Wat moet ik me voorstellen bij "een geintje"?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:52 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, de leraar is boos het lokaal uitgelopen omdat we een geintje maakten...nu wachten tot 1130 tot de volgende leraar komt..
We zitten weer op het burgerschooltje waar we een jaar lang hebben gezeten, en er kwam een nogal gezet persoon voorbij lopen waar we een geintje over maakte, toen begon de leraar al te zeuren dat hij door wilde gaan omdat we dan vroeg weg kunnen. Maar we hebben na zijn les nog een les dus zeiden we dat we toch nog wel een tijdje zaten, en dat een geintje moest kunnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:56 schreef Iska het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij "een geintje"?
Hmm.. Ik dacht echt "nu komt het"quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:03 schreef jankaas020 het volgende:
We zitten weer op het burgerschooltje waar we een jaar lang hebben gezeten, en er kwam een nogal gezet persoon voorbij lopen waar we een geintje over maakte, toen begon de leraar al te zeuren dat hij door wilde gaan omdat we dan vroeg weg kunnen. Maar we hebben na zijn les nog een les dus zeiden we dat we toch nog wel een tijdje zaten, en dat een geintje moest kunnen.
Vervolgens hoorde me collega iemand zeggen 230 gedeeld door 15 = 2, dus die maakte daar weer een opmerking over en toen ging de leraar balistic, dat we ons onvolwassen gedragen enzo...En nu issie weg en moeten wij wachten 1215 voor de volgende leraar..
@bouke: drop en chocola zeker?
Ach, die vent heeft tenminste geen kans van 1/6 om ontslagen te wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:08 schreef Vronsky het volgende:
Aaaah, de kunst van mensen irriteren die totaal geen voldoening meer vinden in hun werk.
Ligt aan de hoeveelheid centjes die je aan Fok! dokt. Ik bv kan een post maar 48 uur aanpassen. Je hebt de mods dus nodig om te helpen bij dat topic.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi.
Hoe vaak kun je je OP wijzigen?
Je moet wel aspirant erboven zetten denk ik. Naja trouwens.. Er staat Gewenste rangcategorie dus mss ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef Vronsky het volgende:
Gepost herr commandant!
Dus ze gaan zoveel mogelijk militairen proberen te behouden? Zitten voordelen en nadelen aan vast (meer werkdruk bijvoorbeeld.)
Nou dat zal nog wel n beetje meevallen, zo heel erg actief zijn de meeste defensieburgers ook niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef Vronsky het volgende:
Gepost herr commandant!
Dus ze gaan zoveel mogelijk militairen proberen te behouden? Zitten voordelen en nadelen aan vast (meer werkdruk bijvoorbeeld.)
Hou je een beetje in.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:01 schreef jankaas020 het volgende:
Ah, de leraar is er, tijd om te vlammen![/sarcasme]
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |