ja lijkt me ook echt vet leuk, een FOK!-liftwedstrijdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Op FOK hadden we ook eens plannen zo iets te organiseren. Lijkt me nog steeds leuk.
Kom je ons na afloop vertellen hoe het was?
Leuk idee iddquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Op FOK hadden we ook eens plannen zo iets te organiseren. Lijkt me nog steeds leuk.
Net weer thuis van het liftweekendje/liftwedstrijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En heb je gewonnen? Moesten jullie onderweg ook nog opdrachtjes uitvoeren enzo?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:37 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Net weer thuis van het liftweekendje/liftwedstrijd.
We gingen vrijdag liften naar Aken, Duitsland. We zijn begonnen bij de officiële liftersplek bij Amsterdam Amstel en vonden binnen een half uur en na 3 aangeboden lifts, een geschikte lift richting Den Bosch. Een ander koppel heeft echter 1,5 uur bij Amstel gestaan
Onze lifts:
Amsterdam Amstel -> De Lucht bij Zaltbommel -> Tankstation voor Eindhoven -> Tankstation in Nuth (nabij Heerlen) -> Kruispunt op de grens NL-DE nabij Kerkrade -> voor de deur van ons hostel in Aken
Overal eigenlijk niet langer dan een half uur gestaan
Nee helaas niet gewonnenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En heb je gewonnen? Moesten jullie onderweg ook nog opdrachtjes uitvoeren enzo?
Ankun. Vorig jaar ontmoet tijdens de European Hitchgathering in St-Laurent-du-Pape in de Ardèche in Zuid-Frankrijk. Small, small worldquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
https://www.youtube.com/user/MrAndkonblack
Deze guy doet leuke reisjes liftend. Bijvoorbeeld door Haiti, waar veel gevaar is.
Daar doe je dan mee aan een liftwedstrijd of wissel je ervaringen uit?quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:44 schreef Frank_NL het volgende:
[..]
Ankun. Vorig jaar ontmoet tijdens de European Hitchgathering in St-Laurent-du-Pape in de Ardèche in Zuid-Frankrijk. Small, small world
Kan ik helaas niet bij zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:49 schreef Frank_NL het volgende:
Die Hitchgathering is een bijeenkomst, samenscholing van lifters. Het duurt een tot twee weken, er wordt gekampeerd en gezamenlijk gegeten. Spanjaard Xavi was vorig jaar een van de topkoks, er waren ruim honderd lifters bij, dus heel wat maagjes. Er waren workshops over onder andere sololiften voor vrouwen en over dumpsterdiven. Dat tweede doe ik overigens zelf niet actief al neem ik wel alles mee dat ik zie liggen en nog bruikbaar vind
Dit jaar, volgende week, is de Hitchgathering in Noorwegen, te bereiken met de stadsbus uit Oslo, als het liftend niet lukt... Er is een pre-gathering in Litouwen van 1-3 augustus.
Dit weekend, net begonnen, is er in ons eigen Amsterdam een ietwat verwante "Alternative travel gathering (ATGA)". De meest ervaren sololiftster die ik persoonlijk ken, Anick-Marie, komt daar ook met een voordracht over liften en low (no) budget reizen.
Komt dat zien!
Wat leuk! En wat een goede manier om contacten op te doen! Als ik ooit zou verhuizen en een extra slaapkamer zou hebben zou ik het ook wel willen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 06:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Vorige week twee dames uit Italië gehost via CS. Kort, maar leuk. Nu een ander iemand die voor vandaag en morgen zoekt maar sinds zondag niets meer terugstuurt op mijn aanbieding... Graag of niet dan. Geen zin om halsoverkop nog iemand te hosten vanavond en diegene weet dat ik overdag moet werken. Het is niet alleen bedoeld als gratis alternatief als je toch geen hotel kunt vinden.
Wooooooww...... liften naar AKEN ! WAT EEN WERELDREISquote:Op zondag 29 mei 2016 17:37 schreef nofxtbr het volgende:
hadden we ook eens plannen zo iets te organiseren. Lijkt me nog steeds leuk.
Net weer thuis van het liftweekendje/liftwedstrijd.
We gingen vrijdag liften naar Aken, Duitsland. We zijn begonnen bij de officiële liftersplek bij Amsterdam Amstel en vonden binnen een half uur
Doe niet zo lelijk joh.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wooooooww...... liften naar AKEN ! WAT EEN WERELDREIS
Kom maar eens terug als je naar london of zo bent gelift.
Ik doe niet lelijk hoor.,quote:
Oh maar dat mag je gerust hier vertellen hoor, daar is het topic juist voor toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk hoor.,
Ik bedoel als ik bij de bushalte sta maar het duurt anderhalf uur voor de volgende bus komt, loift ik ook even naar het station. Maar dat ga ik hier ook niet lopen rondbazuinen elke keer.
kennelijk wil je dat hier dus wel vertellen, nou bravo hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk hoor.,
Ik bedoel als ik bij de bushalte sta maar het duurt anderhalf uur voor de volgende bus komt, loift ik ook even naar het station. Maar dat ga ik hier ook niet lopen rondbazuinen elke keer.
Het is niet de bedoeling dat mensen je als gratis hotel zien. Indirect betaal je wel voor ze, zolang ze gratis bij je kunnen slapen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 06:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Het is niet alleen bedoeld als gratis alternatief als je toch geen hotel kunt vinden.
Of betalen in natura?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:58 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat mensen je als gratis hotel zien. Indirect betaal je wel voor ze, zolang ze gratis bij je kunnen slapen.
Nu is het zo dat hij er ook wel profijt van heeft. Want ja, hij heeft nu wel een luisterend oor en gezelschap om zich heen.quote:
Als je leuk bent wel ja, maar in jouw geval zou ik toch maar voorstellen om te delen in de kosten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:05 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nu is het zo dat hij er ook wel profijt van heeft. Want ja, hij heeft nu wel een luisterend oor en gezelschap om zich heen.
Want? Wanneer is iemand wel/niet leuk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
maar in jouw geval zou ik toch maar voorstellen om te delen in de kosten.
Smaken verschillen maar als je positiviteit uitstraalt maakt dat al uit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:09 schreef 0906 het volgende:
[..]
Want? Wanneer is iemand wel/niet leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |