abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5405639
Onwijs leuk topic dit.
Je ben een duck as je met vuahwerk fuck
pi_5405714
beetje vaag verhaaltje:

Vorige week was ik in Kroatië, heel warm daar en dus lekker zwemmen aan het strand (lees: stuk rotsen weggehaald en een betonstrandje van gemaakt), na het zwemmen lekker in de zon op zo'n ligstoel lekker relaxen. Ik was dus met 3 andere jongens daarheen en als je 4 jongens op een rij op het strand neerzet kan je wel raden wat er gaat gebeuren. Juist, we gingen dus meisjes spotten. Na een tijdje ging er 10 meter verderop een heel erg leuk uitziend meisje liggen, de anderen zagen haar niet, maar ik kon mijn hoofd niet van haar afhouden. Zij keek ook de hele tijd mijn kant op. We hebben een uur lang naar elkaar lopen kijken en glimlachen, ik aarzelde of ik wel naar haar toe zou moeten gaan, heb ik dus slechte ervaringen mee. Na dat uurtje gingen we met zn vieren weer terug naar het hotel om te gaan eten, en we liepen nog langs haar. Ik bleef haar aankijken en zij mij ook, allebei met zo'n blik van "ik wil wel maar ik durf niet", we liepen vlak langs haar, zij bleef mij de hele tijd volgen met haar ogen en ik bleef omkijken, maar ik ging uiteindelijk niet naar haar toe, en waarom niet, omdat ik honger had en wilde gaan eten

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5405935
Niet echt blunders, maar toch, ik wil het jullie niet onthouden

Tijdje terug was er een gala-bal van het plaatselijke lyceum waar me vriendin ook op zat. Nou alfijn had zij een kaartje voor ons, dus wij er heen. Van te voren al wat ingedronken bij haar buurmeisje, met een groep van 14 vrouwen en 4 mannen

Afijn, wij komen daar op dat gala, en ik denk, even met de rest van de mannen praten.

Dus ik zeg tegen zo'n gozer, als jij hier 3 vrouwen mocht uitkiezen, welke zouden dat dan zijn (van die groep). Dus hij noemt ze op, 2 lekkere en 1 hele ranzige . Dus ik zeg tegen hem: "Gadver, doe es ff normaal man, dat doe jezelf toch niet aan, waarom kies je die, mens is ranzige slet ! Juk! ".
Dus hij zegt heel droog tegen me (en je raad het al):"Ja, maar dat is mijn vriendin".

Nog maar een beetje opgelost door te zeggen dat smaken verschillen

Maar over het algemeen geen blunders gemaakt, misschien ben ik wel te voorzichtig..:?

In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  zondag 18 augustus 2002 @ 00:49:31 #254
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_5421600
hahahaha die is weer goed
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 18 augustus 2002 @ 16:48:27 #255
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5427055
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 16:42 schreef WarPuppy het volgende:
Dus hij zegt heel droog tegen me (en je raad het al):"Ja, maar dat is mijn vriendin".
Eh ja, die had ik dus ook bij de reünie van mijn middelbare school... Sta te kletsen met iemand die ik destijds tot mijn vrienden rekende, we gingen samen altijd op vrouwenjacht (ach ja, vroeger.... ), en we bespreken zo'n beetje de vrouwelijke oud-klasgenoten... Ik spot M., een vrouw die destijds best lekker was, maar die er nu uitziet als een molenpaard, met bijbehorende kledingkeuze. Vreselijk. Dus ik zeg dat ook zo tegen H., met het "nodige" commentaar daarover.
"Hmja. Maar ze is wel lief hoor. We zijn nu al 7 jaar getrouwd." was het antwoord...

Ooooooooookéé! Zeg, ik zie daar iemand die ik nódig moet spreken! Ik zie je he?!

Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
pi_5460744
*schopt*

Heb goed dubbel gelegen!!

pi_5460761
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')