Prima, maar dan mag ik je ook ongestraft verrot schelden natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef CasB het volgende:
Dan weet je ook gelijk hoe het komt dat ze zo snel op hun teentjes getrapt zijn.
soms ruik je het alquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
'Ben je vandaag met je verkeerde been uit bed gestapt? Oh, ik zie het al!'.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:51 schreef tuintegel het volgende:
Krijg je dan een bruine armband voor de diarree?
Daar zijn die rode namen toch voor?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien kunnen we zo'n functie ook inbouwen in FOK!
Dat we extra mogen bitchen in die periode?:Pquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien kunnen we zo'n functie ook inbouwen in FOK!
Wat zeg je dat toch geil....quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
En een witte armband voor als je afgelopen nacht hebt liggen ketsen en er de volgende dag nog sperma uit je doos komt lopen wat je dan steeds even moet lozen op de toilet?
Wergevers die bomen in moeten dragen een groene armband.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
wtf
Mijn werkgever kon dus echt de boom in als hij zoiets eiste.
quote:
zeg ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
![]()
Heel toevallig heeft Metropolis een uitzending gewijd aan dit fenomeen. Ik ben na de intro gestopt met kijken.
Gezellig met 15 vrouwen in een lemen hut. Wat een debielen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef yvonne het volgende:
zeg ik![]()
en ik heb gekeken, alles, brrrrrrrrrr
Nu moest ik wel lachen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wergevers die bomen in moeten dragen een groene armband.
Wat een mooie werksfeer creëer je dan tochquote:Dit is niet de eerste keer dat een Noorse werkgever regels instelt voor toiletbezoek op het werk. Uit een onderzoek van de Noorse vakbond Parat blijkt dat steeds meer bazen het toiletbezoek van hun werknemers controleren.
Er zijn genoeg werknemers die niet de luxe hebben om de werkgever de boom in te sturen en dus ook dit zullen accepteren....voor jou 10 anderen.quote:Mijn werkgever kon dus echt de boom in als hij zoiets eiste.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellig met 15 vrouwen in een lemen hut. Wat een debielen.
En die muts die zichzelf verft.
Crazy people, behalve in Zambia.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:36 schreef yvonne het volgende:
Ja
Aanrader dat programma!
Zambia: dag vrij als je ongesteld bent
Nepal, hup in een hutje jij, die geiten maken ook al zo'n troep kunnen we dat gebloed van jou niet bij hebben
Afrikaanse landen: ja, je krijgt er als man TBC van
Internationaal: alle mannen bleven die dagen wat uit de buurt
Suriname: vrouwen menstrueren en mannen hebben weleens een natte droom, dat is hetzelfde whoehahahahahahahahaha, man man man
En die nederlandse vrouwen in een tipi kralen rijgen
Ja dat stel had een flink gezellig levenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:42 schreef beequeen het volgende:
![]()
[..]
Crazy people.
Je bent Israël nog vergeten. Bedden uit elkaar en 14 dagen no touch, no nothing. Zelf een kopje of bord aangeven mag niet. Volkomen verknipt.
TMIquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat stel had een flink gezellig leven![]()
Vond het vermakelijk, maar ook smerig.
Dat laatste mens die zichzelf met dat bloed insmeerde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Excuus, had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
zeg ik![]()
en ik heb gekeken, alles, brrrrrrrrrr
hebben ze die dagen nog stress ook met het uitzoeken van bijpassende kledingquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar. Is het een mooie armband?.
Het gaat om bezuinigingen op toiletbezoeken. Het zal wel een gerecycled touwtje zijn uit de emmertjes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar. Is het een mooie armband?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |