebben 2 van mijn beste vrienden het verkloot voor mij zonder dat ze het zelf in de gaten hadden,
ze vond mij trouwens ook heeel leuk had ze toegegeven maar ze was toendertijd meeega arrogant...

zo was ze een keer in de discotheek ik smsen met haar voor die tijd enzow beetje versieren al via sms, en dat had ik dus tegen een vriend van mij gezegd, dus later in de disco begon hij tegen dat meisje: hee!!! word het nog wat tussen jou en hem...?
nou ze was dus meeeega arrogant en ik kon het shaken voor de rest van de avond.. dit is 5 keer gebeurt volgens mij

later heb ik gewoon mijn mond gehouden tegen die vriend van mij, en was ik aan het msnen met haar, en zat een andere vriend bij.. dus ik vertellen ja haar vind ik wel leuk enzow. maar hij wist NOG niet wie ze was...
waren we savonds in de discotheek, en ik was druk bezig haar proberen te versieren.. liep al echt behoorlijk de goede kant op.. ze wilde me mee nemen naar een plek en ik mocht kiezen waar.. dus ik liep hand in hand snel ff achter haar aan waar we iets rustiger konden praten, en dan mocht ik zeggen waar we heen gingen.. kon BIJNA nix meer mis gaan...
toen kwam die vriend van mij eraan en zei: kom op!!! niet met haar praten je hebt nog een meisje te versieren!!!!
en zij met haar arrogante ego... ik kon het wéér shaken voor de rest van de avond

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 18 juni 2002 @ 09:50:01 #100
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_4633930
eros:

ik heb echt met je te doen man

Je hebt r toch wel gescoord, ohnie

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: