Succes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:43 schreef lily het volgende:
De jongens zijn vrij vandaag. Ik wil straks met ze naar de kapper...
precies zo hier! warme melk erin maakt 't heerlijk!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef amaranta het volgende:
Ik altijd koffie met (warme) halfvolle melk. Koffiemelk indien niet anders mogelijk!
Nee, ik heb gisterenavond geen taart meer gemaakt. Ik haal straks wel gebak in de stad. Ze willen hier op het werk toch saucijzenbroodjes... vanmiddag/vanavond ga ik wel een nieuwe maken en probeer ik op deze manier te versieren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef amaranta het volgende:
Ik altijd koffie met (warme) halfvolle melk. Koffiemelk indien niet anders mogelijk!
Diaan! Gefeliciteerd! Is dat de taart geworden?
Ja, het gaat echt snel. Over een paar jaar worden we al 30 jaar!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou gefeliciteerd dan Diaan!ook alweer 25. De tijd vliegt.
Die ga ik Sinterklaas aan Buum geven. Lekker! We hebben nu zo'n ander ding, waar je de koffieprut naar beneden moet drukken met zo'n ingebouwd zeefje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Van harte, Diaan!Hoe oud ben je echt geworden? 26?
Voor wie van de Senseo af wil en geen zin heeft veel geld uit te geven: al eens een percolator overwogen?
26? meen je dat?? dan was ik een tienermoeder.. nee, ik ben 37 jaar geworden. 73 staat voor mn geboortejaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Van harte, Diaan!Hoe oud ben je echt geworden? 26?
Voor wie van de Senseo af wil en geen zin heeft veel geld uit te geven: al eens een percolator overwogen?
Ik lees dit nu pas... ik ben het piepkuiken op het werk.. 50 jaar. Ik moet er nog niet aan denken eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Veel ouders van school waar ik mee omga zijn veel ouder. Dus zelfs als die heugelijke dag komt ben ik het piepkuiken en zijn zij al bijna 50
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja zeg!Eerst roepen dat je even oud bent als ik, en dan gelijk de leeftijd verklappen.
Fraai.
![]()
Is grapje Diaan hoor,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |