Er is een einde gekomen aan je slaapstaking? yvonne als Trojaans paard inzetten werpt direct haar vruchten af.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
kids bekken dicht, yvonne en ik liggen net en willen ff knuffelen voor het slapen
kut, je hebt me betraptquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is een einde gekomen aan je slaapstaking? yvonne als Trojaans paard inzetten werpt direct haar vruchten af.
Wie wel?quote:
Ja sjezus, sorryquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne had er al voor 0.00 in moeten liggen.
Ik houd niet van knuffelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
kids bekken dicht, yvonne en ik liggen net en willen ff knuffelen voor het slapen
Wil je nu zeggen dat ik dik ben?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is een einde gekomen aan je slaapstaking? yvonne als Trojaans paard inzetten werpt direct haar vruchten af.
Waar zitten we nu dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Niet weer een SC hè? [ afbeelding ]
Met zo'n mond?quote:
Iets te hoog niveau voor nachtbagger dit.quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets te hoog niveau voor nachtbagger dit.
Wat doe je tof. Volgens mij is die grote bakkes van je nergens op gebaseerd en dien je mij nog altijd te verafgoden om-je-weet-wel-wat.quote:
Liever kramp in je vingertjes gezien, Paul.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:51 schreef Paul het volgende:
Jongens, ik weet niet of ik morgen nog op fok ben, buikkrampen all over the place!!!!!!!!!!!
Oja, wat jij toen met mij deed vond ik heel lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doe je tof. Volgens mij is die grote bakkes van je nergens op gebaseerd en dien je mij nog altijd te verafgoden om-je-weet-wel-wat.
Ik ben morgen toch dood, dus wat maakt het uitquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Liever kramp in je vingertjes gezien, Paul.
Kan ik nog ergens online taart bestellen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch dood, dus wat maakt het uit
Thx het doet echt veel pijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:55 schreef Jojoortje het volgende:
Paul, ik troost je van een afstand.
http://www.gefelicitaart.(...)_Iq6UCFcGGDgodwwq3Ywquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Kan ik nog ergens online taart bestellen?
het klinkt smerig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
LUDO, IK GA JOU PM'EN ZATERDAGAVOND!
Ik kom je echt niet troosten hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
LUDO, IK GA JOU PM'EN ZATERDAGAVOND!
Ik dacht dat je een variant op Ritalin had gekregen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:57 schreef Paul het volgende:
Ik heb dit gekregen, maar heeft wel veel bijwerkeingen, doe het toch maar niet denk ik http://www.thuisapotheek.nl/geneesmiddelen/ranitidine/
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom je echt niet troosten hoor.
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.gefelicitaart.(...)_Iq6UCFcGGDgodwwq3Yw
Hier =D
[..]
het klinkt smerig.
LACH JIJ MAAR TOT JIJ EEN KEER ZOIETS KRIJGTquote:
Je had me bijna zo ver dat ik je de overwinning gegund had, maar nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga jouw tranen likken.
Too bad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je had me bijna zo ver dat ik je de overwinning gegund had, maar nee.
Morgen dood?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch dood, dus wat maakt het uit
Sorry static. Ik heb het nog proberen te voorkomen dat dit een SC werd, maar ben daarna ook in de valkuil getrapt en heb mij laten gaan.quote:
Ga jij nou maar pitten, het is allang kindertjesbedtijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:01 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne en TS zijn al naar bed samen.
Slotje
Dan heb je aan Ranitidine echt he-le-maal niks.quote:
Bij een overdosis wel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan heb je aan Ranitidine echt he-le-maal niks.
Die blagen van tegenwoordig denken zelf alles beter te weten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij nou maar pitten, het is allang kindertjesbedtijd.
* SMAAAAAAAAAAAAAAAK!*quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet slapen zonder een nachtkusje van Yvonne
Klinkt meer als een soort 'oprotten'.quote:
Een net: 'pleurt op uit ons topic' jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt meer als een soort 'oprotten'.
Wat een kutpost.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Weltrusten lieftallige dames en heren.
Smeerpijperij.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |