quote:Ik snap de blunder niet maar wel geinig.
Op maandag 29 juli 2002 19:55 schreef cWaVe het volgende:
Herinner me er weer 1.
Op camping 'de Appelhof' op terschelling sliep ik in een 2 persoons tentje met een goede vriend. Wij daar in totaal met zijn 20en dus lekker zuipen en veel feest.Ergens halverwege de week heeft mijn tentgenoot een meisje geregeld waarmee hij het het de hele vakantie mee heeft volgehouden. Dus dat mormel lag op een gegeven moment tussen ons in te beetje mee te praten terwijl ze te lam was om nog der naam te herinneren.
Val ik tijdens het gesprek in slaap. Wordt weer wakker en zie zijn vriendin niet meer. Dus ik kom beetje omhoog en doe een simpel rekensommejte:
1 hoofd + 4 benen = Wel GODVER DE GODVER....Lag die vuile sl*t hem af te zuigen. Hij geeft mij een BIG-smile en maakt een ssssst gebaar. Ben ik maar met kussen op mijn oren verder gaan slapen....
Nachtmerries........
Hebbie niet gevraagd of ze nog steeds zin had???
5/6 jaar terug, waren we met een groep aan het helpen op het schoolfeest. kent het wel, na schoolfeest beetje opruimen, en dan kreeg je 15 piek voor 1/2 uurtjes licht werk.
Loop ik op 3de verdieping een lokaal binnen zit daar een of ander meisje (die dus ook mee helpt), op zich nix mis mee, maar ze had een ontzettend grote neus, wilde er nix mee.
Was ik een beetje aan het opruimen enzo, zegt ze opeens (was 3 uur), vind je het niet erg licht hier?
ik: 'inderdaad'
ik doe het licht uit, loop de gang op en doe de deur dicht.
nooit meer iets van haar gezien
weet trouwens niet of dit als mijn blunder of als haar blunder gezien moet worden.
quote:Het is geen blunder van haar en ook niet van jou. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik het een hele kinderachtige actie vind. Stoer willen doen om je nerduiterlijk te camoufleren?
Op woensdag 31 juli 2002 10:40 schreef Cat-Active het volgende:
echt super dit topic
zal eens eentje van mij vertellen.5/6 jaar terug, waren we met een groep aan het helpen op het schoolfeest. kent het wel, na schoolfeest beetje opruimen, en dan kreeg je 15 piek voor 1/2 uurtjes licht werk.
Loop ik op 3de verdieping een lokaal binnen zit daar een of ander meisje (die dus ook mee helpt), op zich nix mis mee, maar ze had een ontzettend grote neus, wilde er nix mee.
Was ik een beetje aan het opruimen enzo, zegt ze opeens (was 3 uur), vind je het niet erg licht hier?
ik: 'inderdaad'ik doe het licht uit, loop de gang op en doe de deur dicht.
nooit meer iets van haar gezien
weet trouwens niet of dit als mijn blunder of als haar blunder gezien moet worden.
quote:waar slaat deze reactie nou weer op
Op woensdag 31 juli 2002 12:26 schreef rufus het volgende:[..]
Het is geen blunder van haar en ook niet van jou. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik het een hele kinderachtige actie vind. Stoer willen doen om je nerduiterlijk te camoufleren?
Een aantal jaren later hebben we wel een paar keer gebabbeld en heb ik ook verteld dat ik wist dat ze verliefd op me was. Toen had ze al een ander.
Ik woon nu op mn eigen in nog steeds de zelfde straat en zij woont nu op dr eigen in jaja ook nog steeds de zelfde straat. Alleen heeft ze nu al een paar jaar een vriend en zie en spreek ik haar zelden.
Silly me
[Dit bericht is gewijzigd door xstatic1975 op 31-07-2002 14:44]
quote:
Op zondag 28 juli 2002 06:04 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Op een gegeven moment zegt hij: Ga je mee naar huis? Ik verslikte me bijna in mijn tequila en dacht: die loopt hard van stapel. Maar aangezien ik hem wel interessant vond, zei ik: Ja, dat is goed, maar weet je het wel zeker? Heb je wel genoeg slaapplek dan?
Hij keek me een keer raar aan, en zei vervolgens: Maar ik had het helemaal niet tegen jou hoor! Bleek dat hij het tegen mijn andere collega/zijn huisgenoot had...En vandaag zag ik hem weer en ik schaamde me rot. Wist niet goed wat ik moest zeggen, en ik had het idee dat hij zich ook niet echt raad met de situatie wist.
en nu maar hopen dat hij niet op Fok! zitNee, ik had het inderdaad niet tegen jou.
Zat in nacht cafe hier in Vlissingen op het podium wat te lullen met een maat van me, gaat er ineens een vreselijk mooi meisje naast me zitten.
Ik kijk naar haar, zij naar mij, beetje oogcontact.. je kent het wel.
Op een gegeven moment gaat die maat van me ff gokken, dus ik loop mee, terwijl ik aan het twijfelen was of ik dat meisje nou aan moest spreken of niet...
Na 5 minuten in dubio, genoeg moed verzameld en op haar afgestapt.
Ze had een hele maffe streepjesbroek aan, dus ik stap op haar af en vraag: 'hey, speel je misschien golf ofzo?'
Ze kijkt me vreemd aan....
"Nee ik golf niet, hoezo?"
ik: 'nou, die broek...'
zij: "nee hoor, die zit gewoon lekker"
ik: 'oh'
(nu wist ik dus niet meer wat ik moest zeggen, niet over nagedacht, dus ik dacht, ik doe het casual...)
ik: 'wat zijn je hobbies dan?'
zij: "werken"
ik: 'joh, maar wat doe je dan in je vrije tijd??'
zij: "werken..."
(ik dacht nu al van, oh kut.... maar toch doorgaan he...)
ik: 'waar werk je dan?'
zij: "ga ik jou niet vertellen"
ik: 'oh, doei'
ben toen dus weggelopen en heb de rest van een avond in een deuk gelegen..... auw
anyways ff een blunder van mij van vorige week:
kmoest werken en khad een buskaart nodig, pin automaat buiten gebruik dus ik loop naar de edah om daar een buskaart te halen. ik loop binnen en kijk een van die kassameisjes aan, omg wat een meisjes. ik dus bij haar in de rij staan, ben eindelijk aan de beurt(niemand achter me) dus ik een praatje maken(zelf niet zon versierder dus was al uitzonderlijk dat ik dat deed) komt er een vrouw achter me in de rij, kassameisje lacht naar haar maargoed ze had een hele kar vol om uit te laden dus ik ging door, kijkt die vrouw ineens naar mij en zegt: "flirten doe je maar in je eigen tijd jochie" dus ik een beetje boos zeg ik dat ze zich er niet mee bemoeien, zegt dat kassameisje tegen mij dat het haar moeder is...
kwas snel wel
quote:Ouch
Op vrijdag 02 augustus 2002 04:35 schreef bolleh het volgende:
... zegt dat kassameisje tegen mij dat het haar moeder is...kwas snel wel
Paar jaar terug, was net bezig met internet, meisje leren kennen via chatbox. Leuk contact, foto's over en weer gestuurd ... viel aan beide kanten een beetje tegen. Maar goed, we konden goed met elkaar opschieten en toen er een chatmeeting werd georganiseerd vond ik het toch wel leuk om haar te gaan ontmoeten.
Die avond waren er wat problemen. Voor ik zelf weg ging las ik op de chat dat degene die haar zou oppikken haar niet had gevonden en het was dus zeer onzeker of ze zou komen opdagen. Uurtje later arriveerde ik op het feestje en daar aangekomen zag ik een meisje wat ik al kende. Ik loop naar haar toe en vraag "Is x nog gekomen?" ... bleek x naast haar te zitten, ik had haar helemaal niet herkend van de foto
Het is daarna gelukkig wel goedgekomen (hoe is me nog steeds een raadsel, want ik ben die avond nogal dronken geworden). IRL zag ze er stukken beter uit op de foto en gelukkig voor mij dacht ze hetzelfde over mij. 2 1/2 jaar een realtie met haar gehad en tot op heden is het nog steeds mijn beste vriendin. De uitspraak "Is x nog gekomen?" heb ik echter nog heel wat moeten horen ... gelukkig was het antwoord naderhand meestal "Ja!"
quote:Je zult je kind maar x noemen....
Is x nog gekomen
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 15:57 schreef slashme het volgende:[..]
Je zult je kind maar x noemen....
*kick*
Ik herinner me nog een keertje heeeeeeel lang geleden toen ik 12 jaar was ofzo, dat ik eens heel onschuldig op een bed lag met 2 oudere meisjes (allebei 15), toen opeens 1 van die meisjes zich wat dichter tegen mij zette en zei : "Nou, jij bent wel heel braaf. Iemand anders zou al lang iets geprobeerd hebben !"
Mja, ik was dus echt nog een groentje en had zelfs deze hint nog niet door. Voor de rest die hele avond niks meer gebeurd. Ach ja, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal zeker
quote:Hahahahahahaha
Op maandag 05 augustus 2002 16:06 schreef Jos_Bos het volgende:
Hey dit mag helemaal niet stilvallen want ik ben ondertussen op mijn werk ook al helemaal door deel 1.*kick*
Ik herinner me nog een keertje heeeeeeel lang geleden toen ik 12 jaar was ofzo, dat ik eens heel onschuldig op een bed lag met 2 oudere meisjes (allebei 15), toen opeens 1 van die meisjes zich wat dichter tegen mij zette en zei : "Nou, jij bent wel heel braaf. Iemand anders zou al lang iets geprobeerd hebben !"
Mja, ik was dus echt nog een groentje en had zelfs deze hint nog niet door. Voor de rest die hele avond niks meer gebeurd. Ach ja, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal zeker
Nou mijn grootste blunder/mislukking is toch wel deze:
Eerste keer "handarbeid" geen suc6 :)
Maar het is allemaal goedgekomen Heb inmiddels al 3maanden met haar en gaat allemaal nog goed
(En ook geen mislukkingen meer gehad
)
Kom op, we zijn allemaal op vakantie geweest etc etc,
Er MOET toch wel wat gebeurd zijn?
Mijne is niet echt een versierblunder, eerder een gemiste kans:
Bus naar Disney, leuke meid, bla bla je kent het wel. Veel oogcontact hele tijd lache en elkaar aan kijken!
Toen we op de terug reis waren, zij stapt uit in haar woonplaatsje en ik ga verder zonder verder iets van haar te weten behalve dat ze ergens daar moet wonen!
Heeft ook wel de nodige uurtjes gekost om dat weer goed te praten
quote:Ik ken dat, vandaag nog gehad. kwam een bekende (waar ik gek op was, nu nog wel een klein Btje) tegen in het zwembad, maar ik KON er gewoon niet op af gaan. Kreeg later nog een smsje van haar waarin ze vroeg of ik dat echt was in het zwembad. domme ik, ik had er gewooon opaf kunnen en gesprek mee aankunnen gaan
Op donderdag 08 augustus 2002 16:07 schreef CrazyByte het volgende:
*schopt*Kom op, we zijn allemaal op vakantie geweest etc etc,
Er MOET toch wel wat gebeurd zijn?Mijne is niet echt een versierblunder, eerder een gemiste kans:
Bus naar Disney, leuke meid, bla bla je kent het wel. Veel oogcontact hele tijd lache en elkaar aan kijken!
Toen we op de terug reis waren, zij stapt uit in haar woonplaatsje en ik ga verder zonder verder iets van haar te weten behalve dat ze ergens daar moet wonen!
Sta ik in de Discotheek zo'n meisje uit te dagen om bij mij te komen dansen, beetje oogcontact enzo...
Zie ik mijn vriendin aankomen, en die zag aan mijn blik dat ze even naar mij toe moest komen!
Komt dus ook net dat meisje zo langzaam dansend naar me toe! En mijn vriendin komt net op het moment als het meisje bijna bij mij is ertussen staan en gaat zo geil tegen mij aan dansen en pakt mij dan op de bek! Je had dat andere meisje moeten zien kijken joh...
quote:ach gerum!
Op woensdag 14 augustus 2002 00:21 schreef McCain het volgende:
Niet echt een blunder, maar wel lagguh axie...Sta ik in de Discotheek zo'n meisje uit te dagen om bij mij te komen dansen, beetje oogcontact enzo...
Zie ik mijn vriendin aankomen, en die zag aan mijn blik dat ze even naar mij toe moest komen!
Komt dus ook net dat meisje zo langzaam dansend naar me toe! En mijn vriendin komt net op het moment als het meisje bijna bij mij is ertussen staan en gaat zo geil tegen mij aan dansen en pakt mij dan op de bek! Je had dat andere meisje moeten zien kijken joh...
uhmmz ff denken
x in disco wil op meid af geeft ze me z'n hand teken van 'Tsss' ken je dat? das dus kut
x in disco ik vond een meid leuk, zij komt tegen me aan staan en vraagt me om te dansen zeg ik "nee danke" (OW MY GOD WAAROM ZEI IK DAT! IK SNAP T NOG STEEDS NIET)
x vriend van me komt naar me toen dat een meisje had gezegt dat ze me leuk vond en wou dansen.. ik dus eropaf en ga achter haar dansen en doe arm om me heen.. vond ze niet leuk ze had al een vriend en ze had dat niet gezegt ..
leuk grapje van vrienden dus
een keer aant msn met een vriend en een meid die ik leuk vond (aparte vensters) dus ik met die mij aant afspreken voor later die avond en met vriend aan praten, die vriend zeg van "je moet gewoon tegen haar zeggen wat je denkt" typ ik dus "zin om te neuken ofzo?" en ENTER.. toen keek ik .. had ik het naar haar getypt het leukste was haar reaktie... "nee, misschien straks"
heeft niemand meer verhalen? ik heb me doodgelachen eergisteren om deze topic..
Da was echt baluh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |