Cisco in de trend van Cisco Routers etc?? Ben benieuwd wat ze je daar gaan leren danquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:12 schreef jankaas020 het volgende:
cisco saai? neejoh! hoe kom je erbij?!Voornamelijk omdat ik nu al weet er niets aan te hebben, en de antwoorden van de toetsen hebben we al..
Maar in eerdere posten schreef je dat er geen plaats was? Heb je je KD al gedaan, en ben je hier lid? Indien nog niet even doen, kan je namelijk veel info krijgen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef Vronsky het volgende:
• Gewenste functie: Sld Commando Speciale Operaties
Heb je VWO gedaan vronsky?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:51 schreef Vronsky het volgende:
Zit voor de lol maar even m'n eigen motor te ontwerpen op basis van een HD sportster frame, kan misschien vanavond wel even een render hier dumpen als ik er zin in heb.
Misschien dat ik er ooit op een dag genoeg geld voor heb om het zelf te bouwen.
(Je kan met zo'n sportster blok echt bizar veel kracht eruit pompen, erg leuke dingen.)
Man, als het kon zou ik wel industrial design willen gaan doen @ TU Delft, maar denk dat ik de intake toetsen niet trek en moet wachten tot ik 21 ben.
Er is ook geen "plek" meer, maar dat betekent nog niet dat de ambities weg zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Hi Vronsky zag in "Overzicht DEF-ers, wie doet wat?"
[..]
Maar in eerdere posten schreef je dat er geen plaats was? Heb je je KD al gedaan, en ben je hier lid? Indien nog niet even doen, kan je namelijk veel info krijgen.
Ohh, wat spannendquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:06 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Er is ook geen "plek" meer, maar dat betekent nog niet dat de ambities weg zijn
(Ik was overigens vergeten te registreren, website staat zelfs gebookmarked van MAANDEN geleden)
Iska: ik pm je zo wel eventjes.
Thxquote:
Zo ver ik dat daar meegekregen heb (ja ben er ook lid) word daar gewoon aangenomen. Enigste probleem tzt is dat Amsterdam geen keuringen mag doorvoeren. Maar daar word aan gewerkt voor wat ik begrepen heb. Ik zou me daar dan ook maar even heel snel aanmelden als ik jou was. Zitten ook oud- en active Cdo's dus die kunnen je daar diverse tips geven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:06 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Er is ook geen "plek" meer, maar dat betekent nog niet dat de ambities weg zijn
(Ik was overigens vergeten te registreren, website staat zelfs gebookmarked van MAANDEN geleden)
Iska: ik pm je zo wel eventjes.
Yep, van de routers. Maar ze geven dus ook allerhande ict cursussen online, deze doen wij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef Iska het volgende:
[..]
Cisco in de trend van Cisco Routers etc?? Ben benieuwd wat ze je daar gaan leren dan
nicequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Yep, van de routers. Maar ze geven dus ook allerhande ict cursussen online, deze doen wij.
welke?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:51 schreef m.k het volgende:
tja dan heb je er weinig aan ja.
yay nieuwe videokaart is afgeleverd
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:05 schreef m.k het volgende:
HTPC zal ook voor gamen en andere dingen gebruikt worden, daarom ook een I5 en een dik moederbord, en het is future proof.
keuze voor nvidea was omdat nvidea betere ondersteuning heeft voor video bestanden. het in mijn normale pc boven een 5870 van ATI (binnenkort watergekoeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |