De riot shotgun heeeeeerst!quote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig neem ik de volgende wapens mee:
Mysterious Magnum
Lucky
This Machine
Gobi Campaign Scout Rifle
Moet alleen nog een goede shotgun zien te vinden.
Gobi Campaign Scout Rifle is met ruime voorsprong het meest relaxte wapen in het spel tot nu toe. Heerlijk om ergens op een heuveltje te zitten en alles wat beweegt weer tot stilstand te brengen.quote:
Hoe lang is hij eigenlijk al uit? Ik ben net terug van vier weken vakantie, en omdat ik wel weer een nieuw spel wilde hebben en fallout 3 geniaal vond, leek dit me wel een goede aanschaf; die 35 euro prijs trok me al helemaal over de streep...quote:Op maandag 22 november 2010 23:41 schreef Xu het volgende:
[..]
Dat vind ik zo genaaid, 1 maand geleden had ik het gekocht voor 60 euro
Net een maand. Sinds 22 oktober.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:05 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoe lang is hij eigenlijk al uit? Ik ben net terug van vier weken vakantie, en omdat ik wel weer een nieuw spel wilde hebben en fallout 3 geniaal vond, leek dit me wel een goede aanschaf; die 35 euro prijs trok me al helemaal over de streep...
Zo gaat ook snel met die prijsverlagingen dan; dan wacht ik nog wel enkele weken met het kopen van black ops en AC brotherhoodquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Net een maand. Sinds 22 oktober.
Ach, blijkbaar moet je ook hierbij wat geluk hebben......quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:21 schreef Chowi het volgende:
De PC-versie is dan echt zoveel beter. Heb alleen één keer meegemaakt tijdens het voor het eerst binnenwandelen van The Strip dat het spel vastliep en crashte, voor de rest nergens problemen mee gehad.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:43 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Gobi Campaign Scout Rifle is met ruime voorsprong het meest relaxte wapen in het spel tot nu toe. Heerlijk om ergens op een heuveltje te zitten en alles wat beweegt weer tot stilstand te brengen.
Very Hard, oftewel: daar ben ik nog niet qua punten bij mijn SKILLS en dus moet ik nog even wachten...quote:Locations
It can be found in a locked footlocker (very hard) in Sniper's Nest, due west and up the hill from Cottonwood Cove.
Bottlecap-mines!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:24 schreef OMG het volgende:
Heeft iemand nog goede tips voor het halen van de 10,000 damage met explosives achievements? M'n dynamiet raakt op en ik heb geen zin om 139 caps per missile bij Gun Runners te betalen (ook al heb ik nog 40,000 caps over), daarnaast heb ik eigenlijk geen idee hoeveel punten van de 10,000 ik nog moet.
Hm, m'n explosives skill zit nu tegen de 40 aan, geloof ik. En ik ben level 30, dus veel hoger ga ik het niet krijgen, tenzij ik nog wat skill books tegenkom.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bottlecap-mines!![]()
Explosives-skill verhogen naar 75. Lunchboxes - sensor modules - cherry bombs verzamelen + 10 caps per mijn. 40.000 caps lijkt me al genoeg.![]()
En vervolgens happy new year in Vegas met genoeg vuurwerk!![]()
timebombs en powdercharges daargelaten
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:42 schreef OMG het volgende:
Hm, m'n explosives skill zit nu tegen de 40 aan, geloof ik. En ik ben level 30, dus veel hoger ga ik het niet krijgen, tenzij ik nog wat skill books tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je ze al hebt uiteraard.
Maar als je de Educated perk ook hebt, waardoor magazines skills 20+ verhogen. En je hebt een aantal skillbooks nog niet gevonden, zou het nog kunnen lukken.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef numero_uno het volgende:
Donders, ik had niet gezien dat de andere vol was.
Nu dus bezig met 2e playthrough, en ik wil net zoals velen hier mijn waardering uitspreken over de Gobi Campaign Scout RifleWat een koningsapparaat.
Zit nu tegen level 20 aan en ga nu voor House, nadat ik de eerste keer voor de NCR ben gegaan.
Wat ik wel jammer vind is dat je in verhouding zo weinig quests voor Caesar kan doen. Je bent eigenlijk genoodzaakt om constant voor de NCR te kiezen...
Ook had ik wel wat meer quests voor de Followers of the Apocalypse verwacht.
Hoe haal je trouwens je rep. voor de Followers omhoog? Alleen via Helios One?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het enige wat ik zover weet.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hmm dat buggen heb ik nog niet gehad maar de rest van die dingen wel en nog staat mn rep op neutralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het enige wat ik zover weet.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Ben er met 80 uur spelen nog geen tegengekomen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Jeff89 het volgende:
Iemand een idee waar ik makkelijk aan een 12.7mm pistol kan komen? Geld speelt geen rol
Ik durft het ZEKER NIET met zekerheid te zeggen; misschien dat de NCR em heeft? (NCR soldaten killen)quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Jeff89 het volgende:
Iemand een idee waar ik makkelijk aan een 12.7mm pistol kan komen? Geld speelt geen rol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij die eene dino stad daar kan je That gun kopen wat een unique 12.7mm isquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Jeff89 het volgende:
eerst levelen en wapens krijgen, en niet op easy zettenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Sattyagraha het volgende:
Ah man! Die Deathclaws zijn echt onoverwinnelijk....Zo veel HP en ze doen gewoon te veel dmg. Ik heb Cass bij me als homie met Pushy, game dificulty op easy en dan alsnog wordt ik geowned.
Hebben jullie tips om die quarry deathclaw vrij te maken?
Welk level zit je nu, dat scheelt wel een boel. Ik heb die Quary nabij Sloan met Boone gedaan, we hadden beiden een Anti Materiel rifle. Ik was level 23 ofzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Sattyagraha het volgende:
Ah man! Die Deathclaws zijn echt onoverwinnelijk....Zo veel HP en ze doen gewoon te veel dmg. Ik heb Cass bij me als homie met Pushy, game dificulty op easy en dan alsnog wordt ik geowned.
Hebben jullie tips om die quarry deathclaw vrij te maken?
Je kunt chems doneren voor fame, bij Julie Farklas in Freesidequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef numero_uno het volgende:
Ook had ik wel wat meer quests voor de Followers of the Apocalypse verwacht.
Hoe haal je trouwens je rep. voor de Followers omhoog? Alleen via Helios One?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |