SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Had ik je toch niet moeten feliciteren gisterquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben echt behoorlijk verkouden, vol hoofd enzo, beetje oorpijn
Maar goed ga nu richting mijn moeder, gaan we samen boodschappen doen voor vanavond en dan daarna hier alles even klaar zetten voor vanavond
Da's in elk geval positief geouwehoer. Je kunt ook allemaal gezeik krijgenquote:Op maandag 22 november 2010 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, zaterdag wat vrienden over de vloer gehad tijdens een opendag op het werk. En dan komt vandaag het achteraf geouwehoer.Ja, we waren dronken, ja de rum was lekker en ja, mijn vrienden komen volgend jaar vast wel weer.
quote:Op maandag 22 november 2010 11:23 schreef Dupje het volgende:
Ahjoh, er kan sneeuw vallen, en wrs is het dan ook nog natte sneeuw, dus dat zal best meevallen.
Wat IB zegt. In NL is die wetgeving er niet, maar in Duitsland moet je winterbanden gemonteerd hebben als de omstandigheden er om vragen. Je bent aansprakelijk op het moment dat je dat niet doet en je betrokken bent bij een ongeluk dat (deels) te wijten is aan het ontbreken van Winterreifen.quote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, gaat me meer om het feit dat er dan weer boetekansen zijn enzo. Winterse weersomstandigheden vereisen immers aanpassing aan de auto. Wel gare wet trouwens, waarin niet gespecifieerd is wat je nou precies moet doen
Is in Duitsland sinds 2008/2009 volgens mij ook niet meer hoorquote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Wat IB zegt. In NL is die wetgeving er niet, maar in Duitsland moet je winterbanden gemonteerd hebben als de omstandigheden er om vragen. Je bent aansprakelijk op het moment dat je dat niet doet en je betrokken bent bij een ongeluk dat (deels) te wijten is aan het ontbreken van Winterreifen.
Wel irritant: net even getest en ik heb iets van een brom rechtsvoor, bij hoge snelheid. Dat betekent dus 95% zeker dat ie uitgelijnd moet gaan worden.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:52 schreef AMDB het volgende:
Groot nieuws voor alle IKEA adepten in dit topic!![]()
http://www.speld.nl/2010/11/22/ikea-bouwt-nieuwe-woonwijk-almere/
Mwa, de zwakkeren krijgen er ook wel wat van mee hoor. Probleem met bijvoeren in een dergelijke situatie, waarin zoveel mogelijk de natuur wordt nagebootst, is dat je op den duur gewoon veel te veel dieren krijgt voor dat leefgebied en dat je uiteindelijk continu bezig bent met bijvoeren.quote:Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net op het nieuws over dieren bijvoeren ... Slecht idee want de sterkte pikken het in en de zwakkere waar je het om doet die zien er niks van.
Ja, helaas wel. Stiekem ben ik het er wel mee eens dat ook met betrekking tot mensen soms best wat darwinistischer gedacht mag worden, maar dat mag je eigenlijk niet zeggen he.quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar het weerspiegelen op ontwikkelingshulp zal voor velen vast te ver zijn denk ik
Dan valt het wel mee. Met de auto wil je daar niet in de buurt zijn vanavondquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:55 schreef Dupje het volgende:
Gelukkig is het rechtstreekse trein vanaf hier, dat scheelt misschien
Oeh da's wel sund. Maar hee, een voldoende is een voldoendequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm we hadden een 6.5 voor het paperhad wel beter verwacht
quote:Criminelen
Elke dinsdagavond ga ik met mijn vrienden een paar biertjes drinken bij een volkscafé in Nijmegen.
Wij kennen de stamgasten ondertussen vrij goed en raken dan ook snel met hen in gesprek over het criminele verleden van enkele Kamerleden van de PVV.
Een van de stamgasten zegt: „Het maakt mij niets uit dat die PVV’ers criminelen zijn. Het gaat mij er alleen maar om dat ze tegen buitenlanders zijn.”
Daarop vraag ik: „Maar wat heeft u dan zo tegen buitenlanders?”
„Dat het allemaal criminelen zijn”, antwoordt de stamgast.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:57 schreef xibalba het volgende:
woensdag 17 november 2010 door NRC Handelsblad
[..]
Jaaa! Ik heb een periode gehad dat ik bijna wekelijks naar IKEA ging zonder dat ik iets nodig hadquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien voor de dames onder ons, kennen jullie het gevoel dat je ineens enorm veel zin hebt om naar de ikea te gaan?
Ik heb echt ineens het onbedwingbare gevoel om naar de ikea te gaan, terwijl ik eigenlijk niks nodig heb
Het begint met een B en het eindigt op urgerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien voor de dames onder ons, kennen jullie het gevoel dat je ineens enorm veel zin hebt om naar de ikea te gaan?
Ik heb echt ineens het onbedwingbare gevoel om naar de ikea te gaan, terwijl ik eigenlijk niks nodig heb
Klopt, daarom was ik ook eerder het college uitquote:
Je moeder is burgerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Het begint met een B en het eindigt op urgerlijk.
ah jij leeft ook nogquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jaaa! Ik heb een periode gehad dat ik bijna wekelijks naar IKEA ging zonder dat ik iets nodig had. Natuurlijk kwam ik wel altijd thuis met nieuwe spullen, dat begrijp je
.
hoe is t met je cribquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
IKEA is leuk!![]()
Zelfs het in elkaar knutselen van de meubeltjes!
nee, sorry !quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet ik niet.quote:
Is dat leuk? In een ver verleden had ik een versie en daar moest je van die verplichte rijbewijzen halen die onmogelijk waren voor mij om te halen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
Woei, Gran Turismo 5 binnen, ik weet wel wat ik heel de middag/avond ga doen
Je hebt het druk of je bent meer aan het lurken?quote:
Masturberen op die geweldige graphicsquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
Woei, Gran Turismo 5 binnen, ik weet wel wat ik heel de middag/avond ga doen
Ben er zelfs nog nooit geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja! Bij mij kriebelt het alweer een paar weken, sinds ik besloten heb nieuwe kussens voor mijn Poang en bijbpassende voetenbank te willen kopen. Ik kom ook altijd met veel te veel (meuk) thuis. Zag op de site een geweldige knuffel op de kinderafdeling, een eland met blauwgestreepte sokkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:41 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja! Bij mij kriebelt het alweer een paar weken, sinds ik besloten heb nieuwe kussens voor mijn Poang en bijbpassende voetenbank te willen kopen. Ik kom ook altijd met veel te veel (meuk) thuis. Zag op de site een geweldige knuffel op de kinderafdeling, een eland met blauwgestreepte sokken
geef de oplossing ff door als je er uit bentquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef vogelkooi het volgende:
Me Windows is weer eens niet genuinehad het laatst opgelost nu is het weer zover.
Nu druk en normaal gewoon minder op FOK!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt het druk of je bent meer aan het lurken?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moest gisteren nog aan je denken
gelukkig! ben dus niet de enige!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trekankers mogelijk oorzaak problemen Vlaketunnel
Ik dacht wtf, tre-kankers.. En daarna tijdens het artikel lezen las ik nog de hele tijd tre-kankers ipv trek-ankers
Yo! Hoe is het nou? En hoe is ie met Laysa?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt het druk of je bent meer aan het lurken?
Zo fucking l33t van jequote:Op woensdag 24 november 2010 08:31 schreef Sander het volgende:
Ik moest gisteren een mede-student uitleggen dat als je een sterretje (*) in het Bestand -> Openen dialoogje typt, dat-ie dan alle bestanden laat zien, ook als-ie normaalgesproken alleen .doc of .asc bestanden zou laten zien.
Echt basiskennis dat
Mwaa, het blijft toch een zware ingreep. Die heeft het ontzettend druk met verhuizen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:43 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Yo! Hoe is het nou? En hoe is ie met Laysa?
Geen idee. Ik heb het al niet meer gezien sinds vorige week.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:34 schreef IrishBastard het volgende:
Maar hoe ver zijn jullie daarmee?
De operatie is dus geweest? Nu is het afwachten of het heeft geholpen? Sterkte!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mwaa, het blijft toch een zware ingreep. Die heeft het ontzettend druk met verhuizen!
Yep, nu 3 weken fysieke inspanning vermijden en dan de chirurg bellen hoe en wat verder.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
De operatie is dus geweest? Nu is het afwachten of het heeft geholpen? Sterkte!
Dude dat zuigtquote:Op woensdag 24 november 2010 11:01 schreef Mikkie het volgende:
Kut. Uitlijnen was niet nodig, draagarmrubbers zijn versleten en geadviseerd wordt om dan meteen de complete draagarmen te vervangen. Kosten: zo'n 300 euro exclusief montage. En dan heb je niet eens originele BMW-onderdelen
_!
Ach ja, da's zwak punt 1 van de e46. Als nu de brandstofpomp (¤1.500) het ook nog begeeft heb ik de ergste zaken gehad..
Jup en aangezien ik komend weekend weg moet, zit ik nu te twijfelen of ik de draagarmen in Duitsland ga ophalen in de hoop dat ze voor vrijdagmiddag gemonteerd kunnen worden, of dat ik met m'n huidige draagarmen naar de Ardennen ga en het daarna allemaal regel...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude dat zuigt
Ik hoop dat ik na het vervangen van wat rubberringen van de benzinelekkage af ben, lijkt er in ieder geval wel op
Vrijdag worden de banden gemonteerd, en dan hoop ik ook even klaar te zijn
Mja, of ik nu 450km rij of van 't weekend 600, dat doet 't 'm dan ook niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
En minder slijtage aan je nieuwe banden
Hehequote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef Mikkie het volgende:
Dat kan ik net zo goed naar Bert Story, no way.
Of ik neem gewoon de gok om nog 1.000km door te rijden en wacht gewoon rustig af. Maar ja. Aard van het beestje hè.
Daar ben ik ook bang voor. M'n vaste garage keek me ook al aan alsof ik gek was, terwijl ik daar meestal wel even tussendoor kan. Maar aangezien dit toch zeker wel een uur of anderhalf kost, wordt het lastig. Dus dat wordt bidden onderweg naar het buitenlandquote:Op woensdag 24 november 2010 11:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe
Ik denk niet dat je zo snel een garage gaat vinden die zoveel tijd over heeft. Zeker niet nu iedereen opeens zijn winterbanden gemonteerd wil hebben enzo, want 'aaah het gaat sneeuwen'
Dit geeft vertrouwenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, rubber slijt doorgaans niet evenredig. Meestal heeft het materiaal nog een bepaalde stugheid of weerstand om dan ineens te scheuren of te knappen. Probeer het maar eens met een elastiekje
Dat. Lijkt mij. Anders vraag je even bij je garage na, daar hebben ze het geconstateerd tochquote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Mikkie het volgende:
Mja, het is in dit geval vooral opgerekt, waardoor er speling is ontstaan. Echt scheuren of knappen kan niet echt, aangezien het geheel ingepakt zit.
Denk ik.
Dat is mooi!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
Zojuist een comment van Swine gespot op de weblog. Hij leeft nog
Hoe maak je m?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:01 schreef Mikkie het volgende:
Onverwacht voor mezelf koken vanavond.. Zo dus maar even boodschappen doen. Ik ga m'n fameuze saté (diverse mensen hier kennen 'm
) weer maken!
Volgens mij heb je dat de vorige keer ook al gevraagdquote:
Parkeergarage.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef ebke het volgende:
Wie kan mij vertellen wat er op die straat tussen het Keizer Karelplein en het station wordt gebouwd of aangelegd??
Waar selecteer je dan eik op?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit gaat een lastige kijkavond worden. Zit nog steeds niemand bij die eruit springt
Ik ben benieuwd of jij en IB hetzelfde hadden gestemd!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
de stemming 5 tegen 4 geworden.. Was echt een mannen tegen de vrouwen stemming
Winnerpostquote:Op woensdag 24 november 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of jij en IB hetzelfde hadden gestemd!
Ohhoooooo wat zeg je nou Yash?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja dan kunnen we misschien beter beginnen met dr buurvrouw Of mag je dat niet zeggen![]()
![]()
Was gewoon een flauw grapjequote:
Ik weet het niet uit ervaring want ik ben niet geweest, maar vaak zijn zulke officiële dealerschappen absoluut niet de goedkoopste spelers op de markt.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Mikkie, is die hartge garage in Lent daadwerkelijk zo duur ja? Ik wilde daar een tijd geleden ook is heen gaan maar is er toen niet van gekomen.
Hejje een partijtje?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:08 schreef Mikkie het volgende:
Zo even naar Kranenburg om twee kisten Weizen te halen voor dit weekend
Klinkt nicequote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef Mikkie het volgende:
We hebben met wat vrienden/vriendinnen een hutje gehuurd in de Ardennen. Dus dat wordt borrelen.
bvoquote:Op donderdag 25 november 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt nice
Maar dan ga je hier bier inslaan in plaats van in Belgie? Dude
als je toch op dreef bent, ik heb ook nog wel wat was liggenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[burgerlijk]
Net nieuw wasrek wat ik heb gehad voor mijn verjaardag gebruikt, lekker groot dus er is nog genoeg plek overmeteen maar even een nieuwe was erin gedaan
[/burgerlijk]
BVO'tjesquote:Op donderdag 25 november 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt nice
Maar dan ga je hier bier inslaan in plaats van in Belgie? Dude
Ja, zonde van die bomenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef Stefka het volgende:
Daar gaat een parkeergarage komen ebke.
Echt gaar trouwens dat de bomen daar gekapt zijn. Ziet er nu echt uit als een oostblokstraat.
Heeft iemand trouwens enig idee of in Nijmegen een winkel is waar je iPhone app-magneetjes zou kunnen halen?
(verdoemde surprises)
Ah dan was jij toch het meisje met de klakhakkenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Californium het volgende:
van 13.15 tot 17.15 aan een opdracht gewerkt op de uni... Het laatste half uur kon ik ook gewoon niet meer denken en onderweg naar de fietsenkelder kwam ik een vriendin tegen, maar ik was zo ver weg dat ik eerst 5 keer moest kijken wie het ook alweer was...![]()
Niet echt helder meer..helaas moet ik wel nog even wat huiswerk maken
Really? Waar was jij dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah dan was jij toch het meisje met de klakhakkenwist het niet helemaal zeker en je keek inderdaad ook zo niet herkennend dat ik dacht ik zeg maar niks
Ah oke! Ik had idd mijn fiets onder linneaus staanquote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat op een bankje bij het eind van de hal bij de uitgang richting linnaeus
Bohh lekker dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
gister vierde een huisgenoot haar verjaardag in de keuken, zouden uiterlijk om half 1 weg gaan... dat werd dus minimaal half twee en dan staan ze met zijn alle in de gang te ouewehoeren, op een gegeven moment toch maar gevraagd of ze weer terug naar de keuken konden.. toen hadden ze ook wel door dat onze deur niet de wc deur was. Slaap je iedere keer bijna, staan ze aan je deur te rammelen. Naja toen eindelijk wat slaap gehad tot huisgenoot weer thuis kwam met nog iemand en dus weer niet zachtjes deed. Dat was om 5 uur, de volgende huisgenoot kwam pm 7 uur binnen en begon lekker te rommelen.. kortom ik heb geweldig geslapen, nu lekker de hele dag werken
Dat wordt sparen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Verhoging collegegeld van 3000 euro bij studievertraging
Dit topic al gelezen? Ben benieuwd wat er uit dit stuk kabinetsplan gaat komen
Als ze dat invoeren eis ik ook de doodstraf voor iedereen van de regeringspartijen die het woord 'kenniseconomie' in de mond durven te nemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Verhoging collegegeld van 3000 euro bij studievertraging
Dit topic al gelezen? Ben benieuwd wat er uit dit stuk kabinetsplan gaat komen
Daar is ook een draadje voor!quote:
Hmm, "heb getwijfeld over België" wordt zo wel relevant...2 jaar extra studeren gaat me dan 6.000 euro kosten. Al ga ik wel veel liever naar Amsterdam dan naar Antwerpen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef IrishBastard het volgende:
Het gaat om een totaal aantal jaren geloof ik, wat ik zo las
Iets zegt me dat ik sowieso de lul ben. Maar ja ik het niet betalen dan houdt het op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef IrishBastard het volgende:
Het gaat om een totaal aantal jaren geloof ik, wat ik zo las
Nou ja ik heb al twee echte diploma's en het is niet alsof ik nog een diploma nodig heb om te werken. Mijn studietijd was tot heden vrij van dergelijke draconische maatregelen. Ik ben blij met de tijd die ik nog extra kon studeren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:13 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, da's mooi vertiefd of niet dan
Ik ga in ieder geval eens richting Duitsland om de winterbandjes te laten monteren
Het wordt een keer tijd om eens een keer goed de barricades op te gaan, doen we te weinig hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat dus, ze kunnen het niet maken om het met terugwerkende kracht te laten gelden, dan was ik wel niet naar het buitenland gegaan, en dan hadden ze dat niet verplicht moeten stellen..
Ben benieuwd wat hier uit gaat komen, naja anders gaan we massaal demonstreren ofzo
Ik ook ik ook! Na veel gedoe, sjonge zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef AMDB het volgende:
Lowlands kaartjes in de pocket, na een uur kutten![]()
![]()
Proletariaat verenigt u! 1848! Verzamel de rieken en fakkels! Er moeten wat notabelen het veld ruimen of geruimd worden!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat dus, ze kunnen het niet maken om het met terugwerkende kracht te laten gelden, dan was ik wel niet naar het buitenland gegaan, en dan hadden ze dat niet verplicht moeten stellen..
Ben benieuwd wat hier uit gaat komen, naja anders gaan we massaal demonstreren ofzo
Iemand anders minder sociaal noemen en dan zelf ook niet heel sociaal zijn door te zeuren als iemand je pan gebruikt zonder vragen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huisgenootje wat altijd zo lief en sociaal leek is toch een stuk minder sociaal blijkt..
Hoorde van ander huisgenootje al dat ze één keer gevraagd had of ze een pan van iemand mocht lenen, nou dat mocht natuurlijk, maar vervolgens bleef ze dat gewoon doen.. Net ook zoeken we onze pan om te gaan koken, heeft zij hem, ja was zo handig want deze had een deksel, hier gebruiken jullie mijn pan maar... Andere pan van ons is ook al gebruikt want die had ik gister vies gelaten en die was nu helemaal schoon.. Zelfde met onze stoelen, we hadden voor het feestje van donderdag gezegd dat ze ze mocht gebruiken, nu gebruikt ze ze automatisch maar weer.. Beetje vaag allemaal. Zoiets vraag je toch?
Naja er iets van zeggen heeft ook weinig nut want ze verhuist eind deze maand.
Hoezo ben je minder sociaal als je aangeeft dat mensen zonder te vragen spullen van je gebruikenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Iemand anders minder sociaal noemen en dan zelf ook niet heel sociaal zijn door te zeuren als iemand je pan gebruikt zonder vragen.
Mijn huisgenoten mogen alles hier in keuken enzo van mij gebruiken, als ze het maar schoonmaken.
Hier ook. wat een butt systeem.Maar gelukkig kon je sneller bij het einde van de wachtrij komen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ook ik ook! Na veel gedoe, sjonge zeg
De koorts lijkt wel te blijven!quote:Op zondag 28 november 2010 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
Dude that's fucked up
Gaat nu wel beter?
Thnx!quote:Op zondag 28 november 2010 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
da's mooi klote D_K! Succes er maar weer mee
Waar moest je dat bezwaarschrift naar schrijven? Examencommissie of trapje hoger?quote:Op zondag 28 november 2010 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, mijn bezwaarschrift voor het fraude verhaal is af. Volgens mij heb ik mijn situatie goed verwoord, en het lijkt me stug dat ze geen 'nader onderzoek' in zullen stellenTen eerste omdat dit soort shit amper voorkomt op onze faculteit, en ten tweede is het horen van de betrokkenen geen grote moeite
Moet ik je in hoger beroep vertegenwoordigen voor het bestuur?quote:
Ja dat had ik toch verteld! Ik moest een brief schrijven er werd voor auditie geroepen voor het Bestuur! Dat leek vuurwerk te worden maar dat liep dankzij met een sisser af die ik gewoon kon uitblazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |