quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, soms ben je wel eens een oorbelletje kwijt en dan ben je weer een middagje druk met zoeken
Aanmelden voor een stage bij de Marine?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanmelden voor een stage bij de Marine?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanmelden voor een stage bij de Marine?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
'Hallo lieve mensjes, hoe is het ermee?
Ik ben kapot maar moet zometeen naar een feestje (met mijn nieuwe jurkje)
En ik heb al mijn tentamens gehaald vorige periode![]()
Weekend!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor thuisgolfer
Katje
Bank
Drank
Vitamientjes
Kippesoep
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb al mijn tentamens gehaald vorige periode![]()
Ik had een overuurtje staan dus lekker om half 5 treintje gepakt en 15 min later sta je dan binnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog naar huisOver 8 minuten.
3!quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Jas dichtknopen, luik dicht en weg is ze
Aardappeltjes in de olijfolie met knoflook, tijm en rozemarijn plus zeezout uit de oven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
wat staat er vnv bij jullie op het menu?
Ik ben heel de dag al vrij muhaha!quote:
Noem me geen muhaha, zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben heel de dag al vrij muhaha!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Aardappeltjes in de olijfolie met knoflook, tijm en rozemarijn plus zeezout uit de oven.
Gekookte rode bietjes en opgewarmde boeuf bourgignon die door de dorpsslager al is klaargemaakt.
Je weet dat mijn opmerking dat bijna niemand BK-pannen heeft cynisch bedoeld was hè?quote:
ik heb ze niet!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je weet dat mijn opmerking dat bijna niemand BK-pannen heeft cynisch bedoeld was hè?![]()
Doe rustig aan, 't loopt niet zo'n vaart vandaagquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Sunny-syndroom![]()
![]()
![]()
oh, ben aan het teruglezen btw
quote:
Heb het door ja.. saaie donders hier zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe rustig aan, 't loopt niet zo'n vaart vandaag
Ohquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je weet dat mijn opmerking dat bijna niemand BK-pannen heeft cynisch bedoeld was hè?![]()
Ik ben di en wo bij jou in de stad!
Ja, en als dat nou nog betekende dat ik veel heb gedaan vandaag..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb het door ja.. saaie donders hier zeg
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, en als dat nou nog betekende dat ik veel heb gedaan vandaag..
Hey das goed!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
stukken. al ben ik logischerwijze wel moe nu. Maar niets wat een glas Merlot niet kan repareren
![]()
![]()
Nog even met directrice gesproken ook, op haar verzoek overigens. Heb haar verteld hoe ik me donderdag bejegend voelde, dus dat is ook klaar nu. Lucht wel op
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:13 schreef LieLie het volgende:
Werkbezoek met school. Min AZ, (+RVD), BiZ, BuZ, TK,
quote:
vaag..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Na jaren kom ik via stumble upon weer eens op deze geweldige site, waar je blijft klikken
Rechts op de woorden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
vaag..volgens mij ontgaat het me een beetje..
Dat kan het ook nog zijn! Moet ik eerst mijn wijntje ophebben denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:26 schreef golfer het volgende:
Ik ben niet dronken of stoned genoeg om het te snappen, denk ik.
Ik zit nu aan zo'n breezerdrankje dat ik toegestuurd kreeg: smirnoff met cola.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat kan het ook nog zijn! Moet ik eerst mijn wijntje ophebben denk ik
En?? Valt het mee?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nu aan zo'n breezerdrankje dat ik toegestuurd kreeg: smirnoff met cola.
Ik vind het helemaal niet lekker, die combi.quote:
hmm.. eigenlijk wel gek.. vind Smirnoff nergens naar smaken behalve alcohol..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet lekker, die combi.
Ja. Ziek = kippesoep en zoquote:
Zuipen danquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
'Hallo lieve mensjes, hoe is het ermee?
Ik ben kapot maar moet zometeen naar een feestje (met mijn nieuwe jurkje)
quote:En ik heb al mijn tentamens gehaald vorige periode![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Ziek = kippesoep en zoDat schijnt goed te zijn voor je. Het is overigens stevige tomatensoep geworden
Van Unox
Blik Tomatensoepquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
wat staat er vnv bij jullie op het menu?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blik TomatensoepB&J Chocolate Fudge Brownie om de keel goed te smeren
En daarna thee met gevulde speculaas
Hmmmm...dat klinkt alsof je weet hoe je het moet maken. Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat helpt niet.
Je moet ouderwetse zelfgemaake (joodse) kibbezoep nemen als je ziek bent.
http://www.ah.nl/recepten(...)ication=beste+receptquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...dat klinkt alsof je weet hoe je het moet maken. Ik hou me aanbevolenPM maar ff voor het adres
wat een zootje..quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef LieLie het volgende:
Jongens, bij wie moet ik volgende week als ze weer zo'n grap uithalen?:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-centraal-brand.html
Nouquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten(...)ication=beste+recept
En daarna borrelen op het plein?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Werkbezoek met school. Min AZ, (+RVD), BiZ, BuZ, TK, Nieuwspoort..
Er is ook een Joods-Indische versie die erg lekker is:quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
@P In echte kibbenzoep zitten natuurlijke antibiotica. Neem wel een echte soebkib, anders wordt het niks. Zo'n kip is ook erg aan te raden voor indische gerechten die moeten sudderen!
Dat doe je goed! Leuke dingen kopen na iets naars!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:06 schreef AnneX het volgende:
Allereerst voor Sarabi en de tentamens![]()
Hier ook BKpannen en om te compenseren voor een ziekenhuisbezoek langs een kookwinkel.
Een nieuwe koekenpan gekocht van BergHOFF en morgen eens gebruiken.
En toen was er zo'n leuk kookboekje met recepten voor ovenpannetjes en ook 2 ovenpannetjes gekocht.
Het verjaardagsgeld dus besteed aan culi subjects.
Ook in het weekend eens kijken hoe dat gaat.
Soto ajam!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is ook een Joods-Indische versie die erg lekker is:
http://www.trouw.nl/groen(...)sche_kippesoep_.html
Edit: die site is misschien joods, maar het recept op zich is gewoon indisch.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
S
[..]
Soto ajam!![]()
Er was ooit iemand in CUL die dat haast elke week maakte.
Welk plein?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En daarna borrelen op het plein?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Vandaag trouwens mijn nieuwe, brede bruine riem gedragenop een zwart flodderrokje met een lange zwarte trui er over. Staat best tof
Dus ben blij dat ik eindelijk een keer zo'n riem heb gekocht..
Geen Den Haag kenner merk ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Welk plein?
We zijn er twee dagen, dus de avond dat we er zijn wordt er vast ergens een borrel gedronken
En dat verbaast jou omdat...?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen Den Haag kenner merk ik![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plein_%28Den_Haag%29
Als ik 'Plein' hoor, denk ik gelijk aan een broahdjeh eeih meh uih!quote:
Lekker bankhangen, sterkte!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:01 schreef LieLie het volgende:
Pff.. het eten viel niet helemaal lekker en nu ben ik koud en rillerig en moe..
We gaan eerst maar eens twee afleveringen West Wing kijken..
(Election day, part 1&2, spannnunnnd!)
Fijn dat iedereen het lekker vond joh! Goed gekozen dus!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
zoo potverdrie... lekker gegeten hoor maar wat was het weer veel. alsnog 2 porties over dus die kunnen morgen gegeten worden. was wel machtig met veel room en veel kaas maar zelfs mn moeder die niet van witlof ham/kaas houdt vond dit wel erg lekker
ik had afspraakje met J. vnv maar hij heeft ook het virus dus nu gaan we allebei lekker in ons eigen huis the voice kijkenmn vader wil helaas Flikken Maastricht zien
dus ik moet ff wachten
idd lekker bankhangen met een kop thee en anders lekker naar bed als je te moe of niet lekker wordt. het virus wat nu hangt (verkouden/griepje) heeft toch niet iets met eten niet lekker te maken? iig bij mensen om me heen en ik weet ik dat we gelukkig wel lekker konden blijven eten. wel jammer omdat je zo je best hebt gedaan met de stoofpotquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:01 schreef LieLie het volgende:
nou.. na maandag en woensdag pasta en donderdag chili con carne.. dacht ik mn ouders een plezier te doen en voor Hollands te gaan. bleek op het laatste moment dat mn vader helemaal geen moeite zou hebben met pasta haha. ach.. volgende week weer een mogelijkheidquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn dat iedereen het lekker vond joh! Goed gekozen dus!
nee vnv. jammer dat het taai wasquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een taaie biefstuk in reepjes gesudderd in een stroganoff saus uit een pakje. Of bedoelde je een andere keer?
Mezelf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee vnv. jammer dat het taai waswat had je er bij?
aaah! als je honger hebt kom je maar hier een stuk witlofschotel en pangafilet halen als je wiltquote:
ik vind zo'n eiershaker zo stomquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil nog een paar instrumenten leren spelen zeg!
Bodhran, tin whistle en spoons!
Eh, dat is het probleem. Ik heb nooit honger. Als ik honger heb, krijg ik niks door m'n keel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah! als je honger hebt kom je maar hier een stuk witlofschotel en pangafilet halen als je wilt
volgens mij weet ik niet wat je hebt.. wil je anders pm'en?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh, dat is het probleem. Ik heb nooit honger. Als ik honger heb, krijg ik niks door m'n keel.
Bodhran is een Ierse trommel, zoals een grote tamboerijn zonder belletjes. Tin whistle is een soort fluit. En spoons zijn echt lepels, luister maar.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind zo'n eiershaker zo stomzie je iemand de hele tijd met zo'n ei schudden
geen idee hoe het heet!
Stress. En alleen eten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij weet ik niet wat je hebt.. wil je anders pm'en?
stress waarvan?quote:
Ik heb stress van alles wat ik moet. Afspraken, ook leuke, administratie, van alles. Het gaat al beter, maar als ik mensen uitnodig of erheen ga, is dat ook stress.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stress waarvan?
en alleen eten is niet leuk he... maar sowieso heb je ook als je alleen moet eten toch net zoveel honger als dat je samen met mensen eet? kun je misschien niet vaker bij vrienden of ouders een vorkje meeprikken of hen uitnodigen?
als ik gekookt heb heb ik ook geen honger meer. vandaag ging beter omdat ik het eerder in de middag had klaargezet en dus lekker kon blijven zitten en het op een gegeven moment alleen nog in de oven hoefde te zetten. dan ruik je de geuren vanaf de bankquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb stress van alles wat ik moet. Afspraken, ook leuke, administratie, van alles. Het gaat al beter, maar als ik mensen uitnodig of erheen ga, is dat ook stress.
Ik heb wel honger, maar als ik gekookt heb, krijg ik toch geen hap door mijn keel.
Gaat wel over.
Het gaat al beter en ooit komt het goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat rot dat je overal stress van krijgt zeg
Veel plezier CF!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, de week zit eropVanavond lekker series kijken met een tripel karmeliet erbij
Bodhran kun je wel leren, tin whistle.. ligt eraan of het meer op een blokfluit dan op een dwarsfluit lijkt.. spoons klinkt ook wel makkelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bodhran is een Ierse trommel, zoals een grote tamboerijn zonder belletjes. Tin whistle is een soort fluit. En spoons zijn echt lepels, luister maar.....
hard gewerkt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, de week zit eropVanavond lekker series kijken met een tripel karmeliet erbij
Ik heb blokfluit gespeeld, maar een tin whistle is anders gestemd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bodhran kun je wel leren, tin whistle.. ligt eraan of het meer op een blokfluit dan op een dwarsfluit lijkt.. spoons klinkt ook wel makkelijk
Nopequote:
volgens mij zijn veel begonnen (en geëindigd) met een blokfluitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb blokfluit gespeeld, maar een tin whistle is anders gestemd.
Hmm, de bodhran vind ik het mooist.
Het zal je nog verbazen hoe lastig het is dat goed te bespelen. En spoons is helemaal moeilijk te leren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind zo'n eiershaker zo stomzie je iemand de hele tijd met zo'n ei schudden
geen idee hoe het heet!
jaaa verhaaltjes aan het lezen enzoquote:
gelukkig maar dat het lastig is. het ziet er te simpel en stom uit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoe lastig het is dat goed te bespelen. En spoons is helemaal moeilijk te leren.
waarom nu weer gelukkig maar??quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig maar dat het lastig is. het ziet er te simpel en stom uit.
Ik probeer het eerst wel met B&Jquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
@P In echte kibbenzoep zitten natuurlijke antibiotica. Neem wel een echte soebkib, anders wordt het niks. Zo'n kip is ook erg aan te raden voor indische gerechten die moeten sudderen!
Toen ik echt serieus blokfluit speelde, speelde ik vaak samen met vriendinnen. Het was enorm kicken als het goed ging. Maar blokfluit is een belangrijk solo instrument in oude muziek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij zijn veel begonnen (en geëindigd) met een blokfluit
gelukkig ik niet, vind t een vreselijk instrument
Alt, sopraan en bas fluiten vind ik prachtigquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen ik echt serieus blokfluit speelde, speelde ik vaak samen met vriendinnen. Het was enorm kicken als het goed ging. Maar blokfluit is een belangrijk solo instrument in oude muziek.
ja? ik dacht dat het echt een leerinstrument was. weet jij een nr met blokfluit?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen ik echt serieus blokfluit speelde, speelde ik vaak samen met vriendinnen. Het was enorm kicken als het goed ging. Maar blokfluit is een belangrijk solo instrument in oude muziek.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja? ik dacht dat het echt een leerinstrument was. weet jij een nr met blokfluit?
Leuk!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Net een SMS'je van L.: 'Heb nog een kaartje voor Harry Potter over voor vanavond, ga je mee?'
Ja hoor, ik ben de grootste HP fan die er is_!!!
Hopelijk gaan we daarna wel samen salsa'en.
Tot vannacht
Mijn vriendin die naar het conservatorium ging, had tenor en bas.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alt, sopraan en bas fluiten vind ik prachtig![]()
Sopraan is verneukt door al die mislukte muziekschoolkinderen.. maar goed bespeeld ook erg mooi.
Mijn tante had een altfluitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn vriendin die naar het conservatorium ging, had tenor en bas.![]()
Maar we hadden allemaal alten, dat was ook mooi!
Have funquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:01 schreef LieLie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nee, ik weet iets van muziek.. dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij hebt blokfluit gespeeld
Is L nou hooters of rare?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Net een SMS'je van L.: 'Heb nog een kaartje voor Harry Potter over voor vanavond, ga je mee?'
Tot vannacht
Dat vroeg ik me ook af. Ik dacht Hooters..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is L nou hooters of rare?![]()
Veel plezier!
ik niet hahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik weet iets van muziek.. dat zal het wel zijn
ja... krijgen ze ineens letters he.... veels te verwarrendquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Veel plezier!
Veel kinderen beginnen met een sopraan blokfluit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja? ik dacht dat het echt een leerinstrument was. weet jij een nr met blokfluit?
2.5 uur????quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk!!daarna nog zin om te salsa'en als je 2,5 uur lekker lui ligt te zijn in de bios?
Geen van beide.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Veel plezier!
FFT niet hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Bier, FFTIk vind het heel lekker, is wat zoetig
Misschien kun je je vermaken door steeds "dat kan toch nooitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2.5 uur????![]()
![]()
![]()
kan ik nog afmelden
aah ok, die ken ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Veel kinderen beginnen met een sopraan blokfluit.
Popnummer met een altblokfluit is het intro van Stairway to Heaven, Led Zeppelin.
om precies te zijn 2 uur en 20 minuten excl. pauze. en je verveelt je niet hoor, het is een leuke en spannende filmquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2.5 uur????![]()
![]()
![]()
kan ik nog afmelden
Wie is L?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Tot vannacht
aah daarom, gelukkig maar. L. is wel een meisje?quote:
Waanzinnnig nummerquote:
idd maar dan kan CF het nog wel lekker vindenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FFT niet hoorAlcohol
meen ik uit een eerdere post te herinneren
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien kun je je vermaken door steeds "dat kan toch nooit" en vergelijkbare commentaren de zaal in de slingeren
wat voor instrumenten heb je vroeger gespeeld, naast dwarsfluit?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
voor het betere dwarsfluitwerk![]()
3 jaar gespeeld, mijn moeder speelt het (op een hele mooie houten fluit) en heeft het lang in een jazzorkest gespeeld..
Denk je even in: op huwelijksreis bij het ontbijt gehoord...quote:
serieus: gitaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor instrumenten heb je vroeger gespeeld, naast dwarsfluit?
Ik kan het mishebben. Heet een houten dwarsfluit geen traverso? of is dat een oude houten dwarsfluit?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
voor het betere dwarsfluitwerk![]()
3 jaar gespeeld, mijn moeder speelt het (op een hele mooie houten fluit) en heeft het lang in een jazzorkest gespeeld..
Tskquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Denk je even in: op huwelijksreis bij het ontbijt gehoord...
En toch gescheiden, aan de muziek lag het niet.
leuk zeg!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
serieus: gitaar
voor de lol en omdat we het misten in de HAVO examenklas setting: basgitaar
En zeer veel verschillende percussieinstrumenten kan ik redelijk mee omgaan aangezien mijn oppas van vroeger percussionist was en mijn moeder en ik er affiniteit mee hebben![]()
En ik zing/zong te pas en te onpas, als 2e stem vooral.
Gitaar of cello staan hier op de verlanglijstquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik nog weleens willen leren. Of hobo
Ik heb de sax pas leren waarderen door David Bowie.quote:
Dat is idd de voorloper van de moderne dwarsfluit, toen ie nog geen kleppen had. De houten fluit van mijn moeder heeft wel zilveren kleppen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben. Heet een houten dwarsfluit geen traverso? of is dat een oude houten dwarsfluit?
Zo mooi. Bij Zappa plays Zappa stond ook een dame met Alt sax op het podium, klinkt zo fantastisch als ze meeblazen met de gitaarpartijenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik nog weleens willen leren.
Hij vond de buurvrouw leuker.quote:
Morphinequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb de sax pas leren waarderen door David Bowie.![]()
Ik kende alleen jazz-sax-geneuzel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij vond de buurvrouw leuker.Tot we gescheiden waren en ik mezelf werd.
mijn moeder wilde vroeger dat ik celloles zou nemen - ik, eigenwijs, wilde liever viool. Achteraf wel spijt van, cello is mooiquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
Gitaar of cello staan hier op de verlanglijst
Hobo vind ik prachtigquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik nog weleens willen leren. Of hobo
Ohzo. Dan vind ik een houten mooier. Net nog even Mason's apron van hen gekeken met die fluit....Petje af!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is idd de voorloper van de moderne dwarsfluit, toen ie nog geen kleppen had. De houten fluit van mijn moeder heeft wel zilveren kleppen.
Traverso spelen is trouwens nog verdomd lastigheb het geprobeerd ooit..
Jup, maar nooit serieus of zo. Wel heel veel geschreven waarvan een paar nummers bij iets succesvollere bandjes terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk zeg!heb je ook in bandjes gespeeld?
het mooiste vond ik de riffjes die ze met de tenorsax mee speelde..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo mooi. Bij Zappa plays Zappa stond ook een dame met Alt sax op het podium, klinkt zo fantastisch als ze meeblazen met de gitaarpartijen
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mijn moeder wilde vroeger dat ik celloles zou nemen - ik, eigenwijs, wilde liever viool. Achteraf wel spijt van, cello is mooi
Band die ik net post, spelen alles op drum, 2-snarige bass en sax. Fantastische bandquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have funVolgens mij is het spannende nu wel geweest
Ik moest echt huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu is de uitslag bekend![]()
Oh en natuurlijk een eervolle vermelding 'gewonnen' bij de kunstbende ooitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, maar nooit serieus of zo. Wel heel veel geschreven waarvan een paar nummers bij iets succesvollere bandjes terecht zijn gekomen.
Cello is geiler imho.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mijn moeder wilde vroeger dat ik celloles zou nemen - ik, eigenwijs, wilde liever viool. Achteraf wel spijt van, cello is mooi
maakt niet uit of het serieus of niet serieus is, als je maar lol hebt en je er je passie/plezier in kwijt kuntquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, maar nooit serieus of zo. Wel heel veel geschreven waarvan een paar nummers bij iets succesvollere bandjes terecht zijn gekomen.
Ja, dat is natuurlijk wel je ultieme doel in het leven: beroemd worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
"nou dan moet je het zelf weten. dan wordt je toch lekker niet beroemd?"
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:
Ik moest echt huilen![]()
Maar nu is de uitslag bekend
ja precies... die kon niet begrijpen dat ik het belangrijker vind om dingen te doen waar ik achter sta.. of ik nou wel of niet verkoop. tuurlijk is het leuk als steeds meer mensen het kennen en het leuk vinden maar mocht dat niet zo zijn dan ga ik niet net als de meesten kijken naar wat er nu 'in' is en dat doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel je ultieme doel in het leven: beroemd worden.
Maar gelukkig heb je al wat Hyvesvrienden en een betrouwbare vriend als J.
Ja lekker! Nu kan je je ei kwijt en daar kies je voor omdat jij daar blij van wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maakt niet uit of het serieus of niet serieus is, als je maar lol hebt en je er je passie/plezier in kwijt kunt
vandaag vroeg de zoveelste waarom ik niet met iets als SYTYCD of Idols ofzo meedoe en toen ik zei dat ik daar niet achter stond omdat er voor je wordt bepaald wat je moet doen zei diegene: "nou dan moet je het zelf weten. dan wordt je toch lekker niet beroemd?"
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooie aflevering he
![]()
Kijk vooral ook de volgende aflevering. Requiem
beroemd of bv prinses willen worden is geen beroep..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja lekker! Nu kan je je ei kwijt en daar kies je voor omdat jij daar blij van wordt.
Alsof je automatisch gelukkig wordt van beroemd zijn......
het Sunny-syndroom verspreidt zichquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ja, gaan we zo nog wel doen. Van studeren komt het toch niet meer ben ik bang..
Bleh, echt niet fit ineens.. Zal toch wel een soort stress zijn..
is je tentamenperiode al voorbij?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ja, gaan we zo nog wel doen. Van studeren komt het toch niet meer ben ik bang..
Bleh, echt niet fit ineens.. Zal toch wel een soort stress zijn..
Ja, daarom moet ze ook studerenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is je tentamenperiode al voorbij?
ik dacht einde van de week... tentamenweek misschien voorbijquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daarom moet ze ook studeren
Precies op het goede momentquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het Sunny-syndroom verspreidt zich![]()
![]()
Nee, maandag de laatste. De allerlaatste ook, in principe.. Maar ben bang dat er nog wel een herkansing komt. Helaas helaas, geen herkansingloze opleidingquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is je tentamenperiode al voorbij?
Vennegoor of Hesselink?quote:
de laatstequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Precies op het goede moment
[..]
Nee, maandag de laatste. De allerlaatste ook, in principe.. Maar ben bang dat er nog wel een herkansing komt. Helaas helaas, geen herkansingloze opleiding
ik ook ff boven kijken tot mn vader hier met Flikken klaar isquote:
Nicequote:
Vooral niet omdat het de eerste keer zou zijn. Ik doe niet aan herkansingen, is eigenlijk al jaren mijn mottoquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de laatstehopelijk blijf je fit genoeg om te leren. herkansingen zijn er niet voor niks ook al is het nooit leuk om 2x je tentamen te moeten doen..
Cliffquote:
is er bij jullie ook een herkansingweek? dat je dan lekker een hele week vrij hebt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vooral niet omdat het de eerste keer zou zijn. Ik doe niet aan herkansingen, is eigenlijk al jaren mijn motto
Heb alleen een keer een herkansing gemaakt omdat ik tijdens het gewone tentamen op bed lag met buikgriep. Maar daar toen had ik dus nog het tentamen met één kans gehaald.
quote:
En daar weer familie vanquote:
Ik ga ze luisteren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Cliff![]()
En van mijn favorieten (Primus/Les Claypool)
Heeft ooit auditie gedaan voor metallica trouwen (na de dood van Cliff), maar werd afgewezen omdat hij te goed en te vreemd was
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is er bij jullie ook een herkansingweek? dat je dan lekker een hele week vrij hebt?
"Godallemachtig!"quote:
Raketje.. echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...ik heb nu proefondervindelijk bewezen dat B&J Chocolate Fudge Brownie hoe lekker ookgeen zak doet voor je keel
Wat een vervelend experiment zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...ik heb nu proefondervindelijk bewezen dat B&J Chocolate Fudge Brownie hoe lekker ookgeen zak doet voor je keel
Rezebtje hebbuh?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
"Godallemachtig!"
"Joah, en doar weer 'n zun van"
Sorry, ik hoorde dit direct in m'n hoofd toen ik dat las
Wat vreselijk zeg..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ohh brrr jongens, volgen jullie die Belgische pestzaak? Echt, ik heb geen zwakke maag, maar dat filmpje kon ik dus écht niet kijken - afgrijselijk
Ik heb het filmpje niet gezien, maar ik vind het een beetje vreemd dat een rechter een van de veroorzakers gewoon 250.000 EUR vergoeding geeft omdat ze oordelen dat-ie onterecht ontslagen isquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ohh brrr jongens, volgen jullie die Belgische pestzaak? Echt, ik heb geen zwakke maag, maar dat filmpje kon ik dus écht niet kijken - afgrijselijk
ik heb van 6 tot 17 blokfluit gespeeld! Ik mis het echt enorm!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn tante had een altfluitprachtig..
Te laatquote:
Jaquote:
Voor de soep? Neh...heb al een receptje gevondenquote:
11 uur lang spelen is ook niet niksquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb van 6 tot 17 blokfluit gespeeld! Ik mis het echt enorm!
Die vent stond op de kieslijst voor de vakbond oid, dus is hij een soort onschendbaar. Bweuh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien, maar ik vind het een beetje vreemd dat een rechter een van de veroorzakers gewoon 250.000 EUR vergoeding geeft omdat ze oordelen dat-ie onterecht ontslagen is
Vind het ook erg cru dat het slachtoffer een andere werkplek is aangeboden en de daders lijken te blijven zitten. Dat gebeurt zo vaak in dit soort gevallen (al is dit verhaal echt wel heel extreem, pesten op de werkvloer komt zo veel voor, je schrikt er van!)quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die vent stond op de kieslijst voor de vakbond oid, dus is hij een soort onschendbaar. Bweuh.
verbazendquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt voor de tip TAV! Maar ik houd niet van Primus.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die vent stond op de kieslijst voor de vakbond oid, dus is hij een soort onschendbaar. Bweuh.
dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen. Maar nu heb ik daar ook zin in. Half baked is nog beter, die heeft vanille ijs, chocolate chip cookie, chocoladeijs en brownies...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind het ook erg cru dat het slachtoffer een andere werkplek is aangeboden en de daders lijken te blijven zitten. Dat gebeurt zo vaak in dit soort gevallen (al is dit verhaal echt wel heel extreem, pesten op de werkvloer komt zo veel voor, je schrikt er van!)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen. Maar nu heb ik daar ook zin in. Half baked is nog beter, die heeft vanille ijs, chocolate chip cookie, chocoladeijs en brownies...
Ik vind het te vaag, geen liedje met begin en eind. Ja, ik ben ouderwets.quote:
Hij bedoelt dat ik ouderwets ben en een liedje met begin en eind wil. Garpje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is dat wel een goed woord? Of is het verbazingwekkend? Of kan het allebei?
Ja, dat snap ik, daar ging het niet overquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ik ouderwets ben en een liedje met begin en eind wil. Garpje.
Oneindige nummersquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
geen liedje met begin en eind.
Het kan allebei.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, daar ging het niet over
Ik vroeg het me oprecht even af
Oja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kan allebei.
Het is verbazend, hoe snel hij gaat.
Hij gaat verbazingwekkend snel.
is dat zo? ik mag niet vloeken maar van binnen kolk ik nuquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien, maar ik vind het een beetje vreemd dat een rechter een van de veroorzakers gewoon 250.000 EUR vergoeding geeft omdat ze oordelen dat-ie onterecht ontslagen is
krijg je zere vingers vna!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
11 uur lang spelen is ook niet niks![]()
Na mijn reactie op Tool enzo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oneindige nummers![]()
![]()
Maar het is inderdaad vaag, had je ook niet als fan ingeschat
wij hadden meestal eerst een herkansingsweek van vorige periode en daarachter een nieuwe tentamenweek. omdat ik geen herkansingen had had ik een week rustig de tijd om me voor te bereiden op de tentamenweek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Er zijn nu tentamenweken, en in januari weer. En in die tentamenweken zitten ook de herkansingen van vorige blokken/jaren.
In principe, als ik nu de tentamens haal, ben ik in januari een week of drie vrij.
Over het algemeen ben je er binnen een minuut uit of je iets wel of niet leuk vindt, dan ga je dit soort muziek gewoon niet waarderen normaal gesprokenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Na mijn reactie op Tool enzo?Verbazend!
Ga er maar van uit dat TAV niet 11 uur met z'n fluit kan spelen, dus.quote:
bestaat die nog? dacht dat ie er een paar jaar geleden uit is gehaald...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen. Maar nu heb ik daar ook zin in. Half baked is nog beter, die heeft vanille ijs, chocolate chip cookie, chocoladeijs en brownies...
Dat is bij ons één periode.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wij hadden meestal eerst een herkansingsweek van vorige periode en daarachter een nieuwe tentamenweek. omdat ik geen herkansingen had had ik een week rustig de tijd om me voor te bereiden op de tentamenweek.
Respect!quote:
1. was jij niet naar Vennegoor of Hesselink aan het kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat TAV niet 11 uur met z'n fluit kan spelen, dus.
Golfer!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat TAV niet 11 uur met z'n fluit kan spelen, dus.
Ik ben nog steeds officieel puber.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef TAV74 het volgende:
2. hoe was jij toen je nog wel officieel puber was
Over de kwaliteit van de muzikanten hoef je bij Primus ook echt niet te discussiërenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Respect!Ik ben heel kritisch maar dit is goed!
gewoon luisteren en genietenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
Maar nu gaat het weer over muziek, ik weet daar heul niks van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |