abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4430409
Komt iedereen hier uit Boeskoolstad ofzo?
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 3 juni 2002 @ 16:49:15 #52
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4430501
quote:
Op maandag 03 juni 2002 16:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Nee man, kom zelf uit Tomatenland! Moah!
  maandag 3 juni 2002 @ 23:46:30 #53
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4437592
quote:
Op maandag 03 juni 2002 05:32 schreef Ccarrella het volgende:

[..]

Klootzak!

Yeah, I love u 2!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 22:17:20 #54
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4450778
quote:
Op maandag 03 juni 2002 16:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
volgens mij wel.. ken er al 7

ben trouwens, vorige week nog naar markant gweest, hoe heet dat meisje???

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 4 juni 2002 @ 23:55:01 #55
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_4452737
Toen ik 16 was kwam ik een leuk meisje tegen op school. Ze vertelde me dat ze 14 was, en we hebben toen afgesproken om naar de bioscoop te gaan (Jerry Maguire). Toen de film bijna afgelopen was zei ze: "Ik moet je wat vertellen, ik ben eigenlijk nog maar 12."

Ze zag er echt veel ouder uit, en zat ook nog eens een klas hoger dan haar leeftijdsgenoten...

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  woensdag 5 juni 2002 @ 00:46:42 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4453486
waar is de blunder dan?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_4453502
LOL @ topic, leuk

mijn vreselijkste versierblunder was nog wel dat ik op een avond lekker op stap was, veel zuipen enzo je kent dat wel ...

kom ik in een kroeg, zie ik daar een GEWELDIG mooie meid staan .. dus ik vage versierpoging gemaakt (weet al niet meer wat) maar die meid bleek dus m'n achternichtje te zijn .. zag ik in 't donker in die kroeg niet zo, maar ze kende me al voordat ik me voorgesteld had .. vond 't opzich al vreemd, maar met die alcohol op dacht ik dat ik gewoon zo'n populaire dude was daar

heb 't nog lang aan moeten horen

woensdag 5 juni 2002 @ 00:50:07 #58
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_4453532
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:46 schreef Skull-splitter het volgende:
waar is de blunder dan?
Zou jij als 16 jarige trots zijn dat je een 12 jarige aan de haak geslagen hebt??
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_4454471
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:47 schreef thedane het volgende:
LOL @ topic, leuk

mijn vreselijkste versierblunder was nog wel dat ik op een avond lekker op stap was, veel zuipen enzo je kent dat wel ...

kom ik in een kroeg, zie ik daar een GEWELDIG mooie meid staan .. dus ik vage versierpoging gemaakt (weet al niet meer wat) maar die meid bleek dus m'n achternichtje te zijn .. zag ik in 't donker in die kroeg niet zo, maar ze kende me al voordat ik me voorgesteld had .. vond 't opzich al vreemd, maar met die alcohol op dacht ik dat ik gewoon zo'n populaire dude was daar

Nichtjes kunnen soms best lekker zijn
  woensdag 5 juni 2002 @ 13:42:10 #60
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4458653
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:47 schreef thedane het volgende:
LOL @ topic, leuk

Ach boeiend is toch maar een achternichtje, je hoort het niet zo vaak, maar het kan best door de beugel. vind ik
  woensdag 5 juni 2002 @ 13:47:25 #61
12888 Skull-splitter
pi_4458738
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:50 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Zou jij als 16 jarige trots zijn dat je een 12 jarige aan de haak geslagen hebt??

Kan prima, maar mocht het echt een probleem zijn dan merk je het verschil snel genoeg.

Lees mijn idee maar eens bij 16 jaar en 13 jarige meid.

pi_4462033
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 13:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kan prima, maar mocht het echt een probleem zijn dan merk je het verschil snel genoeg.

Lees mijn idee maar eens bij 16 jaar en 13 jarige meid.

ik zou bijna vragen en lekker strak ...
maar ik hoop dat haar vader je lens heeft geslagen
  woensdag 5 juni 2002 @ 17:45:24 #63
12888 Skull-splitter
pi_4463271
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 16:32 schreef Zed_no1 het volgende:

[..]

ik zou bijna vragen en lekker strak ...
maar ik hoop dat haar vader je lens heeft geslagen

Ik heb zelf goed mijn benen bij elkaar gehouden, en de enige die werkelijk geslagen werd dat was zij...

Beetje oppassen met je woorden dus.

Waar ik op doelde is het stukje dat je geestelijke leeftijd ALTIJD SAMEN met lichamelijke leeftijd moet meenemen in je overweging als je begint aan zon relatie. En het leeftijds verschil moet afzetten als een percentage van de jongste deelneemster/deelnemer. (3/13 geeft toch al snel 23% van haar leven wat je verschilt, terwijl 3/24 13% betekent, naast het feit dat oudere mensen meer naar elkaar toegroeien)

woensdag 5 juni 2002 @ 19:02:48 #64
23530 emst
gloeiendegloeiende!
pi_4464506
geen gedram hier - enkel versierblunders!

Ik weet er nog één:

Zat ik in de bios met een leuk meisje, ging ik even drinken halen in de pauze. Eerst naar de wc dus ik kwam pas terug toen de film al was begonnen. Ik met twee colabekers terug naar mijn plaats. Ga ik zitten - geef de cola een mijn meisje:

"Alsjeblieft"

"Dankjewel, wie ben jij?"

Was ik in de verkeerde rij gaan zitten!!
Nou, mijn deet kon er niet echt om lachen dus met het chagerijnige mokkel is het niks geworden...
Maar wel een blunder..

[b]ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert.. ik ken een zinnetje dat irriteert..ik ken een zinnetje dat irriteert[/b]
  woensdag 5 juni 2002 @ 20:56:37 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4466172
Noujah dan heb ik er nog wel 1 van vorige week.

Ik met een vriend van mij een beetje in de disco rond gewandeld. Wij 2 meiden tegen gekomen.
Dus die gingen we maar ff naar huis brengen uiteindelijk.
Was toen nog nix gebeurd. Die maat van me vond 1 van 2je wel leuk dus moesten we maar ff mee.
Ik had zelf zoiets van ik zie wel wat er gebeurd.

onderweg naar huis.
Ik dus nog een beetje serieus proberen te praten (gaat moeilijk na veel alcohol) en die maat van mij houdt beetje zijn kop dicht.

Komen we langs een winkelwagentje dat ergens geparkeerd staat. Zegt 1 van die meiden "wil wel es weten wat daar in zit". zegt die maat van mij "Ik wil wel es weten wat er in jou toverdoos zit"
vond ze niet zo leuk.

Later bij de deur. Wil ze de sleutel in het sleutelgat doen. Zegt ze van "hmm ik krijg em er niet in" maat van mij "ik zou em er bij jou wel in krijgen hoor"
vond ze ook niet zo leuk.

en erger nog ik wist het allemaal niet meer helemaal en ik schiet in de lach
Nou je wil niet weten hoe snel ze toen weg waren.

achteraf wel lachen maar toen kon ie wel door de grond zakken hahahaha..... ik ook wel beetje

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 5 juni 2002 @ 23:03:02 #66
29785 Xof9
Systeembegeerder
pi_4468202
Hmm als dit geen blunder is dan weet ik het ook niet meer:

Paar jaartjes terug al, k'was op een feest in Breda met wat maten en we hadden flink wat gedronken en 'andere' dingen genomen, dus ik zag hem behoorlijk zitten.

Op een gegeven moment zat ik uit te blazen op een barkruk,
opeens komt er een bloedmooi belgisch vrouwtje naar me, en begint met me te lullen. na een tijdje stel ik me voor, en zij stelt zich voor als 'je nieuwe vriendin'.

zo stoned als ik was antwoorde ik: 'wie, joline?'
zij: neehee, je nieuwe vriendin!, ik: 'euh, angeline?'

Voordat ik het door had was ze al neidig weggelopen

P.S. muziek stond wel knoerthard, maar da's geen excuus

donderdag 6 juni 2002 @ 10:32:36 #67
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4471877
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 23:03 schreef Xof9 het volgende:
Hmm als dit geen blunder is dan weet ik het ook niet meer:

Paar jaartjes terug al, k'was op een feest in Breda met wat maten en we hadden flink wat gedronken en 'andere' dingen genomen, dus ik zag hem behoorlijk zitten.

Op een gegeven moment zat ik uit te blazen op een barkruk,
opeens komt er een bloedmooi belgisch vrouwtje naar me, en begint met me te lullen. na een tijdje stel ik me voor, en zij stelt zich voor als 'je nieuwe vriendin'.

zo stoned als ik was antwoorde ik: 'wie, joline?'
zij: neehee, je nieuwe vriendin!, ik: 'euh, angeline?'

Voordat ik het door had was ze al neidig weggelopen

P.S. muziek stond wel knoerthard, maar da's geen excuus

snap alleen niet dat je nu wel weet wat ze zei en toen niet...
  donderdag 6 juni 2002 @ 11:15:06 #68
29785 Xof9
Systeembegeerder
pi_4472478
Nou, ze liep dus op gegeven moment gewoon weg. toen ging er in m'n stonede harses pas een belletje rinkelen
pi_4472558
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:40 schreef Frenkie het volgende:
owkee een kort blundertje van mij:

TMF was net begonnen met het vertonen van SMS-berichten (in zo'n oranje balk). Ik kende een heel leuk meisje en dacht laat ik ff testen of die SMS ding werkt. Dus ik typ in: B, I Think I Love You!.. Netjes verzonden (dacht ik). Krijg ik vijf minuten later een bericht terug met de tekst: wat bedoel je...

Wat bleek ik had het SMS-bericht nar dat meisje gestuurd ipv naar TMF

haha goeie! ik had toen ook een keer dat ik twee meisjes leuk vond en zij mij ook wel. stuurde ik een sms voor sletje 1 per ongeluk naar sletje 2. zij kenden elkaar en het leukvinden kwam plotseling alleen nog maar van mijn kant... |:
pi_4473067
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 19:02 schreef emst het volgende:
Nou, mijn deet kon er niet echt om lachen dus met het chagerijnige mokkel is het niks geworden...
Triest wijf zeg, alsof je het expres deed ofzo
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_4474108
quote:
Op donderdag 06 juni 2002 11:20 schreef reMARKable het volgende:

[..]

haha goeie! ik had toen ook een keer dat ik twee meisjes leuk vond en zij mij ook wel. stuurde ik een sms voor sletje 1 per ongeluk naar sletje 2. zij kenden elkaar en het leukvinden kwam plotseling alleen nog maar van mijn kant... |:

heb ik ook al eens gehad.. bij mij is het 1 keer goed en een keer verkeerd afgelopen damn.. sms sucks af en toe
pi_4493403
[quote fokke & sukke]
Wat zit je haar leuk! Neuken?
[/quote fokke & sukke]

[quote nogmaals fokke & sukke]
Ken ik jou niet ergens van?
- Ja, je hebt me vorige week nog geneukt!
[/quote nogmaals fokke & sukke]

Oftewel: dezelfde griet (die dus een beter geheugen had dan ik) nog een keer versieren alsof je haar voor het eerst ziet... Zat wel een jaar tussen, helpt dat?

pi_4494645
Malgrat '97. Ik was toen 20. We waren er met vier jongens, knuppeldronken elke dag. Er zijn maar twee disco's daar, en wij gingen steeds naar dezelfde (QK). Op een gegeven moment ken je er best veel mensen. Er kwam een nieuw vrouwtje binnen, een gigantisch lekker wijf voor zover ik mij kan herinneren. Binnen de kortste keren stonden we met elkaar te zoenen. Ik had toen al erg veel gedronken en was behoorlijk ver heen. Met haar nog het één en ander gedronken en toen vroeg ze of ik zin had om een strandwandeling te maken. Wij naar buiten toe en het regende erg hard. Haar hotel zat boven de disco, dus zijn we naar haar hotelkamer gegaan. Ze was daar met een vriendin en hadden één tweepersoonsbed. Die vriendin die had ik nog niet gezien. Wij zaten dus daar met z'n tweeen een beetje te zoenen en voelen met uiteraard een biertje erbij. Ik werd nog dronkener. Op een gegeven moment gingen we met elkaar naar bed (en dat ging allemaal goed ondanks mijn toestand ). Na de seks vielen we in elkaars armen in slaap. De volgende ochtend wordt ik wakker en begin haar kusjes te geven en te vertellen hoe heerlijk ik het gisteren vond. Bleek dat ik het tegen de vriendin zei. OEPS! Ik had haar niet meer herkent... Die was midden in de nacht bij ons in bed gekropen (met dat meisje waar ik seks mee gehad had in het midden). Ik had helemaal niets gemerkt. En ook niet dat het meisje waar ik mee gegaan was, heel lief was opgestaan om broodjes te halen bij de bakker...
pi_4496280
Wil ook in de top 5:

Was alweer 8 ofzo jaar geleden dat ik in Oostenrijk een Amerikaanse (huh?) vriendin had.. We waren allebei nog maagd en we we woonden allebei nog thuis. Haar ouders vonden mij echt een loser ( I fucked your daughter). Lang verhaal. Om een lang verhaal ietsje korter te maken: Wij uit en daarna bij haar belandt (ik had zogenaamd de laatste tram gemist..) en zat..

Goed: Wij dus met Bon Jovi muziek op de achtergrond (heb er nog traumas van) aan de gang.. Gehannes met condoom etc. Maar goed. Het lukte allemaal.. Wij "klaar" (lees: Ik ) dus ik, met heel charmant alleen mijn sokken nog aan, naar het toilet om te plassen. Hun badkamer heeft 2 deuren, 1tje voor haar kamer en die andere vanuit de hal. Ik dus plassen (met alleen mijn sokken aan), komt haar moeder binnen via de andere deur.... Die moeder: "Oh, sorry.." Ik: "That's okay" en pis verder... Daarna sprint ik naar de kamer om me aan te kleden en komen die vader en die moeder binnen. Die moeder janken natuurlijk (zijn Amerikanen..) en mijn ex allemaal excuses bedenken om uit te leggen waarom ik daar was. Ik moest ZWAAR lachen en dus deed ik HEEL langzaam mijn trui zo over mijn hoofd aan en ondertussen ff goed lachen en dan weer strak gezicht trekken.. Die avond mocht ik op een andere kamer (waarom? ) blijven slapen. Volgende dag durfde ik naturrlijk die kamer niet uit.. Komt die vader me halen voor een safe sex blah blah verhaaltje.

..Ik ben daar niet vaak meer geweest trouwens...

We hebben 10 maanden iets gehad en ze is nu getrouwd zover ik weet

Erg leuk om aan terug te denken, alleen op dat moment zelf toch wel

vrijdag 7 juni 2002 @ 22:42:35 #75
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4497863
Mijn (halve) blunder:

Meisje vond mij leuk, ik wist het niet. Tijdens uitgaan deed zij heel erg dr best (ik ad ur zeg maar zo kunnen pakken) en ik dacht toen, het zal wel....

Vriend van me zegt nog, grijp je kans, maar ik liet het lopen. Volgende dag wordt ik wakker en toen dacht ik al K*T, had ik het nou maar gedaan. Toch wel leuk meisje. Maar niet getreurd, volgende zaterdag nieuwe ronde, nieuwe kansen...

Dus die zaterdag, vraagt vriendin van haar aan mij wat ik van haar vind. Ik zeg, heel leuk meisje. Dus zij lachen, en ik denken, dat wordt een leuke avond dan. Zij was ergens anders, dus ik ging ff zoeken. Kom ik andere vriendin tegen die zegt dat ze iemand anders leuk vind (die er dus ook was). Ik dach echt, DAMN!!!

Magoed, die jongen wou niet, en ik wel, dus is toch nog soort van goed gekomen, al voelde ik me wel beetje 2e keus en was het na 3 dagen alweer uit

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')