In call of duty noemen ze het "The jerseys" of iets dergelijks om het woord moffen in het engels te voorkomenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MoffenHet is niet alsof je de oorlog hebt meegemaakt
En we geven ze echt geen voordeel met Friezen, is eerder een last
Ik ken gelukkig geen Friezen meerquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze praten raar![]()
Ik ken trouwens maar 1 fries, en die is wel lief hoor
Jerries. Afkomstig van the Germs.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
In call of duty noemen ze het "The jerseys" of iets dergelijks om het woord moffen in het engels te voorkomen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig geen Friezen meer![]()
ohja die ken ik ook nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig geen Friezen meer![]()
Ik moest aan Tom & Jerry denkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jerries. Afkomstig van the Germs.
Is min of meer hetzelfde als moffen.
En ik nu aan Ben & Jerryquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik moest aan Tom & Jerry denken
Dankje.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja die ken ik ook nog![]()
![]()
maar die bedoelde ik niet hoor
oke nu snap ik het niet meerquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Als je serieus niet snapt dat je niet met je kop op de foto wilt op verkoopsites en fok, dan ben ik er echt klaar mee na alle andere kut geintjes
Nja, je betaalt je toch blauw. Ik kijk vooral naar fysio enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien, moet me er echt even in verdiepen... Maar ik ben bang dat Anderzorg nog steeds de goedkoopste is. Maar zal wel eem kiek'n
Leg het je later wel uit op msnquote:
Ik heb dan weer wat minder met fysio, maar dingen als tandarts en brillen vinnik wel fijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, je betaald je toch blauw. Ik kijk vooral naar fysio enzoMaar daarvoor moeten we toch naar een extra pakket.
nu heb ik hongerquote:
okiquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leg het je later wel uit op msn
Ik heb een verjaardag zaterdagquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oki![]()
En wie heeft er leuke plannen van het weekend
En mag ik mee?
Oehquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nu heb ik hongerHeerlijk nog niet gegeten vandaag.... en al wakker sinds 9 uur.
nou een maaltijd dan, wel een versnapering (banaan).
Morgen ga ik JM meetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oki![]()
En mag ik mee?
Koen wil niet slapen zonder zijn knuffels
Ja, tandarts idd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dan weer wat minder met fysio, maar dingen als tandarts en brillen vinnik wel fijnMaar ik zal er inderdaad binnenkort eens induiken
Dat dus. En ik wil als vrijgezelle vent een pakket zonder kraamzorg, maar dat snappen ze niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dan weer wat minder met fysio, maar dingen als tandarts en brillen vinnik wel fijnMaar ik zal er inderdaad binnenkort eens induiken
Bij Anderzorg was ik en het goedkoopste uit en kreeg ik 100 euro vergoed voor brillen (wat genoeg was, want een aanbieding bij een goedkope opticienquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, tandarts idd.
Oh, bril en lenzen doe ik niet. Veel te veel betalen en 1x in de 2 jaar iets krijgen aan een bril of lenzen, wat echt een fractie is van wat je het bedrag wat je voor een bril/lenzen neerlegd?Nee.
Maar volgens mij kon je bij 1 van de twee die ik noemde het bedrag 5x opsparen en dan die 1000 euro (ongeveer) gebruiken voor een laseroperatie ofzoDat vind ik dan wel weer tof.
Ik als vrijgezelle vrouw ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. En ik wil als vrijgezelle vent een pakket zonder kraamzorg, maar dat snappen ze niet.
Nou we het toch over de liefste Fries hebbenquote:
Wij gaan stappen, en hoe emeer dames er mee willen, hoe beterquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oki![]()
En mag ik mee?
Koen wil niet slapen zonder zijn knuffels
Ja, precies.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik als vrijgezelle vrouw ookHet is niet alsof ik nu kindjes ga maken ofzo
Waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij gaan stappen, en hoe emeer dames er mee willen, hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |