Heb je de tunnels in NV nog niet gevonden dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ze waren afwisselend ten opzichte van de open wasteland, en het was een beetje een doolhof waarin je de juiste uitgang moest zien te vinden. Ik vond dat positief, en een tunnelstelsel vind ik wat spannender dan een open vlakte.
Je zou de lift in Vault 22 kunnen proberen:quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:48 schreef larry_flynt het volgende:
Ik wilde Rex gaan genezen, maar nu kan ik hem niet meenemen, omdat ik Ed-E bij me heb, maar Ed-E ben ik een hele tijd geleden verloren en kan ik niet meer terug vinden. Is er een mogelijkheid om hem terug te vinden of weg te sturen? Heb xbox versie dus kan geen codes invoeren...
quote:If you have a companion set to wait and you use the elevator, the companion will spawn next to you when you leave the elevator. This can be useful if any companions disappear, or if you've forgotten where you left them.
Nou ja ik speel op medium, dus dan kunnen je helpers niet dood. Maar het rotte is dat ik nu Rex niet kan genezen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Pek het volgende:
Jammer. Misschien is hij wel dood?
Zo klote dat die consoles geen console (hihi) hebben . Op de PC is dit in twee tellen opgelost.
Jep..... Maar daar zit ie ook niet...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Pek het volgende:
Je bent wel in Primm geweest, neem ik aan
Ach, over een paar maanden ligt ie alweer in de discount-bak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:47 schreef larry_flynt het volgende:
Ja heb er opzich wel spijt van dat ik hem niet gewoon voor de pc gekocht heb...
Ja, maar ik heb hem nu voor de volle mep gekochtquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Ach, over een paar maanden ligt ie alweer in de discount-bak.
Gooi er wat -tegen die tijd uitgekristalliseerde- mods tegenaan voor een geheel nieuwe ervaring!
Nog zoiets, voor de Xbox is hij gewoon 10 euro duurder ofzo, en je krijgt veel en veel minder, wtfquote:Op zondag 21 november 2010 00:01 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hem nu voor de volle mep gekocht
Like 59.99 jaquote:Op zondag 21 november 2010 00:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Nog zoiets, voor de Xbox is hij gewoon 10 euro duurder ofzo, en je krijgt veel en veel minder, wtf
Ik vond het altijd heerlijk. Alleen met Ol' Painless of Lincoln Repeater, wat stimpaks en bottlecapmines voor de wat grotere vijanden, op zak en dan de tunnels in sneaken. Headshots maken op ghouls, raiders en supermutants.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Wat was in godsnaam leuk aan die metrotunnels in FO3
Dit is niet bedoeld om na te trappen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:48 schreef larry_flynt het volgende:
Ik wilde Rex gaan genezen, maar nu kan ik hem niet meenemen, omdat ik Ed-E bij me heb, maar Ed-E ben ik een hele tijd geleden verloren en kan ik niet meer terug vinden. Is er een mogelijkheid om hem terug te vinden of weg te sturen? Heb xbox versie dus kan geen codes invoeren...
Ja trap maar flink na...quote:Op zondag 21 november 2010 09:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik vond het altijd heerlijk. Alleen met Ol' Painless of Lincoln Repeater, wat stimpaks en bottlecapmines voor de wat grotere vijanden, op zak en dan de tunnels in sneaken. Headshots maken op ghouls, raiders en supermutants.
[..]
Dit is niet bedoeld om na te trappen...
Maar 1 van de patches voor de pc zorgt er voor dat je je companions ziet op de pipboy-maps. Dat zal dan ook wel gebeuren bij de consoles binnenkort. Hoop ik tenminste voor je.
quote:Op zondag 21 november 2010 11:15 schreef leeell het volgende:
[..]
op console is het X/vierkant ingedrukt houden
pc weet ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |